na gazownika

Data: 2021-02-18 13:37:16
Autor: _Master_
na gazownika
Też mi wielkie...

Ma szczę¶cie że nie został zatrzymany za utrudnianie działań policji i ukrywanie poszukiwanego przestępcy ;-)

Data: 2021-02-18 18:59:22
Autor: Jingiel
na gazownika
W dniu 18.02.2021 o 13:37, _Master_ pisze:
Też mi wielkie...

Ma szczę¶cie że nie został zatrzymany za utrudnianie działań policji i ukrywanie poszukiwanego przestępcy ;-)

A mogli wykończyć go paralizatorem.

Data: 2021-02-18 11:33:47
Autor: Astralny Rębajło
na gazownika
Jingiel napisał(a):
W dniu 18.02.2021 o 13:37, _Master_ pisze:
> Też mi wielkie... > > Ma szczę¶cie że nie został zatrzymany za utrudnianie działań policji i > ukrywanie poszukiwanego przestępcy ;-)
A mogli wykończyć go paralizatorem.

Za peło były takie wycieki nagrań, czy dopiero za pisu?
Żaden  prokurator PL nie był szarpany za peło? Toć to przeczy statystyce i logice.

Data: 2021-02-24 14:37:08
Autor: ±ćęłń󶼿
na gazownika
Oj tam oj tam, wystarczy przyklękn±ć:
"Man dies after police kneel on his neck for nearly 5 minutes"
https://edition.cnn.com/2021/02/23/us/angelo-quinto-antioch-police-department-death-trnd/index.html

-- -- -