na jakiej stacji benzynowej kupie "droższe żarówki" ?

Data: 2011-12-27 08:30:11
Autor: Grejon
na jakiej stacji benzynowej kupie "droższe żarówki" ?
Obszukałem dość dużo stacji benzynowych dziś we Wrocławiu, i nigdzie nie
znalazłem żarówek osram night breaker plus.

Ma ktoś jakąś konkretną wiedzę na jakiej stacji je znajdę ???? Wskazane
by były to stacje statoil/bp ...

A jeśli nie we Wrocławiu, to może na DK8 w stronę Warszawy aż po samą
warszawkę - kojarzy ktoś na BP/STATOIL te żarówki ?

Jakbyś zapytał 2 dni wcześniej to bym sprawdził na Statoilu, na którym często bywam. A tak to czekaj do Sylwestra :P

--
Grzegorz Jońca    GG: 7366919    JID:gzesiu@jabber.wp.pl
Green Trafic 140 dCi

na jakiej stacji benzynowej kupie "droższe żarówki" ?