na myjnie

Data: 2020-04-05 06:59:43
Autor: Budzik
na myjnie

Czy czysty samochod to niezbedny skladnik zycia codziennego, czy
zbedny i nie wolno ?

https://tko.pl/45468,2020,04,04,mandaty-za-mycie-auta-zandarmeria-zat
rzymala-kierowcow-na-myjni-bezdotykowej-w-olsztynie "Mieszany patrol Żandarmerii Wojskowej i policji ukarał mandatami
karnymi osoby myjące swoje auta. Reszta osób, które czekały w
kolejce zostały pouczone. Atmosfera była dosyć napięta. Kierowcy nie
chcieli pogodzić się z nałożoną karą finansową. Radiowóz Żandarmerii
zablokował wyjazd i wszystkich legitymował po kolei."

No i nie wiem - za wychodzenie z domu, czy za zgromadzenie ?

Ja bym powiedział ze zmywam koronawirusa... :)

--
Pozdrawia... Budzik
Jestem mały Talibanek, mam  granatów cały dzbanek, nuklearną walizeczkę

na myjnie