na jakiej stacji benzynowej kupie "droższe żarówki" ?

Data: 2011-12-23 19:28:22
Autor: szufla
na jakiej stacji benzynowej kupie "droższe żarówki" ?
Obszukałem do¶ć dużo stacji benzynowych dzi¶ we Wrocławiu, i nigdzie nie znalazłem żarówek osram night breaker plus.

Ma kto¶ jak±¶ konkretn± wiedzę na jakiej stacji je znajdę ???? Wskazane by były to stacje statoil/bp ...

A je¶li nie we Wrocławiu, to może na DK8 w stronę Warszawy aż po sam± warszawkę - kojarzy kto¶ na BP/STATOIL te żarówki ?

A dlaczego jesli moge spytac, chcesz kupic konkretnie te zarowki ? Przyrost ilosci swiatla do normalnych to moze z 10%.

sz.

Data: 2011-12-23 20:26:36
Autor: DoQ
W dniu 23-12-2011 19:28, szufla pisze:

A dlaczego jesli moge spytac, chcesz kupic konkretnie te zarowki ? Przyrost
ilosci swiatla do normalnych to moze z 10%.

Przyrost jest wyraĽny i to po przesiadce z niby niezłych Philipsów NightGuide.

--
Paweł

Data: 2011-12-23 20:46:22
Autor: szufla
na jakiej stacji benzynowej kupie "droższe żarówki" ?
Przyrost jest wyraĽny i to po przesiadce z niby niezłych Philipsów NightGuide.

Tak, max 10% :) i trwalosc takich "+90% swiatla wiecej" to z reguly jest..... krotka.

sz.

Data: 2011-12-23 19:52:23
Autor: to
na jakiej stacji benzynowej kupie "droższe żarówki" ?
begin szufla
Tak, max 10% :) i trwalosc takich "+90% swiatla wiecej" to z reguly
jest..... krotka.

Miałeś kiedyś te żarówki w sprawnych reflektorach?

Data: 2011-12-23 21:05:18
Autor: szufla
na jakiej stacji benzynowej kupie "droższe żarówki" ?
Miałe¶ kiedy¶ te żarówki w sprawnych reflektorach?

Oczywiscie, kupilem na probe. 1 wytrzymala 2 miesiace, 2 padla 2 tyg. pozniej. Skrocenie skretki z wolframu moje oko odebralo jako powiedzmy okolo +10% swiatla, chociaz inna temp barwowa u niektorych powoduje orgazm :)
Ja rozumiem, ze zarowki trzeba raz na jakis czas wymieniac, ale bez przesady. Teraz jezdze na bardzo przyzwoitych zarowkach "carrefour", ktorych geometria i strumien swietlny nie odbiega od wiekszosci markowych.

sz.

Data: 2011-12-23 21:10:19
Autor: DoQ
W dniu 23-12-2011 21:05, szufla pisze:

Oczywiscie, kupilem na probe. 1 wytrzymala 2 miesiace, 2 padla 2 tyg.
pozniej. Skrocenie skretki z wolframu moje oko odebralo jako powiedzmy okolo
+10% swiatla, chociaz inna temp barwowa u niektorych powoduje orgazm :)

Sprytne masz oko. Kiedy¶ kupiłem skarpetki w Auchan, po praniu skurczyły się nieco - moja stopa oceniła to na jakie¶ 8%. Nie polecam.

--
Paweł

Data: 2011-12-23 21:17:54
Autor: szufla
na jakiej stacji benzynowej kupie "droższe żarówki" ?
Sprytne masz oko. Kiedy¶ kupiłem skarpetki w Auchan, po praniu skurczyły się nieco - moja stopa oceniła to na jakie¶ 8%. Nie polecam.

Dziekuje, bede mial na uwadze :)

sz.

Data: 2011-12-23 20:55:21
Autor: Rafał \"SP\" Gil
na jakiej stacji benzynowej kupie "droĹĽsze ĹĽ arĂłwki" ?
W dniu 2011-12-23 20:46, szufla pisze:

Przyrost jest wyraźny i to po przesiadce z niby niezłych Philipsów
NightGuide.
Tak, max 10% :) i trwalosc takich "+90% swiatla wiecej" to z reguly
jest..... krotka.

