na jakiej stacji benzynowej kupie "droższe żaró wki" ?

Data: 2011-12-23 19:00:55
Autor: Rafał \"SP\" Gil
na jakiej stacji benzynowej kupie "droższe żaró wki" ?
Obszukałem dość dużo stacji benzynowych dziś we Wrocławiu, i nigdzie nie znalazłem żarówek osram night breaker plus.

Ma ktoś jakąś konkretną wiedzę na jakiej stacji je znajdę ???? Wskazane by były to stacje statoil/bp ...

A jeśli nie we Wrocławiu, to może na DK8 w stronę Warszawy aż po samą warszawkę - kojarzy ktoś na BP/STATOIL te żarówki ?

Data: 2011-12-23 19:28:22
Autor: szufla
na jakiej stacji benzynowej kupie "drosze arwki" ?
Obszukaem do duo stacji benzynowych dzi we Wrocawiu, i nigdzie nie znalazem arwek osram night breaker plus.

Ma kto jak konkretn wiedz na jakiej stacji je znajd ???? Wskazane by byy to stacje statoil/bp ...

A jeli nie we Wrocawiu, to moe na DK8 w stron Warszawy a po sam warszawk - kojarzy kto na BP/STATOIL te arwki ?

A dlaczego jesli moge spytac, chcesz kupic konkretnie te zarowki ? Przyrost ilosci swiatla do normalnych to moze z 10%.

sz.

Data: 2011-12-23 20:26:36
Autor: DoQ
W dniu 23-12-2011 19:28, szufla pisze:

A dlaczego jesli moge spytac, chcesz kupic konkretnie te zarowki ? Przyrost
ilosci swiatla do normalnych to moze z 10%.

Przyrost jest wyrany i to po przesiadce z niby niezych Philipsw NightGuide.

--
Pawe

Data: 2011-12-23 20:46:22
Autor: szufla
na jakiej stacji benzynowej kupie "drosze arwki" ?
Przyrost jest wyrany i to po przesiadce z niby niezych Philipsw NightGuide.

Tak, max 10% :) i trwalosc takich "+90% swiatla wiecej" to z reguly jest..... krotka.

sz.

Data: 2011-12-23 19:52:23
Autor: to
na jakiej stacji benzynowej kupie "drosze arwki" ?
begin szufla
Tak, max 10% :) i trwalosc takich "+90% swiatla wiecej" to z reguly
jest..... krotka.

Miałeś kiedyś te żarówki w sprawnych reflektorach?

Data: 2011-12-23 21:05:18
Autor: szufla
na jakiej stacji benzynowej kupie "drosze arwki" ?
Miae kiedy te arwki w sprawnych reflektorach?

Oczywiscie, kupilem na probe. 1 wytrzymala 2 miesiace, 2 padla 2 tyg. pozniej. Skrocenie skretki z wolframu moje oko odebralo jako powiedzmy okolo +10% swiatla, chociaz inna temp barwowa u niektorych powoduje orgazm :)
Ja rozumiem, ze zarowki trzeba raz na jakis czas wymieniac, ale bez przesady. Teraz jezdze na bardzo przyzwoitych zarowkach "carrefour", ktorych geometria i strumien swietlny nie odbiega od wiekszosci markowych.

sz.

Data: 2011-12-23 21:10:19
Autor: DoQ
W dniu 23-12-2011 21:05, szufla pisze:

Oczywiscie, kupilem na probe. 1 wytrzymala 2 miesiace, 2 padla 2 tyg.
pozniej. Skrocenie skretki z wolframu moje oko odebralo jako powiedzmy okolo
+10% swiatla, chociaz inna temp barwowa u niektorych powoduje orgazm :)

Sprytne masz oko. Kiedy kupiem skarpetki w Auchan, po praniu skurczyy si nieco - moja stopa ocenia to na jakie 8%. Nie polecam.

--
Pawe

Data: 2011-12-23 21:17:54
Autor: szufla
na jakiej stacji benzynowej kupie "drosze arwki" ?
Sprytne masz oko. Kiedy kupiem skarpetki w Auchan, po praniu skurczyy si nieco - moja stopa ocenia to na jakie 8%. Nie polecam.

Dziekuje, bede mial na uwadze :)

sz.

Data: 2011-12-23 20:55:21
Autor: Rafał \"SP\" Gil
na jakiej stacji benzynowej kupie "droższe ż arówki" ?
W dniu 2011-12-23 20:46, szufla pisze:

Przyrost jest wyraźny i to po przesiadce z niby niezłych Philipsów
NightGuide.
Tak, max 10% :) i trwalosc takich "+90% swiatla wiecej" to z reguly
jest..... krotka.

Dzięki za namiar na stację. Twa pomoc jest nieoceniona.

Magnetyzer mi kurwa pasuje tylko do tych ... kaprys mam ... żona lubi robić mi loda na masce w poświacie rzucanej tylko przez te żarówki ...

Ki huj Cie to obchodzi ?

Data: 2011-12-23 21:09:28
Autor: szufla
na jakiej stacji benzynowej kupie "drosze arwki" ?
A dlaczego jesli moge spytac

Magnetyzer mi kurwa pasuje tylko do tych ... kaprys mam ... ona lubi robi mi loda na masce w powiacie rzucanej tylko przez te arwki ...

Ki huj Cie to obchodzi ?

