na ile w praktyce wystarcza pakiet internetowy

Data: 2009-09-14 15:22:08
Autor: PWK
na ile w praktyce wystarcza pakiet internetowy

Użytkownik "roman" <romek245@lib.pl> napisał w wiadomości news:h8ic7e$gqn$1news.onet.pl...
Na ile w praktyce starcza przykładowy pakiet 5 MB dostępu do internety w PLAY.
Chodzi mi o sprawdzenie poczty i zobaczenie podstawowych danych ( wiadomości, pogoda itp. )
r.

Pamiętaj, że Play (przynajmniej w Poznaniu) zamyka rozpoczetą sesję danych po kilku minutach. Co oznacza, że jesli uzywasz np. mobilnego GG, to w ciagu tych kilku minut zużyjesz powiedzmy 10 KB. Sesja jest taryfikowana co 100 KB, więc 90 KB ląduje w koszu, a Ty za to płacisz. Wątek o zamykaniu sesj był kiedyś na grupie. Ponoć w Play on Line nie ma takich cyrków, a we Freshu owszem.
--
pwk

Data: 2009-09-14 16:07:30
Autor: Maciek
na ile w praktyce wystarcza pakiet internetowy
Użytkownik "PWK" <prezes2wk2_wywaldwojki@interia2.pl> napisał
Pamiętaj, że Play (przynajmniej w Poznaniu) zamyka rozpoczetą sesję danych po kilku minutach.
[...]  Ponoć w Play on Line nie ma takich cyrków, a we Freshu
owszem.

Nie zauważyłem czegoś takiego jak kilka minut na rozłączenie. Ani w Polsce ani zagranicą.
Może to kwestia aparatu (systemu operacyjnego)?

Data: 2009-09-15 11:34:01
Autor: PWK

Użytkownik "Maciek" <mmuran@gmail.com> napisał w wiadomości news:h8lin5$o4g$1inews.gazeta.pl...
[...]

Nie sądzę. Tel to E51, na karcie Orange i Plus trzyma sesję cały czas, Play rozłącza. Ustawienia te same, apn internet.
Na N 6120c zachowanie podobne.

na ile w praktyce wystarcza pakiet internetowy