na jakie parametry zwrocic uwage przy kupnie nowego auta?

Data: 2011-08-04 20:48:19
Autor: MM
na jakie parametry zwrocic uwage przy kupnie nowego auta?
Dnia 04-08-2011 o 20:09:50 proartisma <proartisma.WYTNIJ@gazeta.pl>  napisał(a):

na co patrzec przy kupnie nowego auta? chodzi mi o parametry techniczne  bo
wygode i wyglad to sobie sama potrafie ocenic. sprzedawcy mowia glownie o
momencie obrotowym i spręzarce ale jakos nikt nie potrafił mi do końca
wytłumaczyć jak to się przekłada na użytkowanie. czy lepiej wziąśc silnik
diesel czy może lepiej tradycyjnie na beznyne? jakie samochody w tej  chwili
najmniej sie psuja?

Każde się psuje, nawet te "niemieckie" i "japońskie".

Jakiej wielkości chcesz kupić auto, gdzie użytkowane będzie (miasto?), ile  km rocznie, i jak długie odcinki..

na jakie parametry zwrocic uwage przy kupnie nowego auta?