na komendzie w Ustrzykach

Data: 2021-03-12 07:58:44
Autor: Astralny Rębajło
na komendzie w Ustrzykach
Olin napisał(a):

https://rzeszow.wyborcza.pl/rzeszow

Sporo niepokojów w "ż" mediach. Kiedy do żłoba znów dojdzie peło, wtedy koszmarne
ekscesy z udziałem policji skończ± się natychmiast. W mediach zapanuj± koj±ce usypiacze:)

Data: 2021-03-12 19:36:27
Autor: ąćęłńóśźż
na komendzie w Ustrzykach
Nie dojdzie.

-- -- -
Kiedy do żłoba znów dojdzie peło

Data: 2021-03-12 19:46:30
Autor: A. Filip
na komendzie w Ustrzykach
±ćęłń󶼿 <a@e.pl> pisze:
Kiedy do żłoba znów dojdzie peło
Nie dojdzie.

A były takie momenty za dwóch kadencji Tuska że sporo ludzi s±dziło że
Kaczyński/PiS nie dojd± do żłoba?  Możesz mieć rację ale ja na to
(bardzo) dużych pieniędzy bym jeszcze nie stawiał.

Pożyjemy, zobaczymy.

--
A. Filip
| Lampa kłamstwa nie daje ¶wiatła.  (Przysłowie perskie)

na komendzie w Ustrzykach