na pohybel Pobieraczkowi :-D

Data: 2012-12-28 00:49:40
Autor: Andrzej Lawa
na pohybel Pobieraczkowi :-D
Data: 2012-12-28 00:55:08
Autor: Liwiusz
na pohybel Pobieraczkowi :-D
W dniu 2012-12-28 00:49, Andrzej Lawa pisze:
http://tech.wp.pl/kat,1009785,title,Pobieraczekpl-przestaje-istniec-Internauci-wygrali-wojne,wid,15207459,wiadomosc.html?ticaid=1fc79

A ktoś się nim w ogóle przejmował? Chyba tylko ostatnie niedojdy.

--
Liwiusz

Data: 2012-12-28 00:59:02
Autor: Andrzej Lawa
na pohybel Pobieraczkowi :-D
W dniu 28.12.2012 00:55, Liwiusz pisze:

A ktoś się nim w ogóle przejmował? Chyba tylko ostatnie niedojdy.

Poniekąd.

Ale jednak miło, że wreszcie ich udupiono.

Data: 2012-12-28 02:00:38
Autor: RadoslawF
na pohybel Pobieraczkowi :-D
Dnia 2012-12-28 00:59, Użytkownik Andrzej Lawa napisał:

A ktoś się nim w ogóle przejmował? Chyba tylko ostatnie niedojdy.

Poniekąd.

Ale jednak miło, że wreszcie ich udupiono.

"żywiąc jednocześnie ogromną nadzieję na to, że w przyszłości będziemy mieli jeszcze okazję wziąć udział w innych wspólnych projektach".
Co oznacza że będą dalej naciągać naiwnych pod inną nazwą i pod innym
adresem ?

Pozdrawiam

Data: 2012-12-28 08:29:03
Autor: Baczek
na pohybel Pobieraczkowi :-D

www.dobre-programy.pl ? -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2012-12-28 11:15:15
Autor: z
na pohybel Pobieraczkowi :-D
W dniu 2012-12-28 02:00, RadoslawF pisze:
[...]

Powinni po prostu siedzieć?
Gdzie jak nie w tej sprawie można w najbardziej banalny sposób zastosować:

  Art.286 Oszustwo
§ 1. Kto, w celu osiągnięcia korzyści majątkowej, doprowadza inną osobę do niekorzystnego rozporządzenia własnym lub cudzym mieniem za pomocą wprowadzenia jej w błąd albo wyzyskania błędu lub niezdolności do należytego pojmowania przedsiębranego działania,
podlega karze pozbawienia wolności od 6 miesięcy do lat 8."

Szczególnie poddaję po rozwagę to:
"albo wyzyskania błędu lub niezdolności do należytego pojmowania przedsiębranego działania,"

Często sobie nie zdajemy sprawy że na wszystkie podstępne działania marketingowców, wyłudzaczy i wszelakiej maści "cfaniaków" istnieje już stosowny paragraf - OSZUSTWO. Tylko jakoś nikt nie chce go stosować.
W takim świetle obrona "drobnych druczków" jest co najmniej śmieszna.
Za kraty!!! :-)

Może i ten paragraf jest dość "szeroko" napisany ale takie jest polskie prawo!!!

Data: 2012-12-28 08:08:45
Autor: Maruda
na pohybel Pobieraczkowi :-D
W dniu 2012-12-28 00:49, Andrzej Lawa pisze:
http://tech.wp.pl/kat,1009785,title,Pobieraczekpl-przestaje-istniec-Internauci-wygrali-wojne,wid,15207459,wiadomosc.html?ticaid=1fc79

.... a podrzuci ktoś nazwiska?

--

Dziękuję. Pozdrawiam.   Ten Maruda

Data: 2012-12-28 09:51:53
Autor: dwr
na pohybel Pobieraczkowi :-D
Data: 2012-12-30 18:35:54
Autor: Konrad
na pohybel Pobieraczkowi :-D

Użytkownik "Andrzej Lawa" <alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com> napisał w wiadomości news:50dcde94$1news.home.net.pl...
http://tech.wp.pl/kat,1009785,title,Pobieraczekpl-przestaje-istniec-Internauci-wygrali-wojne,wid,15207459,wiadomosc.html?ticaid=1fc79

No to może jeszcze doradzisz, cFaniaku, gdzie teraz wykupić dostęp do binarek za takie śmieszne pieniądze jak oni brali?

Konrad

Data: 2012-12-30 19:03:26
Autor: Andrzej Lawa
na pohybel Pobieraczkowi :-D
W dniu 30.12.2012 18:35, Konrad pisze:

No to może jeszcze doradzisz, cFaniaku, gdzie teraz wykupić dostęp do
binarek za takie śmieszne pieniądze jak oni brali?