Dzięki za namiar na stację. Twa pomoc jest nieoceniona.

Magnetyzer mi kurwa pasuje tylko do tych ... kaprys mam ... żona lubi robić mi loda na masce w poświacie rzucanej tylko przez te żarówki ...

Ki huj Cie to obchodzi ?

Data: 2011-12-23 21:09:28
Autor: szufla
na jakiej stacji benzynowej kupie "droższe żarówki" ?
A dlaczego jesli moge spytac

Magnetyzer mi kurwa pasuje tylko do tych ... kaprys mam ... żona lubi robić mi loda na masce w po¶wiacie rzucanej tylko przez te żarówki ...

Ki huj Cie to obchodzi ?

No brawo buraczany wiesniaku, popisales sie w przedeniu swiat.

sz.

Data: 2011-12-23 21:13:48
Autor: Rafał \"SP\" Gil
W dniu 2011-12-23 21:09, szufla pisze:
A dlaczego jesli moge spytac
Magnetyzer mi kurwa pasuje tylko do tych ... kaprys mam ... ĹĽona lubi
robić mi loda na masce w poświacie rzucanej tylko przez te żarówki ...
Ki huj Cie to obchodzi ?
No brawo buraczany wiesniaku, popisales sie w przedeniu swiat.

Pisze się głąbie ŚWIAT ... z angielska WORLD ... No chyba, że chodziło ci o jakieś katolickie zabobony ... , że jubel z okazji urodzin panbozi czy innego oszołoma zjaranego trawą pare tysi lat temu ...

Zatem kulturalniej do jebniętego katola: Dziękuję Ci, gdyż Twa płynąca z katolickiej duszy, pomoc okazała się dla mnie bezcenna. Dzięki Tobie, kierowanemu miłością do bliźniego, katolu, mogę podjechać na konkretną stację benzynową i zanabyć produkt, który bardzo chciałem kupić celem ... (wstaw se cokolwiek ... krzyż chciałem oświetlać).

Data: 2011-12-23 21:16:56
Autor: szufla
na jakiej stacji benzynowej kupie "droższe żarówki" ?
Pisze się gł±bie ¦WIAT ... z angielska WORLD ... No chyba, że chodziło ci o jakie¶ katolickie zabobony ... , że jubel z okazji urodzin panbozi czy innego oszołoma zjaranego traw± pare tysi lat temu ...

Zatem kulturalniej do jebniętego katola: Dziękuję Ci, gdyż Twa płyn±ca z katolickiej duszy, pomoc okazała się dla mnie bezcenna. Dzięki Tobie, kierowanemu miło¶ci± do bliĽniego, katolu, mogę podjechać na konkretn± stację benzynow± i zanabyć produkt, który bardzo chciałem kupić celem ... (wstaw se cokolwiek ... krzyż chciałem o¶wietlać).

Juz ?
Zaplules monitor ?
To wypierdalaj palancie.

sz.

Data: 2011-12-23 21:18:52
Autor: Rafał \"SP\" Gil
na jakiej stacji benzynowej kupie "droĹĽsze ĹĽ arĂłwki" ?
W dniu 2011-12-23 21:16, szufla pisze:

Juz ?
Zaplules monitor ?
To wypierdalaj palancie.

Kultura wyssana z mlekiem matki. Zawsze mówiła mi to po stosunku i zainkasowaniu 50 PLN.

Wesołych świunt katolu :)

Jutro podzielisz się wafelkiem ? Co byś się nie udławił ... Hujowo tak zdychnąć nie po bożemu :)

Data: 2011-12-23 21:24:22
Autor: DoQ
na jakiej stacji benzynowej kupie "droższe żarówki" ?

Jutro podzielisz się wafelkiem ? Co by¶ się nie udławił ... Hujowo tak
zdychn±ć nie po bożemu :)

Jak możecie obaj? Dopiero 1,5 roku minęło od ¶mierci naszego ¦p. Prezydenta, ciszej nad t± trumn±!

--
Paweł

Data: 2011-12-23 20:39:41
Autor: to
na jakiej stacji benzynowej kupie "droższe żarówki" ?
begin DoQ
Jak możecie obaj? Dopiero 1,5 roku minęło od śmierci naszego Śp.
Prezydenta, ciszej nad tÄ… trumnÄ…!