No brawo buraczany wiesniaku, popisales sie w przedeniu swiat.

sz.

Data: 2011-12-23 21:13:48
Autor: Rafał \"SP\" Gil
W dniu 2011-12-23 21:09, szufla pisze:
[...]

Pisze się głąbie ŚWIAT ... z angielska WORLD ... No chyba, że chodziło ci o jakieś katolickie zabobony ... , że jubel z okazji urodzin panbozi czy innego oszołoma zjaranego trawą pare tysi lat temu ...

Zatem kulturalniej do jebniętego katola: Dziękuję Ci, gdyż Twa płynąca z katolickiej duszy, pomoc okazała się dla mnie bezcenna. Dzięki Tobie, kierowanemu miłością do bliźniego, katolu, mogę podjechać na konkretną stację benzynową i zanabyć produkt, który bardzo chciałem kupić celem ... (wstaw se cokolwiek ... krzyż chciałem oświetlać).

Data: 2011-12-23 21:16:56
Autor: szufla
na jakiej stacji benzynowej kupie "drosze arwki" ?
Pisze si gbie WIAT ... z angielska WORLD ... No chyba, e chodzio ci o jakie katolickie zabobony ... , e jubel z okazji urodzin panbozi czy innego oszooma zjaranego traw pare tysi lat temu ...

Zatem kulturalniej do jebnitego katola: Dzikuj Ci, gdy Twa pynca z katolickiej duszy, pomoc okazaa si dla mnie bezcenna. Dziki Tobie, kierowanemu mioci do bliniego, katolu, mog podjecha na konkretn stacj benzynow i zanaby produkt, ktry bardzo chciaem kupi celem ... (wstaw se cokolwiek ... krzy chciaem owietla).

Juz ?
Zaplules monitor ?
To wypierdalaj palancie.

sz.

Data: 2011-12-23 21:18:52
Autor: Rafał \"SP\" Gil
na jakiej stacji benzynowej kupie "droższe ż arówki" ?
W dniu 2011-12-23 21:16, szufla pisze:

Juz ?
Zaplules monitor ?
To wypierdalaj palancie.

Kultura wyssana z mlekiem matki. Zawsze mówiła mi to po stosunku i zainkasowaniu 50 PLN.

Wesołych świunt katolu :)

Jutro podzielisz się wafelkiem ? Co byś się nie udławił ... Hujowo tak zdychnąć nie po bożemu :)

Data: 2011-12-23 21:24:22
Autor: DoQ
na jakiej stacji benzynowej kupie "drosze arwki" ?
W dniu 23-12-2011 21:18, "Rafa \"SP\" Gil" pisze:

Jutro podzielisz si wafelkiem ? Co by si nie udawi ... Hujowo tak
zdychn nie po boemu :)

Jak moecie obaj? Dopiero 1,5 roku mino od mierci naszego p. Prezydenta, ciszej nad t trumn!

--
Pawe

Data: 2011-12-23 20:39:41
Autor: to
na jakiej stacji benzynowej kupie "drosze arwki" ?
begin DoQ
Jak możecie obaj? Dopiero 1,5 roku minęło od śmierci naszego Śp.
Prezydenta, ciszej nad tą trumną!

A Tupolew nadal pocięty...

Data: 2011-12-23 20:52:26
Autor: pablo eldiablo
na jakiej stacji benzynowej kupie
to <to@xyz.abc> napisa(a):
begin DoQ

> Jak możecie obaj? Dopiero 1,5 roku minęło od śmierci naszego Śp.
> Prezydenta, ciszej nad tą trumną!

A Tupolew nadal pocięty...

A liczyles, ze sie zrosnie?

Data: 2011-12-23 21:04:36
Autor: to
na jakiej stacji benzynowej kupie
begin pablo eldiablo
A Tupolew nadal pocięty...

A liczyles, ze sie zrosnie?

Myślałem, że pospawają na święta... Ech, nie ma już prawdziwych Polaków (oprócz Jarosława).

Data: 2011-12-23 22:28:08
Autor: RoMan Mandziejewicz
na jakiej stacji benzynowej kupie "drosze arwki" ?
Hello DoQ,

Jutro podzielisz si wafelkiem ? Co by si nie udawi ... Hujowo tak
zdychn nie po boemu :)
Jak moecie obaj? Dopiero 1,5 roku mino od mierci naszego p.
Prezydenta, ciszej nad t trumn!

Zszedem! Za ten tekst wybaczam Ci wszelkie przewiny :D

--
Best regards,

Data: 2011-12-23 22:45:58
Autor: DoQ
na jakiej stacji benzynowej kupie "drosze arwki" ?

Jak moecie obaj? Dopiero 1,5 roku mino od mierci naszego p.
Prezydenta, ciszej nad t trumn!
Zszedem! Za ten tekst wybaczam Ci wszelkie przewiny :D

Czy dasz mi za to uprawnienia juniorMODa??? :))

--
Pawe

Data: 2011-12-23 21:27:32
Autor: szufla
na jakiej stacji benzynowej kupie "drosze arwki" ?

Kultura wyssana z mlekiem matki. Zawsze mwia mi to po stosunku
i zainkasowaniu 50 PLN.

Wesoych wiunt katolu :)

Jutro podzielisz si wafelkiem ? Co by si nie udawi ... Hujowo tak zdychn nie po boemu :)

Powiedz ile trzeba byo twojej starej sniegu w pizde napchac, zeby ulepic takiego balwana ?

sz.

