na lotnski nie bylo tez ochrony Rosyjki IL z komandosami musial zawrocic

Data: 2010-04-11 18:34:21
Autor: Bruner
na lotnski nie bylo tez ochrony Rosyjki IL z komandosami musial zawrocic
a Kaczor lepszy od komandosow myslal ze wyladuje

na pewno wiadomosc dotarla do zalogi TU154,

wobec powyzszych wydazen samolot nie powien tez ladowac ze wzgledu bezpieczenstwa

znajac anty rosyjskie nastawienie Kaczynskiego nic dziwnego ze koordynacja bylo ponizej wszelkich poziomow.

Data: 2010-04-11 16:49:36
Autor: Mariusz Merta
na lotnski nie bylo tez ochrony Rosyjki IL z komandosami musial zawrocic
znaffffco przedmiotu...jezeli Ił lata i ma skrzydła i Tu 154 lata i ma
skrzydła to
 Ił i Tu to, to samo...
albo może bardziej oborowym językiem, jeżeli krowa ma cztery nogi,
chodzi i żre trawę
i koń, ma cztery nogi, chodzi i żre trawę to koń i krowa to, to
samo...
aluzju paniał ?
a propos...chcesz być pyłem lataj iłem...
ach ten kaczyński postanowił na złość ruski zabić siebie i parę innych
osób
obrzydliwiec jeden...
Mariusz Merta

Brunner podejdź no do płota...czy błota :-)))
nie podchodź bo cię szarik od tyłu zaatakuje :-)))
mme

na lotnski nie bylo tez ochrony Rosyjki IL z komandosami musial zawrocic