na gazownika

Data: 2021-02-18 10:30:56
Autor: Olin
na gazownika
<<Dwóch mężczyzn chciało wejść do mieszkania pana Piotra, podając się za
pracowników gazowni. Gdy ten u dostawcy gazu dowiedział się, że w jego
lokalu nie ma awarii, postanowił się bronić przed napastnikami. Ci okazali
się funkcjonariuszami policji i oskarżyli pana Piotra o naruszenie
nietykalności.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Była siódma rano, połowa sierpnia. Pan Piotr, 56-letni mieszkaniec
Wolbromia, usłyszał dzwonek do drzwi. Wyjrzał przez okno i zobaczył dwóch
mężczyzn. Nie otworzył im, więc ci zadzwonili jeszcze raz. Wtedy wyszedł na
balkon, a mężczyźni przedstawili się, że są pracownikami gazowni, a w
budynku jest wyciek gazu.

- Coś mi nie pasowało. Od razu zadzwoniłem do gazowni. Dowiedziałem się, że
nie mają żadnego zgłoszenia o wycieku gazu, a osoby, które zadzwoniły do
moich drzwi, na pewno nie są od nich - opowiada pan Piotr. Przestraszony -
jak twierdzi - wizją napadu postanowił nie otwierać.

Mężczyźni odeszli, ale po paru minutach wrócili ze strażnikiem miejskim. -
Powiedział, że tu jest wyciek gazu i żebym otworzył drzwi - kontynuuje
relację pan Piotr. - Odpowiedziałem, że nic takiego nie ma miejsca, bo
dzwoniłem do gazowni i nic o wycieku nie wiedzą. Po chwili przyjechała
straż pożarna. Strażacy kazali mi otworzyć drzwi, tłumacząc, że w budynku
jest wyciek gazu, a jeśli nie otworzę, wyważą drzwi. Zszedłem na klatkę i
otworzyłem drzwi. Strażak cofnął się, a na klatkę wpadł jeden z tych
mężczyzn i z całej siły rzucił mnie na beton, wykrzywił mi lewą rękę i
usiadł na mnie.

Mężczyzna zaczął krzyczeć, że bije go bandyta. - Udało mi się wyrwać,
uciekłem na chodnik, gdzie znowu zostałem przewrócony. Uciekłem do
mieszkania, gdzie zadzwoniłem po policję. Zanim przyjechali, drzwi do
mieszkania były już wyrąbane. Jeden z tych mężczyzn zaczął otwierać szafę i
szukać czegoś w niej - relacjonuje dramatyczne wydarzenia.

Dopiero wtedy domniemani napastnicy poinformowali, że nie są gazownikami,
ale policjantami. Szukali kolegi pana Piotra, który rzeczywiście wówczas u
niego pomieszkiwał. - Ale dopiero jak wyprowadzali mojego kolegę, to jeden
z nich wyjął na ułamek sekundy policyjną legitymację - podkreśla pan Piotr.

Dopiero po całym zdarzeniu wyjaśniło się, że akcję przeprowadzali
funkcjonariusze z Komisariatu Policji w Przedborzu w województwie łódzkim.
I rzeczywiście chodziło im o zamieszkującego z panem Piotrem mężczyznę. Aby
go ująć, wymyślili legendę ,,na pracowników gazowni". ,,Policjanci, mając
pewność, że poszukiwany mężczyzna jest w wytypowanym mieszkaniu, próbowali
się dostać do środka kamienicy. Rozmawiali z najemcą lokalu przez zamknięte
drzwi. Ze względu na brak porozumienia z tym mężczyzną policjanci poprosili
o pomoc umundurowanych strażników miejskich. Nie przyniosło to oczekiwanego
rezultatu. Następnie, po uzyskaniu zgody prokuratora, funkcjonariusze
poprosili o pomoc strażaków" - opisała zdarzenie komisarz Aneta Wlazłowska
z komendy w Radomsku.

Jak podaje policja, w czasie akcji w kamienicy w Wolbromiu poszukiwanego
mężczyznę znaleziono na strychu, gdzie ukrywał się za kominem.>>

https://krakow.wyborcza.pl/krakow/7,44425,26801172,brawurowa-akcja-na-gazownika.html

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

Nikołaj Gogol

http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

Data: 2021-02-18 11:19:45
Autor: J.F.
na gazownika
Użytkownik "Olin"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:1ct9yh6591jz8.18ozr4trae08s$.dlg@40tude.net...
[...]

Nie ma obywatel zaufania do policji.
Bo czy nie powinien zadzwonic na policje zglaszajac podejrzane dzialania ? :-)

https://krakow.wyborcza.pl/krakow/7,44425,26801172,brawurowa-akcja-na-gazownika.html

Data: 2021-02-18 11:59:24
Autor: Olin
na gazownika
Dnia Thu, 18 Feb 2021 11:19:45 +0100, J.F. napisał(a):

Nie ma obywatel zaufania do policji.
Bo czy nie powinien zadzwonic na policje zglaszajac podejrzane dzialania ? :-)

Przeczytanie całego cytatu to jednak zadanie ponad siły:

wykorzystania do prac domowych"
św. Tomasz z Akwinu

http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

Data: 2021-02-18 13:31:11
Autor: J.F.
na gazownika
Użytkownik "Olin"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ggj5galb6wge.aa0pmofmcmym$.dlg@40tude.net...
[...]

