[cieniarka] na początek

Data: 2014-08-10 16:48:49
Autor: Budzik
[cieniarka] na początek
Użytkownik no_lan wojtowicz.hubert@gmail.com ...

174 cm wzrostu, noga 80 cm, 54 kilo żywej wagi

Ty sie musisz zmusic do kolacji :)

Data: 2014-08-10 10:40:22
Autor: no_lan
[cieniarka] na początek
skakać na  dirtówce już nie mogę dlatego też chcę kolarkę, żeby nie kusiło ;)

do kolacji się nie muszę zmuszać - taka przypadłość ;)

to może ktoś poleci co warto nowego kupić za 2-2,5kPLN ??

no_lan

Data: 2014-08-10 20:15:27
Autor: ToMasz
[cieniarka] na początek
W dniu 10.08.2014 19:40, no_lan pisze:
skakać na  dirtówce już nie mogę dlatego też chcę kolarkę, żeby nie kusiło ;)

do kolacji się nie muszę zmuszać - taka przypadłość ;)
mnie straszyli ze jak nie przytyję to mi żonę odbiorą :)
to może ktoś poleci co warto nowego kupić za 2-2,5kPLN ??
1. zastanów się czy napewno potrzebujesz kolarki. Zalety znasz, więc skupię się na wadach:
a- rama raczej nie umożliwiająca wsadzenie grubszych opon. Normalnie zmieniasz zdanie, nie podoba Ci się opona 700x23 i ze względu na fajną scieżkę leśną pragniesz 700x35. Raczej nie wejdzie.
b- hamulce. spowalniacze jak w tym btwinie dają radę spowalniać ale tylko jak są naprawdę cieniutkie opony. Efekt jest taki ze na normalnym rowerze stajesz, na kolarce... sam wiesz
c- kierownica baranek plus osprzęt, są wielokrotnie droższe od podobnego osprzętu w trekingu.
Reasumując, czy nie wystarczyłby treking, 48na11zębów, ważący mniej niż 12 kg za połowę zakładanej ceny?

2. jeśli Cię nie przekonałem, to postaraj się poszukać roweru który spełnia Twoje kryteria, a nie roweru który kosztuje 2 tysiaki i spełnia kryteria. Znaczy nie szukaj producenta ramy, całego roweru, tylko czegoś co ma pożądany osprzęt

ToMasz

Data: 2014-08-10 22:51:37
Autor: Maciek
[cieniarka] na początek
b- hamulce. spowalniacze jak w tym btwinie dają radę spowalniać ale tylko jak są naprawdę cieniutkie opony. Efekt jest taki ze na normalnym rowerze stajesz, na kolarce... sam wiesz

U mnie w Tribanie 3 dobrze hamują (porównuję do  MTB, v-ki LX z okładzinami XTR), inna sprawa, że wymagały regulacji po zakupie. Klocki były krzywo poskręcane. A kolejna sprawa, że w Tribanach montują opony na których idzie się zabić na mokrym i to naprawdę nie jest przesada. Miałem uślizg tylnego koła na łuku jadąc pod górę! Zdziwiłem się, że coś takiego może w ogóle wystąpić :-)

[cieniarka] na początek