A Tupolew nadal pocięty...

Data: 2011-12-23 20:52:26
Autor: pablo eldiablo
to <to@xyz.abc> napisał(a):
begin DoQ

> Jak możecie obaj? Dopiero 1,5 roku minęło od śmierci naszego Śp.
> Prezydenta, ciszej nad tÄ… trumnÄ…!

A Tupolew nadal pocięty...

A liczyles, ze sie zrosnie?

Data: 2011-12-23 21:04:36
Autor: to
na jakiej stacji benzynowej kupie
begin pablo eldiablo
A Tupolew nadal pocięty...

A liczyles, ze sie zrosnie?

Myślałem, że pospawają na święta... Ech, nie ma już prawdziwych Polaków (oprócz Jarosława).

Data: 2011-12-23 22:28:08
Autor: RoMan Mandziejewicz
na jakiej stacji benzynowej kupie "droższe żarówki" ?
Hello DoQ,

Jutro podzielisz się wafelkiem ? Co by¶ się nie udławił ... Hujowo tak
zdychn±ć nie po bożemu :)
Jak możecie obaj? Dopiero 1,5 roku minęło od ¶mierci naszego ¦p.
Prezydenta, ciszej nad t± trumn±!

Zszedłem! Za ten tekst wybaczam Ci wszelkie przewiny :D

--
Best regards,

Data: 2011-12-23 22:45:58
Autor: DoQ
na jakiej stacji benzynowej kupie "droższe żarówki" ?

Jak możecie obaj? Dopiero 1,5 roku minęło od ¶mierci naszego ¦p.
Prezydenta, ciszej nad t± trumn±!
Zszedłem! Za ten tekst wybaczam Ci wszelkie przewiny :D

Czy dasz mi za to uprawnienia juniorMODa??? :))

--
Paweł

Data: 2011-12-23 21:27:32
Autor: szufla
na jakiej stacji benzynowej kupie "droższe żarówki" ?

Kultura wyssana z mlekiem matki. Zawsze mówiła mi to po stosunku
i zainkasowaniu 50 PLN.

Wesołych ¶wiunt katolu :)

Jutro podzielisz się wafelkiem ? Co by¶ się nie udławił ... Hujowo tak zdychn±ć nie po bożemu :)

Powiedz ile trzeba było twojej starej sniegu w pizde napchac, zeby ulepic takiego balwana ?

sz.

Data: 2011-12-23 21:34:33
Autor: Rafał \"SP\" Gil
W dniu 2011-12-23 21:27, szufla pisze:

Powiedz ile trzeba było twojej starej sniegu w pizde napchac, zeby ulepic
takiego balwana ?

CytujÄ™ *katolika* powyĹĽej ...

.... i poniĹĽej:

"popisales sie w przedeniu swiat."

I poniĹĽej:

"wypierdalaj palancie."

i poniĹĽej:

"ile trzeba było twojej starej sniegu w pizde napchac"

1. Odpowiadam : metr sześcienny
2. Katoliczyna ... pełną gębą ;)
3. Wolę być jebanym chamem i lewakiem - niż zakłamaną kurwą - katolakiem ;)

Wesołych świąt szmatko :)

Data: 2011-12-23 21:50:36
Autor: szufla
na jakiej stacji benzynowej kupie "droższe żarówki" ?
1. Odpowiadam : metr sze¶cienny
2. Katoliczyna ... pełn± gęb± ;)
3. Wolę być jebanym chamem i lewakiem - niż zakłaman± kurw± - katolakiem ;)

Wesołych ¶wi±t szmatko :)

Braklo weny widze, a tak dobrze ci szlo. Hehe, cienki jestes jak dupa weza.

sz.

Data: 2011-12-23 21:54:34
Autor: Rafał \"SP\" Gil
W dniu 2011-12-23 21:50, szufla pisze:
1. Odpowiadam : metr sześcienny
2. Katoliczyna ... pełną gębą ;)
3. Wolę być jebanym chamem i lewakiem - niż zakłamaną kurwą - katolakiem
;)
Wesołych świąt szmatko :)
Braklo weny widze, a tak dobrze ci szlo. Hehe, cienki jestes jak dupa weza.

Nudzisz jak twoja stara po stosunku.

PLONK.

Data: 2011-12-24 18:56:20
Autor: szufla
na jakiej stacji benzynowej kupie "droższe żarówki" ?
Nudzisz jak twoja stara po stosunku.

A twoja to pewnie jeszcze dziewica.

sz.

Data: 2011-12-23 22:27:26
Autor: RoMan Mandziejewicz
na jakiej stacji benzynowej kupie "droższe żarówki" ?
Hello Rafał,

[...]

Lepiej się nie przyznawaj, bo może się okazać, że to Twoje ;>

[...]

--
Best regards,

Data: 2011-12-23 22:27:34
Autor: Rafał \"SP\" Gil
na jakiej stacji benzynowej kupie "droĹĽsze ĹĽ arĂłwki" ?

Lepiej się nie przyznawaj, bo może się okazać, że to Twoje ;>

Moje nie uskuteczniałoby kultu bozi, którego istnienia nie da się udowodnić :P

Data: 2011-12-23 22:08:05
Autor: s2k
na jakiej stacji benzynowej kupie "dro�sze � ar�wki" ?
W dniu 2011-12-23 21:09, szufla pisze:
A dlaczego jesli moge spytac

Magnetyzer mi kurwa pasuje tylko do tych ... kaprys mam ... �ona lubi
robi� mi loda na masce w po�wiacie rzucanej tylko przez te �ar�wki ...

Ki huj Cie to obchodzi ?

No brawo buraczany wiesniaku, popisales sie w przedeniu swiat.

sz.

A co ty masz do burakĂłw, cukier dla Ciebie za tani?

Data: 2011-12-23 22:25:58
Autor: AZ
na jakiej stacji benzynowej kupie "droÂższe ÂżarĂłwki" ?
On 2011-12-23, szufla <brak@emaila.pl> wrote:
Przyrost jest wyraÂĽny i to po przesiadce z niby niezÂłych PhilipsĂłw NightGuide.

Tak, max 10% :) i trwalosc takich "+90% swiatla wiecej" to z reguly jest..... krotka.

Rozumiem ze przeczytales jakis test z tabelkami w motoryzacyjnej gazecie
i wiesz juz wszystko? Moze i jest 10% swiatla wiecej, ale swiatla
bardziej bialego co jest nie bez znaczenia. Co do trwalosci to u mnie
zarowki jezdzily w motocyklu z zawieszeniem na twardo jakies 40 kkm.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-12-24 22:31:25
Autor: Michał Baszyński
W dniu 2011-12-23 20:26, DoQ pisze:

Przyrost jest wyraĽny i to po przesiadce z niby niezłych Philipsów
NightGuide.

Philisy NightGuide s± przereklamowane, dużo lepiej ¶wiec± X-Treme (odpowiedniki NightBreakerów).

--
Pozdr.
Michał

Data: 2011-12-24 23:08:48
Autor: DoQ
W dniu 24-12-2011 22:31, Michał Baszyński pisze:

Philisy NightGuide s± przereklamowane, dużo lepiej ¶wiec± X-Treme
(odpowiedniki NightBreakerów).

Zgadza się. W NG pomalowali bańkę w paski i to cały "ficzer" tych żarówek...

--
Paweł

Data: 2011-12-24 10:58:50
Autor: Pszemol
na jakiej stacji benzynowej kupie "droższe żarówki" ?
Użytkownik "szufla" <brak@emaila.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jd2h89$qpo$1inews.gazeta.pl...
[...]

Też nie rozumiem...
Kupiłby sobie lepiej konwersję do HIDów, byle nie te różowe ;-)

Data: 2011-12-24 18:59:01
Autor: szufla
na jakiej stacji benzynowej kupie "droższe żarówki" ?
 byle nie te różowe ;-)
wlasnie te do niego  by pasowaly :)

sz.

Data: 2011-12-24 22:53:34
Autor: Pszemol
na jakiej stacji benzynowej kupie "droższe żarówki" ?
Użytkownik "szufla" <brak@emaila.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jd53tf$ml5$1inews.gazeta.pl...
 byle nie te różowe ;-)
wlasnie te do niego  by pasowaly :)

My¶lisz, że on z tych co się lubi± wyróżniać?

na jakiej stacji benzynowej kupie "droższe żarówki" ?