na lotnski nie bylo tez ochrony Rosyjki IL z komandosami musial zawrocic

Data: 2010-04-11 16:49:36
Autor: Mariusz Merta
na lotnski nie bylo tez ochrony Rosyjki IL z komandosami musial zawrocic
znaffffco przedmiotu...jezeli Ił lata i ma skrzydła i Tu 154 lata i ma
skrzydła to
 Ił i Tu to, to samo...
albo może bardziej oborowym językiem, jeżeli krowa ma cztery nogi,
chodzi i żre trawę
i koń, ma cztery nogi, chodzi i żre trawę to koń i krowa to, to
samo...
aluzju paniał ?
a propos...chcesz być pyłem lataj iłem...
ach ten kaczyński postanowił na złość ruski zabić siebie i parę innych
osób
obrzydliwiec jeden...
Mariusz Merta

Brunner podejdź no do płota...czy błota :-)))
nie podchodź bo cię szarik od tyłu zaatakuje :-)))
mme

na lotnski nie bylo tez ochrony Rosyjki IL z komandosami musial zawrocic