na jak± kk zamieniæ kk Alior?

Data: 2010-01-12 20:01:38
Autor: xbartx
na jak± kk zamieniæ kk Alior?
Dnia Tue, 05 Jan 2010 23:52:21 +0100, RobertS napisał(a):

jak w temacie

widzę, że moja przygoda z Aliorem się kończy, mam jeszcze ich kk, ale
planuję przenieść do innego banku...ktora kk polecacie?

fajnie, gdyby był cashback, brak oplaty za korzystanie w pierwszym roku,
brak obowiazkowych (platnych) ubezpieczen i oczywiscie bez przynoszenia
do banku roznej masci zaswiadczen

kk Polbanku juz mam, ktora kk jeszcze jest godna uwagi?

Z tego co się dzisiaj dowiedziałem, zmieni Ci się tylko limit do wyrobienia z 12k na 15k - nie jest to jakaś straszna kwota myślę. IMO kk Aliora i Polbankowa-era to obecnie na rynku czołówka i w sumie można powiedzieć idealny duet. VISA i MC, w Polbanku dobre kursy, w Alior tanie pzelewy z karty (nawet darmowe w niektórych przypadkach) i dobre www, obie karty cashback 1% - aktualnie najlepsze warunki na rynku IMO.

--
xbartx

Data: 2010-01-13 07:29:43
Autor: Mithos
na jaką kk zamienić kk Alior?
xbartx pisze:
[...]

A na gold z 20k do 30k co już robi sporą różnicę.

KK Alior to już nie jest niestety czołówka. Zauważ, że dla nowych klientów cashback wynosi 0,5%.

--
Mithos

Data: 2010-01-13 08:08:19
Autor: xbartx
na jak± kk zamieniæ kk Alior?
Dnia Wed, 13 Jan 2010 07:29:43 +0100, Mithos napisał(a):

A na gold z 20k do 30k co już robi sporą różnicę.

Tutaj też uważam, że przegięli z tą 50% podwyżką i to po prostu tanie sztuczki na dodatkową kasę dla banku.

KK Alior to już nie jest niestety czołówka. Zauważ, że dla nowych
klientów cashback wynosi 0,5%.

Nowe karty to fakt są już mocno przeciętne, ale też się jakoś w miarę wyróżniają. Chodziło mi o te pierwsze serie.

Data: 2010-01-13 08:31:21
Autor: Olgierd
na jak± kk zamieniæ kk Alior?
Dnia Wed, 13 Jan 2010 08:08:19 +0000, xbartx napisa³(a):

A na gold z 20k do 30k co ju¿ robi spor± ró¿nicê.

Tutaj te¿ uwa¿am, ¿e przegiêli z t± 50% podwy¿k± i to po prostu tanie
sztuczki na dodatkow± kasê dla banku.

Na szczê¶cie jest jeszcze ta bia³a ze srebrnym rzucikiem. Ró¿nicy je¶li chodzi o komfort us³ugi raczej nie ma?

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd

Data: 2010-01-13 17:08:51
Autor: Mithos
na jak± kk zamieniæ kk Alior?
W dniu 2010-01-13 09:31, Olgierd pisze:
Na szczê¶cie jest jeszcze ta bia³a ze srebrnym rzucikiem. Ró¿nicy je¶li
chodzi o komfort us³ugi raczej nie ma?

Gorzej je¶li nie mie¶cisz siê z limitem lub chcesz mieæ chocia¿ jakie¶ podstawowe ubezpieczenia.

--
Mithos

Data: 2010-01-13 20:02:29
Autor: Olgierd
na jak± kk zamieniæ kk Alior?
Dnia Wed, 13 Jan 2010 17:08:51 +0100, Mithos napisa³(a):

Na szczê¶cie jest jeszcze ta bia³a ze srebrnym rzucikiem. Ró¿nicy je¶li
chodzi o komfort us³ugi raczej nie ma?

Gorzej je¶li nie mie¶cisz siê z limitem lub chcesz mieæ chocia¿ jakie¶
podstawowe ubezpieczenia.

Jak kto¶ potrzebuje wy¿szego limitu, to mu raczej wy¿sza kwota do zwolnienia z op³aty nie wadzi.
A jak potrzebuje ubezpieczeñ -- je¶li s± one takie dobre -- to nawet te parê z³otych nie tragedia.

--
:) Olgierd || http://olgierd.bblog.pl

Data: 2010-01-13 17:17:32
Autor: Mithos
na jaką kk zamienić kk Alior?
W dniu 2010-01-13 09:08, xbartx pisze:
Tutaj też uważam, że przegięli z tą 50% podwyżką i to po prostu tanie
sztuczki na dodatkowÄ… kasÄ™ dla banku.

Dodatkowa kasa w moim przypadku skończy się zamknięciem karty. Ja nie zarobię na cashback, a bank nie zarobi na prowizji za moje zakupy. Przez pazerność banku stracą wszyscy :)

Nowe karty to fakt są już mocno przeciętne, ale też się jakoś w miarę
wyróżniają. Chodziło mi o te pierwsze serie.

Czym się wyróżniają ? 0,5% cashback to jest aż 50 PLN rocznie od kwoty obrotu 10k PLN.

Karty srebrne nie mają żadnych ponad standardowych ubezpieczeń. Programu rabatowego (zniżki itp.) brak.
Przelewy drogie.
Limity do zwolnienia z opłaty w kolejnym roku wysokie i brak na to alternatywy (vide mBank/Multibank i zwolnienia ilościowe).

Dodatkowo nowa TOiP wprowadziła rożne denerwujące pozycje jak np. obligatoryjna opłata za duplikat karty w tym np. w przypadku zastrzeżenia karty (wcześniej była tylko opłata za wydanie z winy klienta, a co klient jest winny że mu obiją twarz i portfel ukradną?).

Osobiście ROR uważam nadal za całkiem fajny (przy 2500 PLN na rachunku) koszta wynoszą 0 PLN, a wszystkie bankomaty za free + oddziały + darmowe przelewy + nie najgorszy system online ale karty kredytowe stały się nijakie.

--
Mithos

Data: 2010-01-13 18:46:52
Autor: xbartx
na jak± kk zamieniæ kk Alior?
Dnia Wed, 13 Jan 2010 17:17:32 +0100, Mithos napisał(a):

[...]

No te nowe na kk pewno tak, nijakie takie. Ale taka jak moja (darmowe przelewy), jest całkiem fajna, bo limit można wyrobić kilkoma przelewami (w moim przypadku) i jeszcze na tym nieźle zarobić % na KO + zwolnienie z opłaty rocznej za kk.

--
xbartx

Data: 2010-01-13 20:20:48
Autor: Mithos
na jaką kk zamienić kk Alior?
W dniu 2010-01-13 19:46, xbartx pisze:
[...]

No ale co to za porównanie ? Posiadasz ofertę dla wybranych, z której bank błyskawicznie się wycofał :)

A normalna oferta jest wybitnie przeciętna.

--
Mithos

na jak± kk zamieniæ kk Alior?