Data: 2009-08-06 16:15:32 | |
Autor: BoDro | |
na jakim full'u... | |
.... ( model ramy, dampera, amorka ) da się pokonać takie cosik na drodze
rowerowej: http://tiny.pl/hhpg4 ale pod warunkiem, że biker nie odczuje najmniejszego "kopnięcia" :-) -- Bogdan 53.659956 N, 17.347842 E bodro_malpa_wp.pl |
|
Data: 2009-08-06 16:30:51 | |
Autor: Zygmunt M. Zarzecki | |
na jakim full'u... | |
.... ( model ramy, dampera, amorka ) da się pokonać takie cosik na drodze Jakie kopnięcie masz na myśli? Zawsze poczuje. Zawsze można przeskoczyć. Ja mam z przodu 203, z tyłu jakieś 160-220 i zdarza mi się nie podnosić koła przed krawężnikami, a rower połyka. http: // zarzecki. com/ rower/ boxxer/ boxxer13.jpg (ciut nieaktualna fotka) zyga |
|
Data: 2009-08-06 16:47:32 | |
Autor: BoDro | |
na jakim full'u... | |
"Zygmunt M. Zarzecki" napisał:
Zawsze poczuje. Bo ta fotka to chyba fotomontaż gdyż jest miejsce, by i na szosówce objechać :-) Ja mam z przodu 203, z tyłu jakieś 160-220 i zdarza mi się nie a jak pompujesz, by nie dobijało - na maksa? -- Bogdan 53.659956 N, 17.347842 E bodro_malpa_wp.pl |
|
Data: 2009-08-06 16:49:30 | |
Autor: Zygmunt M. Zarzecki | |
na jakim full'u... | |
Zawsze poczuje. Masz na myśli dampera? Wg porady Wooyka jeżdżę na niskim ciśnieniu, 60Psi i póki co nie dobiłem, do tej pory "spadłem" z 1m. Zawieszenie mam progresywne pod koniec. zyga |
|
Data: 2009-08-06 17:22:43 | |
Autor: click | |
na jakim full'u... | |
BoDro pisze:
... ( model ramy, dampera, amorka ) da się pokonać takie cosik na drodze pikus w Lubinie jakis inszy-nier opracowal fale na ddr z kostki bauma 4-5 garbow o mocnej amplitudzie wjechanie w to grozi przycieciem jezyka (funkcja tych "urzadzen inzynierii ruchu" jest spowolnienie rowerzysty przed skrzyzowniem) -- c l i c k ' n ' r i d e | MSPANC Cigarettes and coffee, man, that's a combination ;-) |
|
Data: 2009-08-06 18:35:29 | |
Autor: Wooyek | |
na jakim full'u... | |
ale pod warunkiem, że biker nie odczuje najmniejszego "kopnięcia" :-) Raczej na żadnym, pod warunkiem, że prawidłowo ustawionym*. Fulle nie są projektowane pod kątem uczucia latającego dywanu podczas jazdy ;) Musisz czuć, po czym jedziesz, np. żeby reagować na zmiany przyczepności. Do tego oczywiście dochodzi kwestia efektywności pedałowania, dla której często poświęca się część aktywności zawieszenia. Poza tym progi zwalniające nie są projektowane z myślą o tym, żeby nie czuć od nich najmniejszego kopnięcia ;) * jak ustawisz SAG na 50%, to kopnięcie będzie ledwo odczuwalne w większości fulli. Inna sprawa, że wtedy dobijesz zawiechę na następnym krawężniku ;) -- Michal "Wooyek" Lalik // wooyek na gmail.com // www.wooyek.pl // |
|
Data: 2009-08-06 19:01:47 | |
Autor: Adrian S. | |
na jakim full'u... | |
BoDro wrote:
... ( model ramy, dampera, amorka ) da się pokonać takie cosik na drodze sugeruję opony 2,5cala z odpowiednim ciśnieniem. Takie mniejsze nierówności wygładzają lepiej niż zawieszenie. No chyba że weźmiesz rower ze skokiem 150mm i ustawisz sag na ok 50%. -- Adrian S. the Lajt Rider |