na gumie zaledwie stówą

Data: 2009-04-11 22:38:55
Autor: Adam Gac
na gumie zaledwie stówą
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,6490498,Pirat_szarzowal_na_jednym_kole_100_km_h.html
Pirat szarżował na jednym kole 100 km/h
 Maja Sałwacka 2009-04-10, ostatnia aktualizacja 2009-04-10 19:28:22.0

Policjanci zielonogórskiej drogówki zatrzymali motocyklistę, który minął ich na jednym kole pędząc ponad 100 km na godzinę, potem rozpędził się do 200.

Policjanci patrolowali ulice nowym fordem mondeo, wyposażonym w wideorejestrator. I choć auto ma pod maską 250 koni mechanicznych, mieli problemy, by dogonić motocyklistę. Policjanci natknęli się na niego, kiedy wyjeżdżali z miasta jadąc w kierunku Świdnicy. Szaleniec minął ich na jednym kole. Pędził ok. 100 km na godz., minął policyjny radiowóz, ciężarówkę, a kiedy "lądował" na drugim kole, zarzuciło nim tak, że o mały włos by się przewrócił. Potem rozpędził się do 200 km na godz. - na odcinku, gdzie dozwolona prędkość wynosi 70 km na godz. Chłopak nie wiedział, że jego popisy nagrywa policyjna kamera.

- Zwolnił dopiero, gdy zobaczył przed sobą kolejną ciężarówkę. Ten moment wykorzystali policjanci i zatrzymali motocyklistę - opowiada Małgorzata Stanisławska, rzecznik zielonogórskiego komendanta.

Piratem okazał się 25-letni Krzysztof Ł. z Zielonej Góry, który pożyczył hondę od swojego kolegi.

Policjanci zatrzymali kierującemu prawo jazdy i skierowali wniosek o ukaranie do sądu grodzkiego. Chłopak prawdopodobnie szybko dokumentu nie odzyska, a jest raczej pewne, że będzie musiał zdać powtórnie egzamin na prawo jazdy. Policjanci wyliczyli, że złamał kilkanaście przepisów m.in. przekroczył niemalże trzykrotnie dozwoloną prędkość, źle wykonywał manewry wyprzedzania, a jazdą na jednym kole stworzył niebezpieczną sytuację na drodze. Mógł zebrać ponad 40 punktów karnych.

Maja SałwackaGIF89a

Data: 2009-04-11 22:30:03
Autor: Spider A.J.
na gumie zaledwie stówą

"Adam Gac" <a.gac@empatia.pl> wrote

[...]
No dobrze i...?
Cos z tego wynika?

--
-=[Spider A.J.]=-
Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

Data: 2009-04-11 22:53:28
Autor:
na gumie zaledwie stówą
"Spider A.J." <neolith@toWywal.gmx.net> napisał(a):

"Adam Gac" <a.gac@empatia.pl> wrote

[...]
No dobrze i...?
Cos z tego wynika?

No jak to? Nigdy nie zwalniaj przed ciezarowka! ;)))

Kristofforo

-- Orange Rims Speed Triple--

Data: 2009-04-11 23:07:46
Autor: Adam Gac
na gumie zaledwie stówą

"Spider A.J." <neolith@toWywal.gmx.net> wrote in message news:grqus1$9s$1wueska.motocykle.org...

"Adam Gac" <a.gac@empatia.pl> wrote

[...]
No dobrze i...?
Cos z tego wynika?

Wrzucilem te wiadomosc jako ciekawostke do poczytania.
pozdrawiam,
--
adam

Data: 2009-04-11 23:31:51
Autor: Alti
na gumie zaledwie stówą

Uzytkownik "Adam Gac" <a.gac@empatia.pl> napisal w wiadomosci news:grr015$pqh$1achot.icm.edu.pl...

[...]

Zajebiscie ciekawe........

Wojtek

Data: 2009-04-13 10:59:21
Autor: ania
na gumie zaledwie stówą

Użytkownik "Spider A.J."

Cos z tego wynika?

ze lepiej bylo, jak jezdzili poldkami, nie mieli "250 koni pod maska", a potrafili dogonic jadacego 100 km/h
znowu wraca temat, do czego sluza nieoznakowane pojazdy drogowki: nie do zapewniania bezpieczenstwa tylko do zarabiania kasy

--
ania

Data: 2009-04-12 09:53:03
Autor: Jim-bim-ber
na gumie zaledwie stówą

Piratem okazał się 25-letni Krzysztof Ł. z Zielonej Góry, który pożyczył hondę od swojego kolegi.
Odważny ten koleś co mu motor pożyczył :)
JBB

Data: 2009-04-12 01:20:32
Autor: WIADRO
na gumie zaledwie stówą
On 12 Kwi, 09:53, "Jim-bim-ber" <sp...@dial.pl> wrote:
> Piratem okazał się 25-letni Krzysztof Ł. z Zielonej Góry, który pożyczył
> hondę od swojego kolegi.