ROTFL

Ty na prawdę jesteś taki głupi? :)

Data: 2012-12-30 20:10:00
Autor: Konrad
na pohybel Pobieraczkowi :-D

Użytkownik "Andrzej Lawa" <alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com> napisał w wiadomości news:50e081ee$1news.home.net.pl...
[...]

Nie - to ty jesteś dyletantem - ale to w sumie nic nowego, na pobieraczku takich durniów trafiło się dużo więcej.

Konrad

Data: 2012-12-30 20:48:29
Autor: Andrzej Lawa
na pohybel Pobieraczkowi :-D
W dniu 30.12.2012 20:10, Konrad pisze:

[...]

[ciach]

na pobieraczku takich durniów trafiło się dużo więcej.

Takich durniów jak ty? Nic dziwnego.

Wystarczą podstawy wiedzy, zdrowa dawka inteligencji i wszystko co
potrzeba można znaleźć w sieci legalnie i za darmo.

Data: 2012-12-30 22:49:41
Autor: Konrad
na pohybel Pobieraczkowi :-D

Użytkownik "Andrzej Lawa" <alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com> napisał w wiadomości news:50e09a8d$1news.home.net.pl...

Wystarczą podstawy wiedzy, zdrowa dawka inteligencji i wszystko co
potrzeba można znaleźć w sieci legalnie i za darmo.

No to uprzejmie poproszę o namiar gdzie można skorzystać z tej usługi za darmo - wracamy do punktu wyjścia, pownownie jestem grzeczny i nie używam inwektyw. Być moze moje pytanie wynika z braku wiedzy - natomiast od razu mówię że tor czy inne takie wynalazki tutaj nie pomogą. Rynek binarek skomercjalizował się niestety jeszcze przed pobieraczkiem. Nie pochwalam ich metod natomiast oferta była bardzo atrakcyjna i tyle - niemniej czekam na alternatywę bo jak sądzę dysponujesz podstawą wiedzy, inteligencją itp.

Konrad

Data: 2012-12-30 23:21:54
Autor: z
na pohybel Pobieraczkowi :-D
W dniu 2012-12-30 22:49, Konrad pisze:
[...]

Uściślij co to są te "binarki" i dlaczego nie są dostępne na wszelkiej maści serwerach z których się wg. polskiego prawa legalnie pobiera.

PS. Np. taki peb. Czego tam nie ma?

Data: 2012-12-30 23:26:19
Autor: Konrad
na pohybel Pobieraczkowi :-D

Użytkownik "z" <zch28@usunwp.pl> napisał w wiadomości news:kbqept$n47$1news.task.gda.pl...

PS. Np. taki peb. Czego tam nie ma?

http://www.binarchive.net/

Peb mogę najwyżej potraktować jako kiepski żarcik - tam nic nie ma - ja nie szukam nowej płyty Britney Speras tylko np. filmów Leni Riefenstahl których ściąganie jest całkiem legalne ale nigdzie indziej ich nie znajdę.

Konrad

Data: 2012-12-30 23:34:54
Autor: Andrzej Lawa
na pohybel Pobieraczkowi :-D
W dniu 30.12.2012 23:26, Konrad pisze:

Peb mogę najwyżej potraktować jako kiepski żarcik - tam nic nie ma - ja
nie szukam nowej płyty Britney Speras tylko np. filmów Leni Riefenstahl
których ściąganie jest całkiem legalne ale nigdzie indziej ich nie znajdę.

Nigdzie?

Ot pierwsze z brzegu i dość oczywiste:
http://www.youtube.com/watch?v=MRIMxyEKfJs

Kasę prześlesz mi przekazem pocztowym czy na konto? ;->

Data: 2012-12-31 13:26:48
Autor: Konrad
na pohybel Pobieraczkowi :-D

Użytkownik "Andrzej Lawa" <alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com> napisał w wiadomości news:50e0c18e$1news.home.net.pl...

Ot pierwsze z brzegu i dość oczywiste:
http://www.youtube.com/watch?v=MRIMxyEKfJs

No cóż:

Data: 2012-12-31 14:02:00
Autor: Jawi
na pohybel Pobieraczkowi :-D
W dniu 2012-12-31 13:26, Konrad pisze:
[...]