No ale wczesniej nie zadzwonil ...

J.

Data: 2021-02-18 14:00:28
Autor: Olin
na gazownika
Dnia Thu, 18 Feb 2021 13:31:11 +0100, J.F. napisał(a):

No ale wczesniej nie zadzwonil ...

Słusznie. Powinien był dzwonić najpóźniej przed Nowym Rokiem.

Data: 2021-02-18 15:23:15
Autor: J.F.
na gazownika
Użytkownik "Olin"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:x2azohwrtx2l$.1sy69ds22gaqh.dlg@40tude.net...
Dnia Thu, 18 Feb 2021 13:31:11 +0100, J.F. napisał(a):
No ale wczesniej nie zadzwonil ...

Słusznie. Powinien był dzwonić najpóźniej przed Nowym Rokiem.

Normalnie to gdzies przy drugiej probie bym chyba zadzwonil ... ale moze wolal nie gadac z policja.

J.

Data: 2021-02-18 15:52:25
Autor: Olin
na gazownika
Dnia Thu, 18 Feb 2021 15:23:15 +0100, J.F. napisał(a):

Normalnie to gdzies przy drugiej probie bym chyba zadzwonil

Wystarczyło przy pierwszym czytaniu dobrnąć do końca.

Data: 2021-02-18 11:31:34
Autor: Astralny Rębajło
na gazownika
 Olin napisał(a):

https://krakow.wyborcza.pl/krakow/7,44425,26801172,brawurowa-akcja-na-gazownika.html

Znaczy ukrywał fumfla którego szukała policja, a Ty wlepiłeś na grupę płatną wklejkę.
Znaczy ukradłeś:)

cyt.
 Czytaj ten tekst i setki innych dzięki prenumeracie

Chyba że... uprawiasz jakąś formę reklamy GW?

OT.
W PL mamy tez inne media, darmowe. Patrzę i co widzę?
- kłamstwa medialnych oligarchów
- Apokalipsa według folksdojcza Wenglarczyka
-,,Nasze s..." w togach   (suki? skurwysyny?)
- Kasta się mści
-Jak żydokomuna i jej poplecznicy ukradli ,,Solidarność"
etc. etc.
https://warszawskagazeta.pl/kraj/item/7087-mowia-po-polsku-mysla-po-niemiecku

Data: 2021-02-18 12:43:35
Autor: ąćęłńóśźż
na gazownika
No zobacz, ludzkie pany i wolna prasa.
Twoja SB by go zatłukła po nocy i nikt by niczego nie słyszał, już o prasie nie mówiąc (chyba ze hydraulicznej).
Chyba że kierowca by uciekł lub znalazł się pod ręką jakiś sanitariusz.

-- -- -

Data: 2021-02-18 13:29:37
Autor: J.F.
na gazownika
Użytkownik "ąćęłńóśźż"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:602e52e6$1$516$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

SB sie zdarzalo, ale raczej sporadycznie.

Jesli przyklad ze Wałesa żyje jest zły, to Kaczynscy tez przeżyli :-)

-- -- -

Data: 2021-02-18 13:37:16
Autor: _Master_
na gazownika
Też mi wielkie...

Ma szczęście że nie został zatrzymany za utrudnianie działań policji i ukrywanie poszukiwanego przestępcy ;-)

Data: 2021-02-18 18:59:22
Autor: Jingiel
na gazownika
W dniu 18.02.2021 o 13:37, _Master_ pisze:
Też mi wielkie...

Ma szczęście że nie został zatrzymany za utrudnianie działań policji i ukrywanie poszukiwanego przestępcy ;-)

A mogli wykończyć go paralizatorem.

Data: 2021-02-18 11:33:47
Autor: Astralny Rębajło
na gazownika
Jingiel napisał(a):
W dniu 18.02.2021 o 13:37, _Master_ pisze:
> Też mi wielkie... > > Ma szczęście że nie został zatrzymany za utrudnianie działań policji i > ukrywanie poszukiwanego przestępcy ;-)
A mogli wykończyć go paralizatorem.

Za peło były takie wycieki nagrań, czy dopiero za pisu?
Żaden  prokurator PL nie był szarpany za peło? Toć to przeczy statystyce i logice.

Data: 2021-02-24 14:37:08
Autor: ąćęłńóśźż
na gazownika
Oj tam oj tam, wystarczy przyklęknąć:
"Man dies after police kneel on his neck for nearly 5 minutes"
https://edition.cnn.com/2021/02/23/us/angelo-quinto-antioch-police-department-death-trnd/index.html

-- -- -