Grupy dyskusyjne   »   pl.rec.motocykle   »   na dalekie trasy

na dalekie trasy

Data: 2009-02-25 23:01:53
Autor: Zefir
na dalekie trasy
K.M.C. pisze:
Witam,
sezon sie zbliza a kryzys przyszedl. Zwracam sie wiec do Szanownego Gremium z prosba o porade. potrzebne tanie w zakupie i eksploatacji moto, do dalekich tras - rzedu 1300km w jedna strone, do granicy i potem juz normalnymi drogami. Zalozenia, ma sie dac przejechac trase jednym skokiem, maksymalna bezobslugowosc, relatywnie niskie koszta eksploatacji, duza pakownosc przy jezdzie solowej. Ropzatruje duza dywersje, CBF 1000 i wpadla mi w oko kawa GTR. Zdaje sobie sprawe, że sprzęt musi byc duzy i ciężki z wygodna kanapą i pozycja za sterami. Dobrze się prowadzący i nie nadający sie do szaleństw.
Prosze wiec o pomysly, uwagi - podzielcie sie doswiadczeniem.

Weź może jeszcze pod uwagę FJR-ę. Nie wiem jak z kosztami eksploatacji, ale pozostałe założenia spełnia.

--
Pzdr.
Zefir

Data: 2009-02-25 23:36:30
Autor: Easy
na dalekie trasy

Użytkownik "Zefir" <zefir77@spamerom_mowimy_stanowcze_nie_o2.pl> napisał w wiadomości news:go4f4l$kvn$1inews.gazeta.pl...
K.M.C. pisze:
Witam,
sezon sie zbliza a kryzys przyszedl. Zwracam sie wiec do Szanownego Gremium z prosba o porade. potrzebne tanie w zakupie i eksploatacji moto, do dalekich tras - rzedu 1300km w jedna strone, do granicy i potem juz normalnymi drogami. Zalozenia, ma sie dac przejechac trase jednym skokiem, maksymalna bezobslugowosc, relatywnie niskie koszta eksploatacji, duza pakownosc przy jezdzie solowej. Ropzatruje duza dywersje, CBF 1000 i wpadla mi w oko kawa GTR. Zdaje sobie sprawe, że sprzęt musi byc duzy i ciężki z wygodna kanapą i pozycja za sterami. Dobrze się prowadzący i nie nadający sie do szaleństw.
Prosze wiec o pomysly, uwagi - podzielcie sie doswiadczeniem.

Weź może jeszcze pod uwagę FJR-ę. Nie wiem jak z kosztami eksploatacji, ale pozostałe założenia spełnia.


I ST ;)  1100 lub 1300 zaleznie od budzetu :)


--
Easy
Zielona Dziura
Co Cie nie zabije, to Cie wzmocni
i parzysta ilość kół ;)

Data: 2009-02-26 00:45:24
Autor: K.M.C.
na dalekie trasy
Easy pisze:




I ST ;)  1100 lub 1300 zaleznie od budzetu :)


nie stac mnie :-( kryzys jest

--
Krzysiek Ciesielski K.M.C.
www.uarebeautiful.com

Data: 2009-02-26 06:27:59
Autor: Qlfon
na dalekie trasy
K.M.C. pisze:
Easy pisze:




I ST ;)  1100 lub 1300 zaleznie od budzetu :)


nie stac mnie :-( kryzys jest

Przy tym budzecie ojakim mowisz to duza Dywersja wyglada na optymalny wybor. Spore, wygodne. niewymagajace w zakresie serwisu (kardan!), z dosyc trwalym silnikim. Wybor na rynku tez raczej spory. Tylko poogladaj dokladnie bo anglikow sporo na rynku a ten motocykl w UK jest calkiem popoularny - czytaj - jezdzony  caly  rok na okraglo (a tamtejsza chemia b. lubi motocykle. Pozerac:))
To tyle ode mnie, milego dnia:)

--
Qlfon, Kraków

Data: 2009-02-26 12:28:23
Autor: zbigi
na dalekie trasy
Qlfon napisał(a):
K.M.C. pisze:
nie stac mnie :-( kryzys jest

Przy tym budzecie ojakim mowisz to duza Dywersja wyglada na optymalny wybor.

Tez bym tak celowal :)
Ostatnio Ojciec dyrechtor mial podobny dylemat u w koncu zanabyl wlasnie duza Dive oczywiscie przekraczajac troszeczke zalozony budzet ;)

Spore, wygodne. niewymagajace w zakresie serwisu (kardan!), z dosyc trwalym silnikim.

