na jak± kk zamieniæ kk Alior?

Data: 2010-01-06 08:41:04
Autor: xbartx
na jak± kk zamieniæ kk Alior?
Dnia Tue, 05 Jan 2010 23:52:21 +0100, RobertS napisał(a):

jak w temacie

widzę, że moja przygoda z Aliorem się kończy, mam jeszcze ich kk, ale
planuję przenieść do innego banku...ktora kk polecacie?

fajnie, gdyby był cashback, brak oplaty za korzystanie w pierwszym roku,
brak obowiazkowych (platnych) ubezpieczen i oczywiscie bez przynoszenia
do banku roznej masci zaswiadczen

kk Polbanku juz mam, ktora kk jeszcze jest godna uwagi?

Ja ostatnio wspominałem o kk Mille Piotr i Paweł, no i w tym wątku ktoś wspominał o kk carrefour, że też są jakieś zniżki. Kwestia, że są to karty mocno ukierunkowane i nie wiem czy będą akuratnie Tobie pasować.

Data: 2010-01-06 09:47:36
Autor: RobertS
na jaką kk zamienić kk Alior?

Ja ostatnio wspominałem o kk Mille Piotr i Paweł, no i w tym wątku ktoś wspominał o kk carrefour, że też są jakieś zniżki. Kwestia, że są to karty mocno ukierunkowane i nie wiem czy będą akuratnie Tobie pasować.

miałem kk z Kerfura, taką z limitem 500 zł można dostać bez żadnych papierów, ww. była korzystna jak można nią było płacić w specjalnej kasie (nie musiałem stać w kolejce do standardowej kasy)
ale jak kasę skasowali to z karty zrezygnowałem, teraz szukam czegoś innego

RobertS

Data: 2010-01-06 10:17:44
Autor: Paweł Muszyński
na jaką kk zamienić kk Alior?
W dniu 2010-01-06 09:47, RobertS pisze:

[...]

W tej kasie można było płacić dowolną kartą, tylko nie gotówką, ale nie wszyscy o tym wiedzieli...

--
Paweł Muszyński
Skateshop http://sklep.e-street.pl

Data: 2010-01-06 10:27:15
Autor: RobertS
na jaką kk zamienić kk Alior?

W tej kasie można było płacić dowolną kartą, tylko nie gotówką, ale nie wszyscy o tym wiedzieli...

TYLKO kk Kerfur, no chyba że w innym sklepie było inaczej niż u mnie, ale finalnie mogli tam płacić wszyscy i zdjęto banner...szkoda

RobertS

ps
teraz w IKEA są kasy, w których można płacić TYLKO kartami płatniczymi, płaciłem kilka razy i zawsze off-line ;-)

Data: 2010-01-06 10:27:47
Autor: Robert Kois
na jaką kk zamienić kk Alior?
Dnia Wed, 06 Jan 2010 10:17:44 +0100, Pawe³ Muszyñski napisa³(a):

Ja ostatnio wspomina³em o kk Mille Piotr i Pawe³, no i w tym w±tku
kto¶ wspomina³ o kk carrefour, ¿e te¿ s± jakie¶ zni¿ki. Kwestia, ¿e s±
to karty mocno ukierunkowane i nie wiem czy bêd± akuratnie Tobie pasowaæ.
mia³em kk z Kerfura, tak± z limitem 500 z³ mo¿na dostaæ bez ¿adnych
papierów, ww. by³a korzystna jak mo¿na ni± by³o p³aciæ w specjalnej
kasie (nie musia³em staæ w kolejce do standardowej kasy)
ale jak kasê skasowali to z karty zrezygnowa³em, teraz szukam czego¶ innego
W tej kasie mo¿na by³o p³aciæ dowoln± kart±, tylko nie gotówk±, ale nie wszyscy o tym wiedzieli...

We Wroc³awiu chc±/chcieli tylko ich kartê.

--
Kojer

Data: 2010-01-06 21:16:30
Autor: krzysztofsf
na jak± kk zamieniæ kk Alior?
Robert Kois pisze:

We Wroc³awiu chc±/chcieli tylko ich kartê.

Bo bylo to warunkiem ekspresowej obslugi.

Data: 2010-01-06 22:59:56
Autor: xbartx
na jak± kk zamieniæ kk Alior?
Dnia Wed, 06 Jan 2010 09:47:36 +0100, RobertS napisał(a):

[...]

To może coś z oferty Lukasa? Furorę tutaj chwalono, za pokaźne procenta.

--
xbartx

Data: 2010-01-07 00:10:40
Autor: RobertS
na jaką kk zamienić kk Alior?