Odważny ten koleś co mu motor pożyczył :)

http://www.tvn24.pl/-1,1595218,0,1,tragiczne-swieta-dla-motocyklistow,wiadomosc.html

ten też był odważny..

"Tragiczne święta dla motocyklistów
KIEROWCY PIJANI I BEZ KASKÓW
Tragiczne święta dla motocyklistów
Mężczyzna zginął na motocyklu
sxc.hu
20-letni motocyklista nie żyje, a 18-letni kierowca skutera jest
ciężko ranny - świąteczna sobota zakończyła się tragicznie dla kilku
kierujących jednośladami. Niestety, byli też pijani kierowcy.
Najbardziej tragiczny wypadek wydarzył się po południu w Rzeszowie -
20-letni mężczyzna zginął, kiedy kierowany przez niego motocykl
uderzył w drzewo.

Rzecznik prasowy podkarpackiej policji, młodszy aspirant Paweł Międlar
poinformował, że motocyklista zmarł po przewiezieniu do szpitala.

- Natychmiast został przewieziony do szpitala, jednak nie udało się go
uratować. Na głowie nie miał założonego kasku. Motor, którym jechał,
należał do jego znajomego - powiedział. Policja ustala przyczyny
wypadku.

Uderzył w drzewo, był pijany

Na drugim kocu Polski, w Pisanicy w powiecie ełckim, w drzewo uderzył
pijany
Tragiczna Droga Krzyżowa
Tragicznie zakończyła się Droga Krzyżowa w miejscowości Latowicz w...
czytaj więcej >>
kierowca skutera. Nieprzytomny 18-latek, z poważnymi obrażeniami
głowy, trafił do szpitala.

Równie niebezpiecznie było w Stożnych, również w powiecie ełckim. Tam
24-letni motocyklista stracił panowanie nad pojazdem i przewrócił
motocykl na bok. Nieprzytomnego mężczyznę przewieziono do szpitala.
Policjanci ustalili, że motor 24-latka nie był zarejestrowany w Polsce
i nie miał ubezpieczenia.

Miał 3 promile, nie zauważył samochodu

Z kolei w Bartoszycach na Warmii pijany motorowerzysta uderzył w
otwarte drzwi stojącego samochodu. Mężczyzna miał ponad 3 promile
alkoholu w wydychanym powietrzu. Grozi mu do 2 lat więzienia i utrata
prawa jazdy na 10 lat.

Sobota była kolejnym tragicznym dniem dla motocyklistów - w piątek
mężczyzna na motorze wjechał w tłum wiernych, którzy uczestniczyli w
procesji.

Przeczytaj także o szalonym motocykliście z Warszawy.""

Data: 2009-04-12 01:21:58
Autor: WIADRO
na gumie zaledwie stówą
Data: 2009-04-12 21:30:53
Autor: KLOSZ
na gumie zaledwie stówą
WIADRO pisze:
http://www.tvnwarszawa.pl/-1,1595203,0,,szalony_motocyklista__29_punktow_i_1500_zlotych,wiadomosc.html

No ten to ofiara polowania na Cargo jak rozumiem..., bo Wirazowa to jakos tam o ile mnie skleroza nie myli. Do tego wszystko wskazuje na to, ze drapneli go raz i dalej sie domagal drapniecia wiec... coz bylo robic, skoro sie domagal.

Zdrowko
KLOSZ

--
Hunda CB 750 SF '00 dobry rocznik, KLOSZ '75 - tez niezly rocznik....
"Jestem ZA, dopóki mi się podoba" - by KLOSZ

Data: 2009-04-12 11:06:23
Autor: Bartas_M5
na gumie zaledwie stówą
Ale się Nas czepiają. To gdzie mamy rozładowywać wysoki poziom adrenaliany jak nie na drogach? Nie po to kupujemy takie sprzęty, żeby jeździć jak niedzielni kierowcy. Kupujemy je i tak jeździmy, żeby wzbudzać posziw i szacunek. Wesołych Świąt.

