na pana miejscu bylbym ostrozny z idea panslawizmu...zbyt mi to pachnie moskiewska reka...

Data: 2009-03-09 05:51:45
Autor: Mariusz Merta
na pana miejscu bylbym ostrozny z idea panslawizmu...zbyt mi to pachnie moskiewska reka...
j.w.
Mariusz Merta

Data: 2009-03-09 14:27:54
Autor: Panslavista
na pana miejscu bylbym ostrozny z idea panslawizmu...zbyt mi to pachnie moskiewska reka...

Uzytkownik "Mariusz Merta" <gumisiu1@wp.pl> napisal w wiadomosci
j.w.
Mariusz Merta

Dziwi mnie nieuctwo moich ziomków uwazajacych sie za patriotów.

na pana miejscu bylbym ostrozny z idea panslawizmu...zbyt mi to pachnie moskiewska reka...