Data: 2011-12-23 21:34:33
Autor: Rafał \"SP\" Gil
na jakiej stacji benzynowej kupie "droższe ż arówki" ?
W dniu 2011-12-23 21:27, szufla pisze:

Powiedz ile trzeba było twojej starej sniegu w pizde napchac, zeby ulepic
takiego balwana ?

Cytuję *katolika* powyżej ...

.... i poniżej:

"popisales sie w przedeniu swiat."

I poniżej:

"wypierdalaj palancie."

i poniżej:

"ile trzeba było twojej starej sniegu w pizde napchac"

1. Odpowiadam : metr sześcienny
2. Katoliczyna ... pełną gębą ;)
3. Wolę być jebanym chamem i lewakiem - niż zakłamaną kurwą - katolakiem ;)

Wesołych świąt szmatko :)

Data: 2011-12-23 21:50:36
Autor: szufla
na jakiej stacji benzynowej kupie "drosze arwki" ?
1. Odpowiadam : metr szecienny
2. Katoliczyna ... pen gb ;)
3. Wol by jebanym chamem i lewakiem - ni zakaman kurw - katolakiem ;)

Wesoych wit szmatko :)

Braklo weny widze, a tak dobrze ci szlo. Hehe, cienki jestes jak dupa weza.

sz.

Data: 2011-12-23 21:54:34
Autor: Rafał \"SP\" Gil
W dniu 2011-12-23 21:50, szufla pisze:
1. Odpowiadam : metr sześcienny
2. Katoliczyna ... pełną gębą ;)
3. Wolę być jebanym chamem i lewakiem - niż zakłamaną kurwą - katolakiem
;)
Wesołych świąt szmatko :)
Braklo weny widze, a tak dobrze ci szlo. Hehe, cienki jestes jak dupa weza.

Nudzisz jak twoja stara po stosunku.

PLONK.

Data: 2011-12-24 18:56:20
Autor: szufla
na jakiej stacji benzynowej kupie "drosze arwki" ?
Nudzisz jak twoja stara po stosunku.

A twoja to pewnie jeszcze dziewica.

sz.

Data: 2011-12-23 22:27:26
Autor: RoMan Mandziejewicz
na jakiej stacji benzynowej kupie "drosze arwki" ?
Hello Rafa,

[...]

Lepiej si nie przyznawaj, bo moe si okaza, e to Twoje ;>

[...]

--
Best regards,

Data: 2011-12-23 22:27:34
Autor: Rafał \"SP\" Gil
na jakiej stacji benzynowej kupie "droższe ż arówki" ?

Lepiej się nie przyznawaj, bo może się okazać, że to Twoje ;>

Moje nie uskuteczniałoby kultu bozi, którego istnienia nie da się udowodnić :P

Data: 2011-12-23 22:08:05
Autor: s2k
[...]

A co ty masz do buraków, cukier dla Ciebie za tani?

Data: 2011-12-23 22:25:58
Autor: AZ
na jakiej stacji benzynowej kupie "dro¿sze ¿arówki" ?
On 2011-12-23, szufla <brak@emaila.pl> wrote:
Przyrost jest wyra¼ny i to po przesiadce z niby niez³ych Philipsów NightGuide.

Tak, max 10% :) i trwalosc takich "+90% swiatla wiecej" to z reguly jest..... krotka.

Rozumiem ze przeczytales jakis test z tabelkami w motoryzacyjnej gazecie
i wiesz juz wszystko? Moze i jest 10% swiatla wiecej, ale swiatla
bardziej bialego co jest nie bez znaczenia. Co do trwalosci to u mnie
zarowki jezdzily w motocyklu z zawieszeniem na twardo jakies 40 kkm.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-12-24 22:31:25
Autor: Micha Baszyski
W dniu 2011-12-23 20:26, DoQ pisze:

Przyrost jest wyrany i to po przesiadce z niby niezych Philipsw
NightGuide.

Philisy NightGuide s przereklamowane, duo lepiej wiec X-Treme (odpowiedniki NightBreakerw).

--
Pozdr.
Micha

Data: 2011-12-24 23:08:48
Autor: DoQ
W dniu 24-12-2011 22:31, Micha Baszyski pisze:

Philisy NightGuide s przereklamowane, duo lepiej wiec X-Treme
(odpowiedniki NightBreakerw).

Zgadza si. W NG pomalowali bak w paski i to cay "ficzer" tych arwek...

--
Pawe

Data: 2011-12-24 10:58:50
Autor: Pszemol
na jakiej stacji benzynowej kupie "drosze arwki" ?
Uytkownik "szufla" <brak@emaila.pl> napisa w wiadomoci news:jd2h89$qpo$1inews.gazeta.pl...
[...]

Te nie rozumiem...
Kupiby sobie lepiej konwersj do HIDw, byle nie te rowe ;-)

Data: 2011-12-24 18:59:01
Autor: szufla
na jakiej stacji benzynowej kupie "drosze arwki" ?
 byle nie te rowe ;-)
wlasnie te do niego  by pasowaly :)

sz.

Data: 2011-12-24 22:53:34
Autor: Pszemol
na jakiej stacji benzynowej kupie "drosze arwki" ?
Uytkownik "szufla" <brak@emaila.pl> napisa w wiadomoci news:jd53tf$ml5$1inews.gazeta.pl...
 byle nie te rowe ;-)
wlasnie te do niego  by pasowaly :)

Mylisz, e on z tych co si lubi wyrnia?

Data: 2011-12-23 19:39:33
Autor: Krzysztof 45
Rafał "SP" Gil napisał(a):
Obszukałem dość dużo stacji benzynowych dziś we Wrocławiu, i nigdzie nie znalazłem żarówek osram night breaker plus.
A to musi byc na stacji ??
Pierwsza z brzegu akcja z wrocka
Masz goscia z żarówkami np na Ślicznej
Telefon w łapke i dzwonisz
http://allegro.pl/zarowki-osram-night-breaker-h7-12v-55w-wroclaw-i2010699853.html
--
Krzysiek

Data: 2011-12-23 19:41:15
Autor: Krzysztof 45
Krzysztof 45 napisał(a):
Pierwsza z brzegu akcja z wrocka
Jak by co, przed swietami sa akcje ;)
--
Krzysiek

Data: 2011-12-23 20:56:01
Autor: Rafał \"SP\" Gil
W dniu 2011-12-23 19:39, Krzysztof 45 pisze:

Obszukałem dość dużo stacji benzynowych dziś we Wrocławiu, i
nigdzie nie znalazłem żarówek osram night breaker plus.
A to musi byc na stacji ??

Musi.

Pierwsza z brzegu akcja z wrocka
Masz goscia z żarówkami np na Ślicznej
Telefon w łapke i dzwonisz
http://allegro.pl/zarowki-osram-night-breaker-h7-12v-55w-wroclaw-i2010699853.html

Zieeew ... Ale dzięki Krzyśku, że udzieliłeś mi stosownej lekcji używania interneta ;)

Data: 2011-12-23 21:30:13
Autor: Krzysztof 45
Rafał "SP" Gil napisał(a):
Zieeew ... Ale dzięki Krzyśku, że udzieliłeś mi stosownej lekcji używania interneta ;)
Daleki jestem od udzielania lekcji.
Myślałem ma czas latać po stacjach to może lepiej podskoczyć na Śliczną, no i pewnie taniej.

A zdradzisz czemu musi na stacji?
--
Krzysiek

Data: 2011-12-23 21:35:40
Autor: Krzysztof 45
Krzysztof 45 napisał(a):
A zdradzisz czemu musi na stacji?
Już wiem LOL
--
Krzysiek

Data: 2011-12-23 21:36:54
Autor: Rafał \"SP\" Gil
W dniu 2011-12-23 21:30, Krzysztof 45 pisze:

A zdradzisz czemu musi na stacji?

Bo ze sklepu, to będę musiał biegać z fakturą po wszystkich świętych za podpisami(korporacja) a mi się nie widzi.

A na stacjach mam karty ... floty/rutexy/inne takie.
Zatem szukam dalej ;P

jak będziesz gdzieś w naszych okolicach tankował - to rzucaj okiem czy mają, ja obleciałem parę stacji i dupa. Śpieszyć mi się nie spieszy, ale chce wrócić do w/w bo w deszczu widziałem o niebo lepiej. Inna sprawa, że ... ale to nie do zrealizowania. Nie mam PM z przodu, więc selektywnych nie mam jak wciepać :)

Data: 2011-12-23 21:49:23
Autor: Krzysztof 45
Rafał "SP" Gil napisał(a):
Bo ze sklepu, to będę musiał biegać z fakturą po wszystkich świętych za podpisami(korporacja) a
mi się nie widzi.
Cały jebitny karton bierzesz? :D
Bo jak tylko komplet to warte zadymy ? :D
...] bo w deszczu widziałem o niebo lepiej.
Skosztuj Philipsa Vision Plus
--
Krzysiek

Data: 2011-12-23 21:57:35
Autor: Rafał \"SP\" Gil
W dniu 2011-12-23 21:49, Krzysztof 45 pisze:

Bo ze sklepu, to będę musiał biegać z fakturą po wszystkich
świętych za podpisami(korporacja) a
mi się nie widzi.
Cały jebitny karton bierzesz? :D
Bo jak tylko komplet to warte zadymy ? :D

Zryta biurokracja ;/ ... odnowienie umowy i wybranie tela, który "dla nas" kosztuje 1  PLN wymaga ode mnie 3 podpisów (nie moich :)) I dlatego mi się nie chce. Dlatego też większości "krótkich" delegacji nie rozliczam - nie płaciłem za hotel (przelew/gotówka) to się nie rozliczam, bo szkoda zachodu za 23 PLN ... Dlatego uparłem się na stację benzynową.

...] bo w deszczu widziałem o niebo lepiej.
Skosztuj Philipsa Vision Plus

A właśnie te są i na statoilach i na BP ... ale przekonanym do najtbrejkerówplós, ... a porównania nie mam, to wolę nie pchać się ...

Wiesz - podobają mi się tylko te piosenki, które już słyszałem i te filmy, które już obejrzałem.

Masz porównanie ?

Data: 2011-12-23 22:08:51
Autor: Krzysztof 45
Rafał "SP" Gil napisał(a):
Wiesz - podobają mi się tylko te piosenki, które już słyszałem i te filmy, które już obejrzałem.
Podobnie jak ja
Masz porównanie ?
Nie, bo światło mają tak zajebiste zwłaszcza na te jesienne gówno, że już do Osramów nie doszedłem :)
--
Krzysiek

Data: 2011-12-23 22:15:19
Autor: Rafał \"SP\" Gil
W dniu 2011-12-23 22:08, Krzysztof 45 pisze:

[...]

Kurcze ... zrobiłbym porównanie ;) , ale osramy mam już "używane" kilka miesięcy w seacie toledo, więc przekładanie nic nie da ... osramy już "wypalone" z lekka ... Jak nie znajdę osramów, to zaryzykuję, o po tem psy i huje jakby co na Tobie będę wieszał ;)

Data: 2011-12-23 22:29:10
Autor: Krzysztof 45
Rafał "SP" Gil napisał(a):
 ... Jak nie znajdę osramów, to zaryzykuję, o po tem psy i huje jakby co na Tobie będę wieszał ;)
Nie martwię się bo wiem co mówię :)
Dla mnie VisionPlus i BlueVision to były zajebiste żarówy.
A Blue niech Cie nie zmyli, bo ma mocne zimne białe światło. Świetne na zimę i lato, ale na jesienne pluchy VisionPlus jest ciut lepsze od Blue. Więc spokojnie polecam. Do kompletu postojówki z tej serii, bo zwykłe świecą jak żółte gówno i fatalnie wygląda.
--
Krzysiek

Data: 2011-12-23 23:09:51
Autor: Rafał \"SP\" Gil
W dniu 2011-12-23 22:29, Krzysztof 45 pisze:

ciut lepsze od Blue. Więc spokojnie polecam. Do kompletu
postojówki z tej serii, bo zwykłe świecą jak żółte gówno i
fatalnie wygląda.

I tu nabrałem podejrzeń ... w beemce nie wstawiłbym se za nic postojówek "ringów" ... mnie nie chodzi o to jakie kolory widzą auta z przeciwka ... mnie interesuje to co ja widzę ...

Na barwę postojówek też sram - mają być po prostu ... bo wymagają tego przepisy ... a już pędziłem na stację :)

Data: 2011-12-24 07:29:31
Autor: Krzysztof 45
Rafał "SP" Gil napisał(a):
... mnie nie chodzi o to jakie kolory widzą auta z przeciwka ... mnie interesuje to co ja widzę ...
Tak samo jak ja.
Na barwę postojówek też sram - mają być po prostu ... bo wymagają tego przepisy
Światło z tych Vision jest bardzo mocne i białe, dlatego jak Ci nie przeszkadza żółta postojówka to OK.
.... a już pędziłem na stację :)
Jak używałem tych żarówek, to mijania miałem tak ustawione i tak pięknie zamiatały, że drogowych nie musiałem używać. A białe elementy na drodze po horyzont odbijały światło :)
Nie wiem czy w standardowych mocach jest coś lepszego, mocniejszego o bielszym świetle od nich.
--
Krzysiek

Data: 2011-12-24 15:22:16
Autor: to
na jakiej stacji benzynowej kupie "drosze arwki" ?
begin Krzysztof 45
Jak używałem tych żarówek, to mijania miałem tak ustawione i tak pięknie
zamiatały, że drogowych nie musiałem używać. A białe elementy na drodze
po horyzont odbijały światło :)

To chyba w niebo je ustawiłeś.

Data: 2011-12-26 19:18:50
Autor: Krzysztof 45
to napisał(a):
To chyba w niebo je ustawiłeś.
Nie. Wystarczy nie przegiąć pały i wszyscy zadowoleni
--
Krzysiek

Data: 2011-12-23 21:49:49
Autor: Marcin Stankiewicz
na jakiej stacji benzynowej kupie "droższe ż arówki" ?
Dnia Fri, 23 Dec 2011 21:36:54 +0100, "Rafa \"SP\" Gil" na
pl.misc.samochody napisa(a):

jak bdziesz gdzie w naszych okolicach tankowa - to rzucaj okiem czy maj, ja obleciaem par stacji i dupa.

W odzi na conajmniej dwch Statoliach to mieli* : na Pisudskiego i na Przybyszewskiego. A jak Ci si bardzo nudzi, to pozostaje jeszcze do skuteczna metoda
"telefonu do przyjaciela" - w przypadku statoil.pl masz adresy razem z telefonami :) * ale to byo ca. 6 m-cy temu a i cena bya wielce zniechcajca - jakie 20% od detalu w IC. --
m.stankiewicz na pomaraczka [ czyli orange ].pl
"Wszystko to, co czytelnik wie lepiej ni telewizja - zawdzicza gazetom.
Jan Nouwen."

Data: 2011-12-23 21:59:31
Autor: Rafał \"SP\" Gil
na jakiej stacji benzynowej kupie "droższe ż arówki" ?
W dniu 2011-12-23 21:49, Marcin Stankiewicz pisze:
* ale to było ca. 6 m-cy temu a i cena była wielce zniechęcająca -
jakieś 20% od detalu w IC.

Dobra podpowiedź ... ale Łódź nie leży we Wrocławiu ani przy DK8 .... chwilowo tak do lutego do Łodzi nie zawitam.

Cena nie gra roli ... ale skoro mówisz, że na statoilu mieli ... to może po prostu obdzwonię wszystkie w PL, które mogę nawiedzić w najbliższy miesiąc ... a trochę tego być może...

Data: 2011-12-23 22:53:26
Autor: DoQ
na jakiej stacji benzynowej kupie "drosze arwki" ?
W dniu 23-12-2011 21:59, "Rafa \"SP\" Gil" pisze:

Cena nie gra roli ... ale skoro mwisz, e na statoilu mieli ... to moe
po prostu obdzwoni wszystkie w PL, ktre mog nawiedzi w najbliszy
miesic ... a troch tego by moe...

Daj namiary, podel ci 2szt za 500PLN:)

--
Pawe

Data: 2011-12-23 23:10:32
Autor: Rafał \"SP\" Gil
W dniu 2011-12-23 22:53, DoQ pisze:

[...]
Daj namiary, podeślę ci 2szt za 500PLN:)

Jeśli zaakceptujesz płatność kartą flota lub routex - NO PROBLEM.

Data: 2011-12-23 23:17:23
Autor: DoQ
W dniu 23-12-2011 23:10, "Rafa \"SP\" Gil" pisze:

Daj namiary, podel ci 2szt za 500PLN:)
Jeli zaakceptujesz patno kart flota lub routex - NO PROBLEM.

Poycz mi kart na tydzie, to dam ci je za darmo ;)))

--
Pawe

Data: 2011-12-23 23:19:52
Autor: Rafał \"SP\" Gil
W dniu 2011-12-23 23:17, DoQ pisze:

Daj namiary, podeślę ci 2szt za 500PLN:)
Jeśli zaakceptujesz płatność kartą flota lub routex - NO PROBLEM.
Pożycz mi kartę na tydzień, to dam ci je za darmo ;)))

PHI :P

A gdzie Ty przepalisz w tydzień 500 litrów ? :)

Data: 2011-12-23 23:25:33
Autor: DoQ
na jakiej stacji benzynowej kupie "drosze arwki" ?
W dniu 23-12-2011 23:19, "Rafa \"SP\" Gil" pisze:

A gdzie Ty przepalisz w tydzie 500 litrw ? :)

Przy ostatnich rednich 16/100 prawdopodobnie dabym rad ;)

--
Pawe

Data: 2011-12-23 23:27:22
Autor: to
na jakiej stacji benzynowej kupie "drosze arwki" ?
begin DoQ
A gdzie Ty przepalisz w tydzień 500 litrów ? :)

Przy ostatnich średnich 16/100 prawdopodobnie dałbym radę ;)

Mi ostatnio spadło do 15... ;)

Data: 2011-12-24 00:40:13
Autor: DoQ
W dniu 24-12-2011 00:27, to pisze:

Przy ostatnich rednich 16/100 prawdopodobnie dabym rad ;)
Mi ostatnio spado do 15... ;)

Powiem Ci e z roku na rok coraz bardziej nienawidz jedzi samochodem po miecie czy podmiejskich aglomeracjach. Ekstremalnie mnie to mczy - brak pynnoci, ruszanie spod wiate w tempie rowerowym.. ludzie patrz chyba tylko przez przedni szyb, majc w dupie e s jeszcze inni na drodze. Zatrzymuj si bez sensu czy powodu, tak e co chwil trzeba ich omija. Zastanawiaj si nad Bg wie nad czym. Trzeba nonstop jedzi asekuracyjnie, cigle uwaajc eby kto nie trafi z prawej czy lewej - jakbym by przeroczysty. Straciem ju zapa do posiadania fajnego samochodu, zwyczajnie nie ma gdzie jedzi :(

--
Pawe

Data: 2011-12-24 13:28:43
Autor: to
na jakiej stacji benzynowej kupie "drosze arwki" ?
begin DoQ
Powiem Ci że z roku na rok coraz bardziej nienawidzę jeździć samochodem
po mieście czy podmiejskich aglomeracjach. Ekstremalnie mnie to męczy -
brak płynności, ruszanie spod świateł w tempie rowerowym.. ludzie patrzą
chyba tylko przez przednią szybę, mając w dupie że są jeszcze inni na
drodze. Zatrzymują się bez sensu czy powodu, tak że co chwilę trzeba ich
omijać. Zastanawiają się nad Bóg wie nad czym. Trzeba nonstop jeździć
asekuracyjnie, ciągle uważając żeby ktoś nie trafił z prawej czy lewej -
jakbym był przeźroczysty.

Ja tam lubię jazdę w każdej postaci, korki też mogą być. Traktuję je jak grę logiczną pt. "jak wyprzedzić/ominąć jak najwięcej aut". :>

Straciłem już zapał do posiadania fajnego
samochodu, zwyczajnie nie ma gdzie jeździć :(

Fajne, jak fajne, ale szybkie się przydaje. Fajnego w sensie nowego i drogiego trochę szkoda na te korki i parkingi.

Data: 2011-12-24 14:33:04
Autor: DoQ
na jakiej stacji benzynowej kupie "drosze arwki" ?
W dniu 24-12-2011 14:28, to pisze:

Ja tam lubi jazd w kadej postaci, korki te mog by. Traktuj je jak
gr logiczn pt. "jak wyprzedzi/omin jak najwicej aut". :>

Masochista ;)

Straciem ju zapa do posiadania fajnego
samochodu, zwyczajnie nie ma gdzie jedzi :(
Fajne, jak fajne, ale szybkie si przydaje. Fajnego w sensie nowego i
drogiego troch szkoda na te korki i parkingi.

