Data: 2014-08-10 16:48:49 | |
Autor: Budzik | |
[cieniarka] na początek | |
Użytkownik no_lan wojtowicz.hubert@gmail.com ...
174 cm wzrostu, noga 80 cm, 54 kilo żywej wagi Ty sie musisz zmusic do kolacji :) |
|
Data: 2014-08-10 10:40:22 | |
Autor: no_lan | |
[cieniarka] na początek | |
skakać na dirtówce już nie mogę dlatego też chcę kolarkę, żeby nie kusiło ;)
do kolacji się nie muszę zmuszać - taka przypadłość ;) to może ktoś poleci co warto nowego kupić za 2-2,5kPLN ?? no_lan |
|
Data: 2014-08-10 20:15:27 | |
Autor: ToMasz | |
[cieniarka] na początek | |
W dniu 10.08.2014 19:40, no_lan pisze:
skakać na dirtówce już nie mogę dlatego też chcę kolarkę, żeby nie kusiło ;)mnie straszyli ze jak nie przytyję to mi żonę odbiorą :) to może ktoś poleci co warto nowego kupić za 2-2,5kPLN ??1. zastanów się czy napewno potrzebujesz kolarki. Zalety znasz, więc skupię się na wadach: a- rama raczej nie umożliwiająca wsadzenie grubszych opon. Normalnie zmieniasz zdanie, nie podoba Ci się opona 700x23 i ze względu na fajną scieżkę leśną pragniesz 700x35. Raczej nie wejdzie. b- hamulce. spowalniacze jak w tym btwinie dają radę spowalniać ale tylko jak są naprawdę cieniutkie opony. Efekt jest taki ze na normalnym rowerze stajesz, na kolarce... sam wiesz c- kierownica baranek plus osprzęt, są wielokrotnie droższe od podobnego osprzętu w trekingu. Reasumując, czy nie wystarczyłby treking, 48na11zębów, ważący mniej niż 12 kg za połowę zakładanej ceny? 2. jeśli Cię nie przekonałem, to postaraj się poszukać roweru który spełnia Twoje kryteria, a nie roweru który kosztuje 2 tysiaki i spełnia kryteria. Znaczy nie szukaj producenta ramy, całego roweru, tylko czegoś co ma pożądany osprzęt ToMasz |
|
Data: 2014-08-10 22:51:37 | |
Autor: Maciek | |
[cieniarka] na początek | |
b- hamulce. spowalniacze jak w tym btwinie dają radę spowalniać ale tylko jak są naprawdę cieniutkie opony. Efekt jest taki ze na normalnym rowerze stajesz, na kolarce... sam wiesz U mnie w Tribanie 3 dobrze hamują (porównuję do MTB, v-ki LX z okładzinami XTR), inna sprawa, że wymagały regulacji po zakupie. Klocki były krzywo poskręcane. A kolejna sprawa, że w Tribanach montują opony na których idzie się zabić na mokrym i to naprawdę nie jest przesada. Miałem uślizg tylnego koła na łuku jadąc pod górę! Zdziwiłem się, że coś takiego może w ogóle wystąpić :-) |
|