[Eurobank] na lokatach 6% odsetki z gory

Data: 2009-05-06 00:59:43
Autor: sorden
[Eurobank] na lokatach 6% odsetki z gory
Wlasnie polecialo w tv - odsetki z gory na lokatach 6%.

        Ktos tam niezle kombinuje. Podlapują wszystkie najlepsze pomysly
na rynku.
Zostala jeszcze debetowka za free + wyplaty ze wszystkich sieci i ja juz nic
wiecej nie chce :)

--
in

Data: 2009-05-06 08:48:14
Autor: RobertS
[Eurobank] na lokatach 6% odsetki z gory

Zostala jeszcze debetowka za free + wyplaty ze wszystkich sieci i ja juz nic
wiecej nie chce :)

konto gratis, debetowka za free i wyplaty wszedzie tez za free...takich prezentow to nawet era nie daje, na czym bank mialby zarobic?

RobertS

ps
wystarczy, ze ktorys z pracownikow banku czyta grupe i nie musi robic kosztownego researchu...tutaj znajdzie wszelkie info nt tego czego klienci oczekuja od bankow ;-D

Data: 2009-05-06 06:02:50
Autor: Jarek Andrzejewski
na lokatach 6% odsetki z gory
On May 6, 8:48 am, RobertS <bo...@xpostx.pl> wrote:
> [...]

konto gratis, debetowka za free i wyplaty wszedzie tez za free...takich
prezentow to nawet era nie daje, na czym bank mialby zarobic?

na obracaniu ulokowanymi pieniędzmi, oczywiście. Ale odkąd pieniądz
można dmuchać z powietrza, to już nie jest dobry argument...

--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski

Data: 2009-05-06 09:25:16
Autor: quwert.xxxxx@xxxxx.gazeta.pl
Dnia Wed, 06 May 2009 08:48:14 +0200, RobertS napisał(a):

[...]

Zadzwoń do VWbanku może Ci odpowiedzą.

Data: 2009-05-06 14:50:23
Autor: elmer radi radisson
sorden wrote:

Wlasnie polecialo w tv - odsetki z gory na lokatach 6%.

        Ktos tam niezle kombinuje. Podlapują wszystkie najlepsze pomysly
na rynku.

Obawiam sie, ze taka promocja w mediach a jest rownoznaczna z proba
ostatecznego mozliwie maksymalnego naczesania depozytow i przepowiada
ze za miesiac czy cos podobnego oprocentowanie zejdzie na bardziej
przykry i przyziemny poziom. Raczej nie ma sie co ludzic ze przy
obecnej sytuacji na rynku bedzie to trwalo w nieskonczonosc.

Nic to, kazdy kolejny miesiac na obecnym pulapie to i tak w obecnej
sytuacji calkiem mily dar.

--

na wiadomosci sportowe zaprasza producent naturalnej wody 'BRZOZOWA'

Data: 2009-05-06 19:30:50
Autor: Ra
sorden pisze:
[...]

Nie sądzę żeby mieli to w planach tak jak i zdobycie jakieś dużej bazy klientów - to są też duże koszty a na razie to wieczorem siedzi tylko 1 osoba na infolini ;)
To co się rzuca w oczy to przede wszystkich duże parcie na depozyty i ciekawy jestem czy mają taką super akcję kredytową, chcą się sprzedać czy jak getin wykupić własne obligacje przed czasem, kredytów walutowych   to przecież dużo nie mają

[Eurobank] na lokatach 6% odsetki z gory