Data: 2009-02-25 20:31:58 | |
Autor: Qlfon | |
na dalekie trasy | |
K.M.C. pisze:
Prosze wiec o pomysly, uwagi - podzielcie sie doswiadczeniem.Witam, na poczatek brakuje przynajmniej dwoch zmiennych: - budzet? - nowy/uzywka? Napisz - bedzie latwiej:) -- Qlfon, Kraków |
|
Data: 2009-02-26 00:43:56 | |
Autor: K.M.C. | |
na dalekie trasy | |
Qlfon pisze:
K.M.C. pisze:qlfon - napisalem tani w zakupie :-) tak do 8 tysia wiec. Jak mi znajdziesz nowego turystsyka do tej kwoty postawie CI loda :D pozdr -- Krzysiek Ciesielski K.M.C. www.uarebeautiful.com |
|
Data: 2009-02-26 09:32:33 | |
Autor: Kosiek | |
na dalekie trasy | |
K.M.C. pisze:
Qlfon pisze: jak to już Qlfon napisał, XJ900 Div. albo jeszcze taniej, to FJ1200 >= 1991 r. -- Kosiek |
|
Data: 2009-02-26 10:02:44 | |
Autor: Kefir | |
na dalekie trasy | |
Elou!
"Kosiek" <rider79@poczta.onet.pl> wrote in message news:go5kat$uvi$1wueska.motocykle.org... K.M.C. pisze: Doskonala propozycja przy ograniczonym budzecie i podanych zalozeniach, tyle ze dobrej sztuki nalezaloby szukac raczej za granica. Trafiaja sie sztuki z ABS. Pozostajac w temacie: do powyzszych celow z duzym zadowoleniem uzywam ST 955. Moturek ten, choc smiesznie tani w zakupie i bardzo ekonomiczny w eksploatacji, nie jest odpowiednio ciezki a pozycja za kiera nieco obciaza rece. Duzy plus za bardzo liniowy sposob oddawania mocy i niewielka szerokosc z dedykowanymi kuframi: 90 cm pozwala bardzo sprawnie przemieszczac pomiedzy autami. Do minusow zas zaliczam kompletna porazke z serwisem w Polsce i pewne problemy z dogadaniem sie z przednimi hamulcami. -- Pozdrawiam, Artu / Kef STare dobre gacie 955 & Fun Factory XT660X http://www.grush.one.pl/article.php?id=netykieta A moze by tak rajdy motocyklowe dla motocykli? |
|
Data: 2009-02-27 11:44:33 | |
Autor: K.M.C. | |
na dalekie trasy | |
Kefir pisze:
a nie za miekkie to w sensie ramy? bo to typowa przypadlosc japonczykow z lat 80-tych. Pozostajac w temacie: do powyzszych celow z duzym zadowoleniem uzywam ST 955. Moturek ten, choc smiesznie tani w zakupie i bardzo ekonomiczny w eksploatacji, nie jest odpowiednio ciezki a pozycja za kiera nieco obciaza rece. Duzy plus za bardzo liniowy sposob oddawania mocy i niewielka szerokosc z dedykowanymi kuframi: 90 cm pozwala bardzo sprawnie przemieszczac pomiedzy autami. Do minusow zas zaliczam kompletna porazke z serwisem w Polsce i pewne problemy z dogadaniem sie z przednimi hamulcami. o tym wlasnie tez mysle, ostatnio taka nawet ogladalem, tylko pan nie zdazyl zbic przebiegu i miala nawiniete 120 tys km i mnie to trozke zblokowalo. pzdr -- Krzysiek Ciesielski K.M.C. www.uarebeautiful.com |
|
Data: 2009-02-27 13:53:55 | |
Autor: Qlfon | |
na dalekie trasy | |
K.M.C. pisze:
Kefir pisze:No i 16" cali z przodu we wczesnej Fj1200 i bodajze wszystkich 1100... -- Qlfon, Kraków |
|
Data: 2009-02-27 15:09:02 | |
Autor: zbigi | |
na dalekie trasy | |
K.M.C. napisał(a):
Kefir pisze: Ale po co? Wszak to dopiero co dotarta FJota jest ;) -- pozdrrrrowienia i... do zobaczenia na szlaku :) zbigi [@:zbiegusek na wirtualnej polsce w domenie pl] Bestyja, Sikorka, Jasiek w worku, Dudek na strychu i inne ;) Nowy Janów - jeszcze blizej najwiekszej dziury w Europie ;) |
|
Data: 2009-02-28 14:43:00 | |
Autor: kucik | |
na dalekie trasy | |
o tym wlasnie tez mysle, ostatnio taka nawet ogladalem, tylko pan nieMoge smialo polecic FJ1200. Za 8 tys kupisz naprawde ladna. Przebiegi to pojecie wzgledne. Wiekszosc ofert w polsce to motocykle powyzej 100kkm, ale z cofnietym licznikiem. FJ bez remontu przejezdzaja podobno ponad 200kkm normalnie uzytkowane /czyt. nie traktowane jak motocykl sportowy/. Jak cos to patrz za 1200 po 91 roku z owalna lampa - mniej wibruje caly motocykl dzieki /zmienione mocowanie silnika/ wady: tylna opona w nietypowym rozmiarze 16", waga jak moto przewroci sie na parkingu - samemu da sie podniesc ale letko nie jest:), podczas jazdy nie czuc tej masy. -- Pozdrawiam Kucik FJ1200A |