Wszystko sie zgadza poza jednym - ten silnik nie jest "dosyc trwaly" lecz "kurewsko trwaly" :)

--
pozdrrrrowienia i... do zobaczenia na szlaku :)
zbigi [@:zbiegusek na wirtualnej polsce w domenie pl]
Bestyja, Sikorka, Jasiek w worku, Dudek na strychu i inne ;)
Nowy Janów - jeszcze blizej najwiekszej dziury w Europie ;)

Data: 2009-02-28 13:39:39
Autor: pwz
na dalekie trasy
Qlfon pisze:
Przy tym budzecie ojakim mowisz to duza Dywersja wyglada na optymalny wybor. Spore, wygodne. niewymagajace w zakresie serwisu (kardan!), z dosyc trwalym silnikim. Wybor na rynku tez raczej spory. Tylko poogladaj dokladnie bo anglikow sporo na rynku a ten motocykl w UK jest calkiem popoularny - czytaj - jezdzony  caly  rok na okraglo (a tamtejsza chemia b. lubi motocykle. Pozerac:))
To tyle ode mnie, milego dnia:)

Podłączę się do tego wątku, ponieważ właśnie jestem na etapie powrotu do jednośladu po dłuuugiej przerwie. A żeby było trudniej - wcześniej 'bawiłem się' motocyklami niemal zabytkowymi. I właśnie stwierdziłem, oglądając różne strony www, że na dobry i spokojny początek/comeback do moto byłaby Yamaha Diversion. Jako że wcześniej nie miałem z tym moto cyklem w ogóle do czynienia, a (ze względu na budżet) będzie to używana maszyna, proszę BiSwK o poradę - na co zwrócić uwagę oglądając/kupując właśnie ten motocykl? Co w nim, zanim wyłożę kasę, "pomacać", o co zapytać sprzedawcę, na co zwrócić uwagę? Wszelkie wskazówki w tej kwestii będą dla mnie bardzo cenne...
pwz

Data: 2009-02-26 08:47:58
Autor: Easy
na dalekie trasy

Użytkownik "K.M.C." <kmc@niespamuj_na_tlenie.pl> napisał w wiadomości news:go4l6o$lb7$2inews.gazeta.pl...
Easy pisze:




I ST ;)  1100 lub 1300 zaleznie od budzetu :)


nie stac mnie :-( kryzys jest

to Deauville? ;)

jak dobrze poszukasz to sie zmiescisz.. ewentualnie ciut powyzej..


--
Easy
Zielona Dziura
Co Cie nie zabije, to Cie wzmocni
i parzysta ilość kół ;)

Data: 2009-02-26 09:35:55
Autor: Hinek
na dalekie trasy
Użytkownik "Easy" <easy@otocykle.nospam.org> napisał

to Deauville? ;)

jak dobrze poszukasz to sie zmiescisz.. ewentualnie ciut powyzej..


Na Deauville w dobrym stanie potrzeba przynajmniej 10 kzl.
Reszte kryteriow spelnia. Bez problemow robilem trasy po 1300 km. z
cala kupa bagazu. Te moto nie jest jednak pozeraczem autostrad.
Pozdr

--
Hinek
Deauville i inne..

Data: 2009-02-27 11:47:26
Autor: K.M.C.
na dalekie trasy
Hinek pisze:
Użytkownik "Easy" <easy@otocykle.nospam.org> napisał

to Deauville? ;)

jak dobrze poszukasz to sie zmiescisz.. ewentualnie ciut powyzej..


Na Deauville w dobrym stanie potrzeba przynajmniej 10 kzl.
Reszte kryteriow spelnia. Bez problemow robilem trasy po 1300 km. z
cala kupa bagazu. Te moto nie jest jednak pozeraczem autostrad.
 

otoz wlasnie to, te 60 kuni panie mnie przeraza majac w perspektywie do przejechania 1000km autostrada. Oraz te kufry ktore sa malo pojemne i do tego nie mozna ich odpiac, wiec trzeba w nie torby ladowac :-) (o szerszych pokrywach wiem)


--
Krzysiek Ciesielski K.M.C.
www.uarebeautiful.com

Data: 2009-02-27 11:51:16
Autor: K.M.C.
na dalekie trasy
K.M.C. pisze:
z innej beczki zdecydowanie wolalbym cos z pelna owiewka, i niech mi ktos wreszcie napisze cos o gtr 100 kawasaki :-) wiem, bolem jest ze serwis co 6 tys, a cos poza tym?


--
Krzysiek Ciesielski K.M.C.
www.uarebeautiful.com

Data: 2009-02-27 15:09:50
Autor: zbigi
na dalekie trasy
K.M.C. napisał(a):
K.M.C. pisze:
z innej beczki zdecydowanie wolalbym cos z pelna owiewka, i niech mi ktos wreszcie napisze cos o gtr 100 kawasaki :-) wiem, bolem jest ze serwis co 6 tys, a cos poza tym?

Slyszalem, ze wysoko srodek ciezkosci. I ogolnie ciezkie bydle.

--
pozdrrrrowienia i... do zobaczenia na szlaku :)
zbigi [@:zbiegusek na wirtualnej polsce w domenie pl]
Bestyja, Sikorka, Jasiek w worku, Dudek na strychu i inne ;)
Nowy Janów - jeszcze blizej najwiekszej dziury w Europie ;)

Data: 2009-02-27 15:50:01
Autor: K.M.C.
na dalekie trasy
zbigi pisze:

Slyszalem, ze wysoko srodek ciezkosci. I ogolnie ciezkie bydle.

  w sumie wszystko z tej klasy jest ciezkie. Jesli jednak srodek ciezkoszci jest wysoko to odpada, bo ja kruciak jestem :-) z gsxf 600 sobie radzilem na miekko, ale to niskie bylo.

pozdr

--
Krzysiek Ciesielski K.M.C.
www.uarebeautiful.com

na dalekie trasy

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona