[Eurobank] na lokatach 6% odsetki z gory

Data: 2009-05-06 19:30:50
Autor: Ra
[Eurobank] na lokatach 6% odsetki z gory
sorden pisze:
Wlasnie polecialo w tv - odsetki z gory na lokatach 6%.

        Ktos tam niezle kombinuje. Podlapują wszystkie najlepsze pomysly
na rynku.
Zostala jeszcze debetowka za free + wyplaty ze wszystkich sieci i ja juz nic
wiecej nie chce :)

Nie sądzę żeby mieli to w planach tak jak i zdobycie jakieś dużej bazy klientów - to są też duże koszty a na razie to wieczorem siedzi tylko 1 osoba na infolini ;)
To co się rzuca w oczy to przede wszystkich duże parcie na depozyty i ciekawy jestem czy mają taką super akcję kredytową, chcą się sprzedać czy jak getin wykupić własne obligacje przed czasem, kredytów walutowych   to przecież dużo nie mają

[Eurobank] na lokatach 6% odsetki z gory