No wanie o to chodzi. Przy moim szczciu, zaraz by mi kto w kufer wjecha :S

--
Pawe

Data: 2011-12-24 14:36:31
Autor: J.F.
na jakiej stacji benzynowej kupie "drosze arwki" ?
Dnia 24 Dec 2011 13:28:43 GMT, to napisa(a):
begin DoQ
[...]

W pewnym momencie wydoroslejesz i aut przybedzie i zauwazysz ze po kilku
takich wyprzedzaniach z narazeniem zycia zyskales nic, pare sekund, no
czasem pare minut :-)

J.

Data: 2011-12-24 15:18:34
Autor: to
na jakiej stacji benzynowej kupie "drosze arwki" ?
begin J.F.
[...]

Korek? Narażenie życia? Chyba zderzaka. ;)

Data: 2011-12-24 16:56:54
Autor: J.F.
na jakiej stacji benzynowej kupie "drosze arwki" ?
Dnia 24 Dec 2011 15:18:34 GMT, to napisa(a):
begin J.F.
[...]

Korek? Naraenie ycia? Chyba zderzaka. ;)

Wyprzedzanie jest z narazaniem zycia. A ilu ich mozesz wyprzedzic ?

J.

Data: 2011-12-23 23:37:11
Autor: Rafał \"SP\" Gil
W dniu 2011-12-23 23:25, DoQ pisze:

A gdzie Ty przepalisz w tydzień 500 litrów ? :)
Przy ostatnich średnich 16/100 prawdopodobnie dałbym radę ;)

Nie dałbyś ... chyba, że za jedyny cel postawiłbyś sobie za cel życiowy przepalić te 500 litrów w tydzień ... ale policz, ile wówczas musiałbyś siedzieć w aucie ;)

Wniosek: Spadaj leszczu - nie zadowolisz mnie :)

Data: 2011-12-23 23:42:53
Autor: DoQ
W dniu 23-12-2011 23:37, "Rafa \"SP\" Gil" pisze:

Wniosek: Spadaj leszczu - nie zadowolisz mnie :)

Tfu!

--
Pawe

Data: 2011-12-24 00:30:17
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
W dniu 2011-12-23 23:42, DoQ pisze:
W dniu 23-12-2011 23:37, "Rafa \"SP\" Gil" pisze:

Wniosek: Spadaj leszczu - nie zadowolisz mnie :)

Tfu!

Zapomniae doda: pieprzony rmster! ;)

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocaw, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2011-12-24 00:41:14
Autor: DoQ
na jakiej stacji benzynowej kupie "drosze arwki" ?

Wniosek: Spadaj leszczu - nie zadowolisz mnie :)
Tfu!
Zapomniae doda: pieprzony rmster! ;)

Musiabym by on megrimsa ;)

--
Pawe

Data: 2011-12-23 23:57:23
Autor: to
na jakiej stacji benzynowej kupie "drosze arwki" ?
begin DoQ
Musiałbym być żoną megrimsa ;)

Ona ma YETI! Nie myl!

                                              _
                                   .-.  .-- ''` )
                                _ |  |/`   .-'`
                               ( `\      /`
                               _)   _.  -'._
                             /`  .'     .-.-;
                             `).'      /  \  \
                            (`,        \_o/_o/__
                             /           .-''`  ``'-.
                             {         /` ,___.-- ''`
                             {   ;     '-. \ \
           _   _             {   |'-....-`'.\_\
          / './ '.           \   \          `"`
       _  \   \  |            \   \
      ( '-.J     \_..-- -- .._ __)   `\-- ..__
     .-`                    `        `\    ''-- ...-- .
    (_,.-- ""`/`         .-             `\       .__ _)
            |          (                 }    .__ _)
            \_,         '.               }_  - _.'
               \_,         '.            } `'-- '
                  '._.     ,_)          /
                     |    /           .'
                      \   |    _   .-'
                       \__/;-- .||-'
                        _||   _||__   __
                 _ __.-` "`)(` `"  ```._)
           jgs  (_`,-   ,-'  `''-.   '-._)
               (  (    /          '.__.'
                `"`'-- '

Data: 2011-12-24 01:13:10
Autor: DoQ
na jakiej stacji benzynowej kupie "drosze arwki" ?
W dniu 24-12-2011 00:57, to pisze:

Musiabym by on megrimsa ;)
Ona ma YETI! Nie myl!

ET, Yeti..ech..fakt, pochrzanio mi si :]

--
Pawe

Data: 2011-12-23 23:38:59
Autor: Lewis
[...]

Wypożycz mi tę kartę to 500l ON przepalę w około 14h ;)

--
Części do A6 C4 sprzedam
Lewis

Data: 2011-12-24 00:00:01
Autor: Rafał \"SP\" Gil
W dniu 2011-12-23 23:38, Lewis pisze:

Wypożycz mi tę kartę to 500l ON przepalę w około 14h ;)

A6 C4 ?

Data: 2011-12-24 00:13:12
Autor: Lewis
na jakiej stacji benzynowej kupie "droższe ż arówki" ?
W dniu 2011-12-23 23:38, Lewis pisze:

Wypożycz mi tę kartę to 500l ON przepalę w około 14h ;)

A6 C4 ?

Nie, Claas Jaguar 690 ;P

--
Części do A6 C4 sprzedam
Lewis

Data: 2011-12-24 00:39:10
Autor: Lewis
[...]