Data: 2009-04-12 02:50:08
Autor: WIADRO
na gumie zaledwie stówą
On 12 Kwi, 11:06, "Bartas_M5" <bartas...@interia.pl> wrote:
[...]

podziw i szacunek to ja mam tylko zaraz jak sie rozbiorę,  w trakcie i
po seksie z panienkami, agresję też odpowiednio tam i ówdzie pożytkuje
a na drodze to ja niedzielny kierowca jestem

Data: 2009-04-12 14:02:14
Autor: Bartas_M5
na gumie zaledwie stówą
a kto tu mówi o agresji?:)
Chodziło mi o adrenaline, o wyzwania jakie stawia przed nami, prawdziwymi fajterami każdy wyjazd na droge.

Data: 2009-04-12 16:52:47
Autor: Kuczu
na gumie zaledwie stówą
Bartas_M5 pisze:
a kto tu mówi o agresji?:)
Chodziło mi o adrenaline, o wyzwania jakie stawia przed nami, prawdziwymi fajterami każdy wyjazd na droge.

Ty ! Fajter ! Za duzo po lekcjach grasz na komputerku.

--
Kuczu
LOUD PIPES SAVE LIVES !!

Data: 2009-04-12 21:34:49
Autor: KLOSZ
na gumie zaledwie stówą
Bartas_M5 pisze:

Chodziło mi o adrenaline, o wyzwania jakie stawia przed nami, prawdziwymi fajterami każdy wyjazd na droge.

O kurcze! Dobrze zes mi przypomnial..., bo juz zapomnialem. Ide ogladac "M jak Mdlosci".... <ziew...>

--
Hunda CB 750 SF '00 dobry rocznik, KLOSZ '75 - tez niezly rocznik....
"Jestem ZA, dopóki mi się podoba" - by KLOSZ
"To co widzisz to też jest patologia, tylko troche inna niż Twoja..." - tez by KLOSZ

Data: 2009-04-12 11:26:43
Autor: Spider A.J.
na gumie zaledwie stówą

"Bartas_M5" <bartas_m5@interia.pl> wrote
[...]

Nie pomylily Ci sie grupy czasem?

--
-=[Spider A.J.]=-
Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

Data: 2009-04-12 14:03:36
Autor: Bartas_M5
na gumie zaledwie stówą
eee, nie. Dlaczego?
Mam zamiar kupićjak najszybciej jakiegoś przecinaka wymiatacza.
Więc będę tutaj się udzielał troche więcej jak ostatnio, i opisywał swoje dokonania godne podziwu i szacunku.

Data: 2009-04-12 15:00:44
Autor: Spider A.J.
na gumie zaledwie stówą

[...]

Szkoda, ale w sumie dziennikarze beda mieli znowu o czym napisac.

--
-=[Spider A.J.]=-
Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

Data: 2009-04-12 16:16:54
Autor: James
na gumie zaledwie stówą
"Spider A.J." wrote...
"Bartas_M5" wrote
[...]

Nie ma sie co przejmowac... troche bedzie smiesznie, ale nie sadze, zeby zbyt dlugo sobie naprzecinal wymiatajac. Potem dziennikarze napisza, statystyke uaktualnia i zycie bedzie sie toczyc nadal.

--
pozdro
James

Data: 2009-04-12 19:13:25
Autor: millo
na gumie zaledwie stówą
Bartas_M5 napisał:

Więc będę tutaj się udzielał troche więcej jak ostatnio, i opisywał swoje dokonania godne podziwu i szacunku.

ROTFL
--
millo
Człowiek ma tylko jedną broń do walki ze swoimi pomyłkami

Data: 2009-04-12 16:51:02
Autor: Kuczu
na gumie zaledwie stówą
Bartas_M5 pisze:
wzbudzać posziw i szacunek.

Nie wiem co to ten "posziw" ale musi byc duzo warte.

--
Kuczu
LOUD PIPES SAVE LIVES !!

Data: 2009-04-12 21:41:03
Autor: Jim-bim-ber
na gumie zaledwie stówą

Użytkownik "Kuczu" <p.kuczynski@jim-satnet.pl> napisał w wiadomości news:grsv4v$r9$1news.wp.pl...
Bartas_M5 pisze:
wzbudzać posziw i szacunek.

Nie wiem co to ten "posziw" ale musi byc duzo warte.

Może posiew ?? To w sumie by się zgadzało - bakterie go dopadły :)

Data: 2009-04-12 21:38:25
Autor: Jim-bim-ber
na gumie zaledwie stówą

Użytkownik "Bartas_M5" <bartas_m5@interia.pl> napisał w wiadomości news:grsave$2ufu$1opal.icpnet.pl...
[...]

Pojechałeś po bandzie :)
Mam fajną kosiarkę samojezdną i jakoś nie mam zapędów żeby się na drogach lansować i narażać siebie i innych, a kosiareczka jest naprawdę zajeb...
JBB

na gumie zaledwie stówą