To może coś z oferty Lukasa? Furorę tutaj chwalono, za pokaźne procenta.

hmmm a czy tam cashback/rabaty nie są jakieś przypadkowe? raz apteka a później stacja benzynowa itp...

na razie mam 2 typy:
1. AmEx z Mille, ale pewnie bardziej do patrzenia niż używania,
2. Zakupowa z BPH/GE te 190 zł (z opcją zwrotu) no i trzeba zrezygnować długo przed końcem 1. roku...

RobertS

Data: 2010-01-07 00:19:04
Autor: MarekZ
na jaką kk zamienić kk Alior ?
Użytkownik "RobertS" <bob75@xpostx.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hi359h$149i$3@opal.icpnet.pl...

na razie mam 2 typy:
1. AmEx z Mille, ale pewnie bardziej do patrzenia niż używania,
2. Zakupowa z BPH/GE te 190 zł (z opcją zwrotu) no i trzeba zrezygnować długo przed końcem 1. roku...

"Gold bonus" masz chyba na myśli. Karta zakupowa jest za 85 zł. i jest zwrot opłaty za wydanie 12k rocznie. Dla zakupowej cashback chyba 1,5% do 25 zł miesięcznie czy jakoś tak.

Data: 2010-01-07 20:12:44
Autor: RobertS
na jaką kk zamienić kk Alior?

[...]

w nocy wypełniłem formularz a rano zadzwoniła kobita i sobie 20 min. pogadaliśmy

Gold bonus, 190zł zwracane po 3 m-cach jak się 5kzł wykręci, przelewy z kk to operacje gotówkowe* (brak GP), karta wydawana na 2 lata, brak możliwości zwolnienia z opłaty za kolejny rok (190 zł) i co ciekawe do 31.12 była promocja na tę kartę = 0 zł za wydanie i obsługę dożywotnio!

5% cashbacku otrzymuje się płacąc w określonych sklepach np. spożywcze w grudniu, apteki jesienią itp...

*ale jak się komuś zapłaci za coś np. towar z aukcji to jest to traktowane jako op. bezgotówkowa, zapytałem czy płatność za energię elektr. również w to wchodzi i po konsultacji dowiedziałem się, że nie, bo "to nie jest zakup", ja na to, że kupuję przecież energię, gaz, internet, ale takie rachunki się nie liczą ;-(
szkoda, bo gdyby tak to wyrobienie 5kzł byłoby znacznie prostsze

RobertS

Data: 2010-01-07 19:28:19
Autor: xbartx
na jak± kk zamieniæ kk Alior?
Dnia Thu, 07 Jan 2010 20:12:44 +0100, RobertS napisał(a):

[...]

A to ciekawe, za taką kk 0 pln dożywotnio, nieźle się szarpnęli, nie ma co.

--
xbartx

Data: 2010-01-07 20:30:25
Autor: RobertS
na jaką kk zamienić kk Alior?

A to ciekawe, za taką kk 0 pln dożywotnio, nieźle się szarpnęli, nie ma co.

ponoć było info na stronie internetowej, logowałem się tam (miałem kk GE), ale nic nie było...

i wypełniłem wniosek na stronie bph, ale kobieta dzwoniła z GE (kierunkowy 58)

RobertS

Data: 2010-01-07 20:17:55
Autor: MarekZ
na jaką kk zamienić kk Alior ?
Użytkownik "RobertS" <bob75@xpostx.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hi5bne$gb6$1@opal.icpnet.pl...

możliwości zwolnienia z opłaty za kolejny rok (190 zł) i co ciekawe do 31.12 była promocja na tę kartę = 0 zł za wydanie i obsługę dożywotnio!

Kobieta tak powiedziała? Dziwne, miałem wrażenie, że ta oferta weszła od 1 stycznia, a wcześniej nie było tych kart... Ale może GE je wydawał (że nie wydawał BPH to jestem w zasadzie pewien).

Data: 2010-01-07 00:20:22
Autor: MK
na jaką kk zamienić kk Alior ?
Użytkownik "RobertS" <bob75@xpostx.pl> napisał w wiadomości news:hi359h$149i$3opal.icpnet.pl...

na razie mam 2 typy:
1. AmEx z Mille, ale pewnie bardziej do patrzenia niż używania,
2. Zakupowa z BPH/GE te 190 zł (z opcją zwrotu) no i trzeba zrezygnować długo przed końcem 1. roku...

Spojrz jeszcze tu jak sie nie obawiasz jakosci Toyoty ;)

http://www.toyotabank.pl/2070.html

MK

na jak± kk zamieniæ kk Alior?