W sezonie? 40l/h łyka spokojnie ;)

--
Części do A6 C4 sprzedam
Lewis

Data: 2011-12-24 00:50:44
Autor: Rafał \"SP\" Gil
W dniu 2011-12-24 00:39, Lewis pisze:

Wypożycz mi tę kartę to 500l ON przepalę w około 14h ;)
A6 C4 ?
Nie, Claas Jaguar 690 ;P
Nie spalisz ;)
W sezonie? 40l/h łyka spokojnie ;)

I gdzie Ty w tym tygodniu pojeździsz ? Po placki do eklerka ? :)

Data: 2011-12-24 00:53:13
Autor: Lewis
[...]

A to w umowie jest że mam w tym tygodniu po coś jechać?

--
Części do A6 C4 sprzedam
Lewis

Data: 2011-12-24 01:55:29
Autor: RoMan Mandziejewicz
na jakiej stacji benzynowej kupie "drosze arwki" ?
Hello Lewis,

Saturday, December 24, 2011, 12:39:10 AM, you wrote:

Wypoycz mi t kart to 500l ON przepal w okoo 14h ;)
A6 C4 ?
Nie, Claas Jaguar 690 ;P
Nie spalisz ;)
W sezonie? 40l/h yka spokojnie ;)

40l/h to Jarkowi par lat temu Nubira 2.0 palia.

--
Best regards,

Data: 2011-12-24 10:30:20
Autor: J.F.
na jakiej stacji benzynowej kupie "droższe ż arówki" ?
Dnia Sat, 24 Dec 2011 00:39:10 +0100, Lewis napisa(a):
W dniu 2011-12-24 00:25, "Rafa \"SP\" Gil" pisze:
[...]

Byle nubira z dwulitrowym silnikiem potrafila przepalic 40l/h, ale znalezc
odpowiednia autostrade nie tak latwo. Choc 14h moze sie wykroi, np dzis w
nocy. Tylko jak - Niemcy nie sa takie duze, chyba zeby tak Tour de DE :-)

Ale z przerwami na tankowanie ... trudno bedzie :-)

J.

Data: 2011-12-24 10:37:43
Autor: Lewis
W dniu 2011-12-24 10:30, J.F. pisze:
Dnia Sat, 24 Dec 2011 00:39:10 +0100, Lewis napisał(a):
[...]

A ta nubira przepalała w 100% to co tam się w nią lało czy tylko z grubsza? ;P

--
Części do A6 C4 sprzedam
Lewis

Data: 2011-12-24 23:27:57
Autor: jerzu
na jakiej stacji benzynowej kupie "drosze arwki" ?
On Fri, 23 Dec 2011 19:00:55 +0100, "Rafa \"SP\" Gil"
<usenet@motopower.pl> wrote:

Ma kto jak konkretn wiedz na jakiej stacji je znajd ???? Wskazane by byy to stacje statoil/bp ...

IMHO nie znajdziesz. Zreszt BP schodzi na psy, kiedy mieli Philipsa,
a teraz tylko Narva.

--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyski  xxx.jerzu@interia.pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2011-12-26 21:48:02
Autor: Seba
na jakiej stacji benzynowej kupie "drosze arwki" ?
Sat, 24 Dec 2011 23:27:57 +0100, *jerzu* napisa(a):

Ma kto jak konkretn wiedz na jakiej stacji je znajd ???? Wskazane by byy to stacje statoil/bp ...

IMHO nie znajdziesz. Zreszt BP schodzi na psy, kiedy mieli Philipsa,
a teraz tylko Narva.

Ale hot-doga czy innego 'frykasa' dostaniesz od rki. Ot, postp.

Sebastian S.

Data: 2011-12-26 23:21:46
Autor: Grejon
W dniu 2011-12-26 21:48, Seba pisze:

Ale hot-doga czy innego 'frykasa' dostaniesz od rki. Ot, postp.

Chyba do rki? :)

--
Grzegorz Joca    GG: 7366919    JID:gzesiu@jabber.wp.pl
Green Trafic 140 dCi

Data: 2011-12-27 08:21:54
Autor: Seba
na jakiej stacji benzynowej kupie "drosze arwki" ?
Mon, 26 Dec 2011 23:21:46 +0100, *Grejon* napisa(a):

Ale hot-doga czy innego 'frykasa' dostaniesz od rki. Ot, postp.

Chyba do rki? :)

:)

Sebastian S.

Data: 2011-12-27 00:08:59
Autor: J.F.
na jakiej stacji benzynowej kupie "drosze arwki" ?
Dnia Mon, 26 Dec 2011 21:48:02 +0100, Seba napisa(a):
[...]

Prawde mowiac to przez ostatnie lata znacznie czesciej potrzebowalem
hotdoga niz zarowki :-)

Orleny mozna sprawdzic.

J.

Data: 2011-12-27 15:49:31
Autor: jerzu
na jakiej stacji benzynowej kupie "drosze arwki" ?
On Tue, 27 Dec 2011 00:08:59 +0100, "J.F."
<jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:

Orleny mozna sprawdzic.

Tungsram.

Data: 2011-12-27 08:30:11
Autor: Grejon
W dniu 2011-12-23 19:00, "Rafa \"SP\" Gil" pisze:
[...]

Jakby zapyta 2 dni wczeniej to bym sprawdzi na Statoilu, na ktrym czsto bywam. A tak to czekaj do Sylwestra :P