Data: 2014-08-10 07:32:30 | |
Autor: no_lan | |
[cieniarka] na pocz±tek | |
Cze¶ć,
chciałbym sobie kupić kolarkę - tak± prost± i w rozs±dnej cenie nic wyczynowego, ot codzienny dojazd do Mordoru (do pracy) asfaltem i jakie¶ weekendowe przejażdżki po płaskim, 174 cm wzrostu, noga 80 cm, 54 kilo żywej wagi szukałem na allegro, olx, gumtree ale to wszystko daleko od Waw i/albo same starocie a przyznam że zależy mi żeby mieć klamkomanetki a nie dĽwigienki na ramie lepiej kupić używkę za 1000-1200 czy dołożyć i jaki¶ tani nowy ok 2000 ? (powiedzmy max +500 do tych kwot mógłbym dołożyć) mój pierwszy strzał w nowe to Decathlon Bwin - co s±dzicie o takim wynalazku ? http://www.decathlon.pl/btwin-rower-szosowy-triban-500-id_8306944.html Pozdrawiam no_lan |
|
Data: 2014-08-10 16:48:49 | |
Autor: Budzik | |
[cieniarka] na pocz±tek | |
Użytkownik no_lan wojtowicz.hubert@gmail.com ...
174 cm wzrostu, noga 80 cm, 54 kilo żywej wagi Ty sie musisz zmusic do kolacji :) |
|
Data: 2014-08-10 10:40:22 | |
Autor: no_lan | |
[cieniarka] na pocz±tek | |
skakać na dirtówce już nie mogę dlatego też chcę kolarkę, żeby nie kusiło ;)
do kolacji się nie muszę zmuszać - taka przypadło¶ć ;) to może kto¶ poleci co warto nowego kupić za 2-2,5kPLN ?? no_lan |
|
Data: 2014-08-10 20:15:27 | |
Autor: ToMasz | |
[cieniarka] na pocz±tek | |
W dniu 10.08.2014 19:40, no_lan pisze:
skakać na dirtówce już nie mogę dlatego też chcę kolarkę, żeby nie kusiło ;)mnie straszyli ze jak nie przytyję to mi żonę odbior± :) to może kto¶ poleci co warto nowego kupić za 2-2,5kPLN ??1. zastanów się czy napewno potrzebujesz kolarki. Zalety znasz, więc skupię się na wadach: a- rama raczej nie umożliwiaj±ca wsadzenie grubszych opon. Normalnie zmieniasz zdanie, nie podoba Ci się opona 700x23 i ze względu na fajn± scieżkę le¶n± pragniesz 700x35. Raczej nie wejdzie. b- hamulce. spowalniacze jak w tym btwinie daj± radę spowalniać ale tylko jak s± naprawdę cieniutkie opony. Efekt jest taki ze na normalnym rowerze stajesz, na kolarce... sam wiesz c- kierownica baranek plus osprzęt, s± wielokrotnie droższe od podobnego osprzętu w trekingu. Reasumuj±c, czy nie wystarczyłby treking, 48na11zębów, waż±cy mniej niż 12 kg za połowę zakładanej ceny? 2. je¶li Cię nie przekonałem, to postaraj się poszukać roweru który spełnia Twoje kryteria, a nie roweru który kosztuje 2 tysiaki i spełnia kryteria. Znaczy nie szukaj producenta ramy, całego roweru, tylko czego¶ co ma poż±dany osprzęt ToMasz |
|
Data: 2014-08-10 22:51:37 | |
Autor: Maciek | |
[cieniarka] na pocz±tek | |
b- hamulce. spowalniacze jak w tym btwinie daj± radę spowalniać ale tylko jak s± naprawdę cieniutkie opony. Efekt jest taki ze na normalnym rowerze stajesz, na kolarce... sam wiesz U mnie w Tribanie 3 dobrze hamuj± (porównuję do MTB, v-ki LX z okładzinami XTR), inna sprawa, że wymagały regulacji po zakupie. Klocki były krzywo poskręcane. A kolejna sprawa, że w Tribanach montuj± opony na których idzie się zabić na mokrym i to naprawdę nie jest przesada. Miałem u¶lizg tylnego koła na łuku jad±c pod górę! Zdziwiłem się, że co¶ takiego może w ogóle wyst±pić :-) |
|
Data: 2014-08-10 18:04:18 | |
Autor: Piotr Kosewski | |
[cieniarka] na poczÄ…tek | |
On 2014-08-10 16:32, no_lan wrote:
174 cm wzrostu, noga 80 cm, 54 kilo żywej wagi :o lepiej kupić używkę za 1000-1200 czy dołożyć i jakiś tani nowy ok 2000 ? (powiedzmy max +500 do tych kwot mógłbym dołożyć) Jeśli nie masz jakichś konkretnych wymagań, to lepiej nowy. mój pierwszy strzał w nowe to Decathlon Bwin - co sądzicie o takim wynalazku ? Ujdzie. Jest w miarę miękki, ma mocowanie bagażnika i wygodny osprzęt. Pomysł dojazdu szosówką do pracy uważam za trochę dziwny, ale skoro jesteś przekonany, to będe się dziwił w ciszy. :) pozdrawiam, Piotr Kosewski |
|
Data: 2014-08-10 18:40:40 | |
Autor: PeJot | |
[cieniarka] na pocz±tek | |
W dniu 2014-08-10 18:04, Piotr Kosewski pisze:
Pomysł dojazdu szosówk± do pracy uważam za trochę dziwny, ale skoro Ja też :) -- P. Jankisz O rowerach: http://coogee.republika.pl/pj/pj.html "Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na ¶wiecie jest tylu idiotów" Stanisław Lem -- - Ta wiadomo¶ć e-mail jest wolna od wirusów i zło¶liwego oprogramowania, ponieważ ochrona avast! Antivirus jest aktywna. http://www.avast.com |
|
Data: 2014-08-11 00:51:53 | |
Autor: Titus Atomicus | |
[cieniarka] na pocz±tek | |
In article <ls87a8$2d9$1@node2.news.atman.pl>,
PeJot <PeJot_slepy_adres@nigdzie.pl> wrote: W dniu 2014-08-10 18:04, Piotr Kosewski pisze: E, pewnie hipster. -- TA |
|
Data: 2014-08-11 11:40:11 | |
Autor: no_lan | |
[cieniarka] na pocz±tek | |
W dniu poniedziałek, 11 sierpnia 2014 00:51:53 UTC+2 użytkownik Titus_A....@somewhere.in.the.world napisał:
In article <ls87a8$2d9$1@node2.news.atman.pl>, tylko nie hipster ;) a co¶ takiego ?? cena bardzo kusz±ca i czę¶ć osprzętu to Sora http://allegro.pl/szosowy-kross-berus-vento-shimano-sora-9-nowy-i4475695374..html Pzdr nolan |
|
Data: 2014-08-11 21:24:52 | |
Autor: Piotr Kosewski | |
[cieniarka] na poczÄ…tek | |
On 2014-08-11 20:40, no_lan wrote:
a coś takiego ?? cena bardzo kusząca i część osprzętu to Sora Cena nie "kusząca" tylko ewentualnie "niższa". Niższa nie bez powodu. Po pierwsze: nie ma otworów pod tylny bagażnik. Dla mnie to już byłby koniec tematu... Po drugie: - widelec alu, - okropny zaplot kół (ale na Twoje 54 kg może spoko), - bieda-korba (cóż: korba Sora kosztuje 250 zł, a przerzutka 60 zł), - mało turystyczno-miejsca geometria. Moim zdaniem ten rower nie jest akceptowalny wizualnie. Inaczej mówiąc: jest odpychająco brzydki. Jeśli Ci to nie przeszkadza, to bez różnicy. Swoją drogą - ciekawy to jest przypadek. Lata mijają, a na allegro wciąż jest pełno ostatnich sztuk Krossa Benro. Skąd oni to biorą? Żebyś miał jasność: "fabrycznie nowy" oznacza w tym przypadku 5-letnią ramę i przypadkowo dobrane części. pozdrawiam, Piotr Kosewski |
|
Data: 2014-08-11 12:53:52 | |
Autor: no_lan | |
[cieniarka] na pocz±tek | |
W dniu poniedziałek, 11 sierpnia 2014 21:24:52 UTC+2 użytkownik Piotr Kosewski napisał:
On 2014-08-11 20:40, no_lan wrote: po co mi otwory pod bagażnik ? sakw nie przewiduje targać ze sob± Po drugie: to aż taka ogromna różnica na asfalcie jak widelec będzie karbonowy ?
ile kilometrów musiałbym zrobić żeby t± korbę zatyrać ? - mało turystyczno-miejsca geometria.kolory jak kolory - gorze kompozycje kolorów widziałem na używanych rowerach mam ¶wiadomo¶ć że to nie jest model katalowowy 2014 ani nawet 2012 ;) ale czy 5 letnia rama od stania/leżenia się popsuje ? a przypadkowo dobrane czę¶ci nie wychodz± i tak lepiej niż nowy kross vento 1.0 http://www.kross.pl/pl/2014/road/vento-1-0 1kPLN w kieszeni a jak się co¶ zużyje to będzie można kupić wyższej grupy ?
Pozdro nolan |
|
Data: 2014-08-11 22:54:13 | |
Autor: Gotfryd Smolik news | |
[cieniarka] na pocz±tek | |
On Mon, 11 Aug 2014, no_lan wrote:
W dniu poniedziałek, 11 sierpnia 2014 21:24:52 UTC+2 użytkownik Piotr Kosewski napisał:[...] [...]Po pierwsze: nie ma otworów pod tylny bagażnik. po co mi otwory pod bagażnik ?[...] - mało turystyczno-miejsca geometria. I to chyba wyja¶nia różnicę w ocenie - różne oczekiwania. Ale dla jasno¶ci dodam, że też nie lubię jeĽdzić z t± odmian± "wycienionych", którzy na 50 km drogi "nic nie potrzebuj±", ale jak cokolwiek się stanie, to "przecież ty masz". Sam se jeĽdzij bez tych otworów na bagażnik ;) (niemniej, to tylko stwierdzenie sk±d różnica między zdaniem Piotra o Twoim, szpilka przy okazji ;)). ale czy 5 letnia rama od stania/leżenia się popsuje ? Zdaniem precla, psuje się od mycia, a należy założyć, że myta nie była ;) 1kPLN w kieszeni a jak się co¶ zużyje to będzie można kupić wyższej grupy ? Ten ostatni argument wygl±da sensownie. Druga strona medalu jest taka, że jak go (dawno temu i do nowego wtedy roweru) przyj±łem, to pierwsze "zużycie" (obręczy tylnego koła, maluch mi drogę zajechał i wyhamowałem, ósemka) zaliczyłem po 3 tygodniach :> pzdr, Gotfryd |
|
Data: 2014-08-11 14:19:19 | |
Autor: no_lan | |
[cieniarka] na pocz±tek | |
W dniu poniedziałek, 11 sierpnia 2014 22:54:13 UTC+2 użytkownik Gotfryd Smolik news napisał:
On Mon, 11 Aug 2014, no_lan wrote:kurcze... lata jeĽdziłem na dirtówce i ci±gle co¶ psułem skacz±c - w plecaku zawsze miałem jakie¶ podstawowe klucze etc.. chyba mała sakiewka pod siodełko nie spowolni cieniarki a dentka, opona i jaki¶ moltitool tam wejdzie ;) a na plecki camelbag i do przodu ;) jeszcze tylko co z tym widelcem ? aluminiowy to takie straszne straszydło ? pzdr nolan |
|
Data: 2014-08-12 08:11:31 | |
Autor: 2late | |
[cieniarka] na poczÄ…tek | |
On 11/08/2014 22:19, no_lan wrote:
kurcze... lata jeździłem na dirtówce i ciągle coś psułem skacząc - w plecaku zawsze miałem jakieś podstawowe klucze etc.. Tak, trzymaj. Tez szosowka dojezdzam do pracy i tak sie sklada ze jedyna rzecza ostatnio woze ze soba w w 10-15 l plecaku to u-lock ale i to nie zawsze. Mam taki tani uchwyt na ulocka na kierownice i czasem jak cos jednak musze do plecaka wlozyc, to sie sprawdza, chciaz troche dzwoni. ;) Cos pod siodelkuo bede musial kupic niedlugo bo w zeszlym roku padlo mi po kilku latach, nie dziwne, kupione w lidlu. Ale za to po pracy, bierzesz rower i wiatr we wlosach ;) Mam karbonowy widelec ale zalet nie wymienie, kupilem taki bo byl, pamietam ze byl to zeszloroczny model w chwili zakupu. Pomimo ze malo go dzwigam to fajnie czasem sie zdziwic jak podnisiesz czyjs rower. W moim przypadku wszystko z wyjatkiem wspominianego uchwytu pod u-lokca montuje tylko w razie potrzeby, lampki, uchwyt pod smartfona, licznik, itp.... Wg producenta masa roweru to 10.16kg Pozdrawiam -- 2late™ Outspace Communication Inc.® 1999*2014© Stupidity, like virtue, is its own reward -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- - |
|
Data: 2014-08-12 17:01:47 | |
Autor: Piotr Kosewski | |
[cieniarka] na poczÄ…tek | |
On 2014-08-12 09:11, 2late wrote:
Tak, trzymaj. Tez szosowka dojezdzam do pracy i tak sie sklada ze jedyna Coś mi tak dzwoni z tyłu głowy, że polecanie komuś szosówki bez bagażnika na miasto, bo samemu się wozi tylko zapięcie, nie jest jednak najszczęśliwszym pomysłem... pozdrawiam, Piotr Kosewski |
|
Data: 2014-08-13 11:27:51 | |
Autor: qrt | |
[cieniarka] na poczÄ…tek | |
Dnia Tue, 12 Aug 2014 17:01:47 +0200, Piotr Kosewski napisał(a):
On 2014-08-12 09:11, 2late wrote: e tam - młody pewnie jest to niech tak jezdzi. Kiedy¶ też jezdziłem szos± po miescie i jako¶ żyje. Teraz mam na ten temat inn± opinię, ale kiedy¶ z tego co pamiętam mi sie podbało. I nie miałem bagażnika ani nawet błotników. I jezdziłem z placakiem. poĽniej jednak zaczęłem zauważać znacznie wiecej wad niż zalet takiego rozwi±zania.. |
|
Data: 2014-08-14 08:34:17 | |
Autor: 2late | |
[cieniarka] na poczÄ…tek | |
On 13/08/2014 10:27, qrt wrote:
Dnia Tue, 12 Aug 2014 17:01:47 +0200, Piotr Kosewski napisał(a): Dzieki za komplement. Kiedyś też jezdziłem szosą po miescie i jakoś żyje. Podejrzewam ze kolega ktoremu odpisalem, jest na tyle bystry ze dostosuje moje 'dobre rady' do swoich warunkow. ;) Nie kazdy ma przesrane. Ja tam jezdze sobie w normalnych ciuchach na luziku, na dzeszcz mam ortalion skladany w kieszen, wystarczy zerknac rana na prognoze pogody. Zima czasem zaloze sobie plastikowy blotnik na szybkozlaczke i styka. Ale wspomnialem tez ze mam jeden rower i kiedy chce sobie dla sportu cos zrobic po godzinach lub w weekend, nie targam ze soba bagaznika i i innych blotnikow. Narzedzia zabieram ze soba na 2 dniowa wycieczke, ponad 300km ale nie na miasto. Fakt, zdazylo mi sie 2 razy maszerowac ok 2 km. w butach shimano z przebitym kolem, do najblizszej stacji ale to i tak nie wiele jak na ponad 5 lat. Pozdrawiam -- 2late™ Outspace Communication Inc.® 1999*2014© Stupidity, like virtue, is its own reward |
|
Data: 2014-08-11 23:17:46 | |
Autor: Maciek | |
[cieniarka] na pocz±tek | |
to aż taka ogromna różnica na asfalcie jak widelec będzie karbonowy ? Z tym to mi nikt jeszcze nie udowodnił, że np. rękawiczki żelowe będ± gorsze od karbonu ;-P No ale teoretycznie alu jest twarde, stal i karbon tłumi ;-) Ale jaka jest różnica między sprężyst± stal± a karbonem?:-D Podobno jest ;-) ile kilometrów musiałbym zrobić żeby t± korbę zatyrać ? Zależy, dobre warunki pogodowe i wymiana łańcucha na czas to bardzo dużo. Inna sprawa, że ten napęd jest raczej zestrojony na płaskie odcinki i na górach będzie ciężko. O ile powiedzmy amator na górach 6-8% da radę to np. na takich 14% pewnie wysi±dzie, nie mówi±c już o 20% ;-) Co np. wszystko na MTB robi się bez problemów. a przypadkowo dobrane czę¶ci nie wychodz± i tak lepiej niż nowy kross vento 1.0 http://www.kross.pl/pl/2014/road/vento-1-0 No ale i tak lepiej kupić Tribana 3/300 (sprzedaj± 3kę a na paragonie i stronie 300tka :P), mocniejsze koła, dla amatora napęd bardziej na górki zestrojony, dożywotnia gwarancja na ramę i dobry serwis, cena podobna a jako¶ć roweru bardzo ok. |
|
Data: 2014-08-11 23:50:25 | |
Autor: Piotr Kosewski | |
[cieniarka] na poczÄ…tek | |
On 2014-08-11 21:53, no_lan wrote:
po co mi otwory pod bagażnik ? To może zacznijmy od początku. Początek był taki, że chciałeś rower na dojazdy do pracy. Nie dodałeś, jaka to praca (w stolicy => pewnie nie górnik). Zakładam jednak, że coś z/do pracy będziesz woził. Ciuchy, kosmetyki, jedzenie, laptopa, notatki, wiertarkę, strój batmana - cokolwiek. Pewnie zdarza Ci się w drodze z pracy iść na zakupy, do klubu fitness, do lekarza... Zawsze jakiś bagaż się trafi. Oczywiście wyjściem jest plecak, ale pomysł to jest raczej sadomasochistyczny (poniekąd pasujący do idei szosówki w mieście). W tej chwili mam wrażenie, że wybieramy rower treningowo-rekreacyjny... to aż taka ogromna różnica na asfalcie jak widelec będzie karbonowy ? Widelec carbonowy trochę redukuje masę roweru i lepiej tłumi drgania. Tłumienia drgań (szczególnie w rowerze miejskim, na którym spędzisz setki godzin) nigdy dość. ile kilometrów musiałbym zrobić żeby tą korbę zatyrać ? Nie chodzi o "zatyranie" tylko o komfort użytkowania. Przed chwilą byłeś zachwycony tylną przerzutką Sora... Kultura pracy lepszej korby będzie lepsza. Poza tym Sora jest oczywiście rozbieralna. Trudno ze zdjęcia odgadnąć, czy ta korba z Krossa też. Pamiętaj, że korba to drogi element. Kupisz to masz. Będzie Ci się chciało za rok wyłożyć 250 zł i babrać z wymianą (ew. +50 zł za serwis)? kolory jak kolory - gorze kompozycje kolorów widziałem na używanych rowerach Będziesz się pocieszał tym argumentem, jak po 2 miesiącach zacznie Ci się robić niedobrze przy wsiadaniu? A jak trzymasz rower w mieszkaniu lub na balkonie, to ciągle go będziesz widział. Jak taki wielki, brzydki obraz. ale czy 5 letnia rama od stania/leżenia się popsuje ? Zależy jak była przechowywana. Generalnie aluminium rozkłada się dość wolno... Większym problem byłby wtedy, gdyby taki już złożony rower gdzieś leżakował w wilgoci przez 5 lat. Opony, linki, smary i ew. siodełko do wymiany. Osobiście jednak wątpię. Podejrzewam, że rama jest z magazynu, a reszta składana na bieżąco. a przypadkowo dobrane części nie wychodzą i tak lepiej niż nowy kross vento 1.0 http://www.kross.pl/pl/2014/road/vento-1-0 Można wyższej, można niższej... co z tego? Młodszy już nie będziesz i zostało Ci pewnie kilkadziesiąt lat życia. Warto oszczędzić 200 zł i się 3 lata męczyć z jakimś gównianym podzespołem? Jeśli już dziś planujesz jakąś wymianę przy pierwszej okazji, to najlepiej tego nie odkładać. Mówimy o relatywnie tanich rowerach, które nie demolują domowego budżetu. Od razu kup taki, żeby sprawiał Ci przyjemność i spełniał wszystkie wymagania. pozdrawiam, Piotr Kosewski |
|
Data: 2014-08-12 11:48:02 | |
Autor: mt | |
[cieniarka] na poczÄ…tek | |
W dniu 2014-08-11 23:50, Piotr Kosewski pisze:
Widelec carbonowy trochę redukuje masę roweru i lepiej tłumi drgania. Mówienie o tłumieniu drgań tylko w kontekście użytego materiału na widelec i z pominięciem konstrukcji i geometrii widelca jest bez sensu. Akurat włókno węglowe jako takie dużo lepiej przenosi drgania niż aluminium. Zaletą włókna węglowego jest m.in. to, że można je swobodniej "kształtować", czyli zaprojektować widelec o kontrolowanym ugięciu i określonej wytrzymałości, przy aluminium jest to trudniejsze. -- marcin |
|
Data: 2014-08-12 06:39:09 | |
Autor: PeJot | |
[cieniarka] na poczÄ…tek | |
W dniu 2014-08-11 21:24, Piotr Kosewski pisze:
Po drugie: Na pierwszy sezon i pierwsze 98 krawężników :> -- P.Jankisz |
|
Data: 2014-08-10 22:42:29 | |
Autor: Maciek | |
[cieniarka] na poczÄ…tek | |
Ujdzie. Jest w miarę miękki, ma mocowanie bagażnika i wygodny osprzęt. Dla amatora to jest sprzęt aż nadto. Nie znajdzie z Sorą i widelcem karbonowym nic nowego w cenie 2000zł. Do tego z gwarancją dożywptnią na ramę i bezproblemowym serwisem gwarancyjnym w razie czego ;-) Osobiście szarpnąłem się na T3 i tylko mi się tam korba nie podoba. Karbonów nie potrzebuję, osprzęt microshift działa bardzo dobrze. Banan na twarzy maluje się z każdym kilometrem. Trzeba jednak zaznaczyć, że te rowery są składane jak wyjdzie i jeżeli są jakieś bolączki to wynikają głównie z kiepskiego montażu. Można to oczywiście w tri miga poprawić o ile ma się jakieś pojęcie. Pomysł dojazdu szosówką do pracy uważam za trochę dziwny, ale skoro A to co innego ;-) Zwłaszcza, ze kolosalnych różnic w prędkości nie będzie miał a w wygodzie na pewno różnicę zauważy :-) |
|
Data: 2014-08-10 21:32:00 | |
Autor: Rabu reta | |
[cieniarka] na pocz±tek | |
Użytkownik "no_lan" <wojtowicz.hubert@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:35134d7c-9ffc-41d8-a411-a427fbeee091googlegroups.com...
Powym±drzam się, ale jestem ¶wieżo po zakupie szosówki (używany za 1100 zł, rama w idealnym stanie + wymiana kulek i konusów w piastach, nowe opony, klocki, pancerze, linki, owijka i nowe stery, bloki do butów i z nowym siodełkiem wyszło jakie¶ 560 PLN. Cały osprzęt na shimano 105, wygl±da i jeĽdzi ¶wietnie. Klamkomanetki wymagały gruntownego przeczyszczenia, wkrótce też bedę musiał wymienić obręcze (na wiosnę). Przy Twoich rozmiarach szukałbym czego¶ na ramie 52-54 cm. (to tak orientacyjnie, koniecznie się przymierz) Jeżeli nie potrzebujesz czego¶ wyczynowego, superlekkiego itp, to celuj w nowy, np: http://allegro.pl/wyprzedaz-szosa-merida-race-880-16-2014-lublin-i4494860690.html http://allegro.pl/rower-szosowy-kolarka-fuji-sportif2-3-c-56-kurier-i4467094429.html A jeżeli potrafisz sam pogrzebać przy rowerze, tj. wymienić linki, wyreguować przerzutki itp, to poszukaj czego¶ używanego z wyższej półki. http://allegro.pl/chesini-full-campagnolo-mavic-solidna-szosa-i4475151902.html http://allegro.pl/specialized-allez-a1-max-i4485819132.html http://allegro.pl/specialized-allez-carbon-idealny-tiagra-poznan-i4485396595.html http://allegro.pl/ridley-compact-ultegra6600-54cm-ksyrium-elite-i4490417883.html W wypadku używki musisz się liczyc z koniecznymi wymianami - za +- 500 PLN powinno dac sie doprowadzić do stanu prawie idealnego nawet trupa - o ile klamkomanetki sprawne a rama bez pęknięć. -- Rabu reta. -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- - |
|
Data: 2014-08-13 08:38:14 | |
Autor: cytawa | |
[cieniarka] na pocz±tek | |
no_lan pisze:
szukałem na allegro, olx, gumtree ale to wszystko daleko od Waw Znam osoby, ktore powrocily do manetek na ramie do tego typu roweru. Rynek klamkomanetek jest ograniczony czasowo. To znaczy, ze nie sposob cos dobrac sensownego do 7 czy 8 biegowych trybow. Na rynku sa juz tylko 9 czy 10b. Nie dalej jak wczoraj znajomy szukal czegos takiego. Co by nie powiedziec, klamkomanetki szosowe sa dosyc wrazliwe na awarie. Do celow sportowych klamkomanetki nie maja alternatywy ale do celow miejsko rekreacyjnych ??? Jan Cytawa |