Ja dla przykładu w poniżej 2 minuty znalazłem choćby ten "TRIUMPH DES WILLENS" rip z DVD (1,5GB) i to na żadnym jakimś YouTube, bo takie źródło wskazywać to rzeczywiście obciach.
Dodam, że oczywiście za darmo.
Przelejesz mi na konto tyle co brał ten Twój niezastąpiony złodziejski pobieraczek i wskażę ci źródło lub ściągnę i udostępnię, jeśli tak bardzo chcesz.
Ręce opadają jakich pobieraczek ma obrońców.

Data: 2012-12-31 14:16:45
Autor: Andrzej Lawa
na pohybel Pobieraczkowi :-D
W dniu 31.12.2012 14:02, Jawi pisze:

Ja dla przykładu w poniżej 2 minuty znalazłem choćby ten "TRIUMPH DES
WILLENS" rip z DVD (1,5GB) i to na żadnym jakimś YouTube, bo takie
źródło wskazywać to rzeczywiście obciach.

Dlaczego obciach?

Jest film? Jest. W całości? W całości.

Mi się nie chciało aż dwóch minut poświęcić na szukanie innego formatu ;->

Zapisanie filmu z youtube jest trywialne.

A jakość? Limitem będzie raczej oryginał...

Swoją drogą jak już poruszamy kwestię jakości... ciężko używać tego
słowa w kontekście tego propagandowego gówna ;->

Data: 2012-12-31 15:23:49
Autor: Jawi
na pohybel Pobieraczkowi :-D
W dniu 2012-12-31 14:16, Andrzej Lawa pisze:
Dlaczego obciach?

Jest film? Jest. W całości? W całości.
niektórzy mają alergię do tego YouTube, no i źródło cienkie raczej.
Ale nie o to chodzi. Pobieraczek był jedynym źródłem darmowej treści się okazało :)

Data: 2012-12-31 15:43:25
Autor: Andrzej Lawa
na pohybel Pobieraczkowi :-D
W dniu 31.12.2012 15:23, Jawi pisze:
W dniu 2012-12-31 14:16, Andrzej Lawa pisze:
Dlaczego obciach?

Jest film? Jest. W całości? W całości.
niektórzy mają alergię do tego YouTube, no i źródło cienkie raczej.

Meh... Jeśli coś jest głupie i działa to nie jest głupie ;)

Ale nie o to chodzi. Pobieraczek był jedynym źródłem darmowej treści się
okazało :)

A Elvis nie brał prochów! ;->

Data: 2013-01-02 11:21:36
Autor: Gotfryd Smolik news
na pohybel Pobieraczkowi :-D
On Mon, 31 Dec 2012, Andrzej Lawa wrote:

[...]

  Ja WYŁĄCZNIE w sprawie formalnej.
  Czysto matematyczno fizycznej.

  Nie w całości, bo skoro stratnie rekompresowany, to niewątpliwie
zawiera MNIEJ informacji niż oryginał.
  Biorąc pod uwagę że po rekompresji zawiera sporo INNEJ informacji
(potocznie zwanej "zakłóceniami w obrazie" w rodzaju kratek,
siatek i placków) sytuacja jest jeszczeg gorsza, ale to już tylko
kwestia skali.

  I tak swoją drogą, to jest najpoważniejsza wada YouTuba w razie
oglądania np. "testów video" wszelakich kamer i filmujących
fotoaparatów, nijak nie wiadomo czy to producent wypuścił aż
taki chłam, czy to efekt rekompresji.

  :D

pzdr, Gotfryd

Data: 2013-01-02 12:40:23
Autor: Andrzej Lawa
na pohybel Pobieraczkowi :-D

 Nie w całości, bo skoro stratnie rekompresowany, to niewątpliwie
zawiera MNIEJ informacji niż oryginał.

Wiesz, biorąc pod uwagę, że oryginał to przedwojenny czarno-biały film,
to standardowy filmik youtube z gęstością strumienia ustawioną na 360
wielkich strat nie spowoduje ;)

Data: 2013-01-03 22:29:00
Autor: Gotfryd Smolik news
na pohybel Pobieraczkowi :-D
On Wed, 2 Jan 2013, Andrzej Lawa wrote:

[...]

  Niby tak, ale jak ekspedientka zamiast wydać Ci 1,90zł wyda 1,30 to też
będziesz się awanturował ;)

pzdr, Gotfryd

Data: 2013-01-04 08:17:14
Autor: Andrzej Lawa
na pohybel Pobieraczkowi :-D

[...]

Ale nie będę się awanturował, jak wyda mi 1,90 w zaśniedziałym bilonie.

Data: 2012-12-31 15:03:03
Autor: Konrad
na pohybel Pobieraczkowi :-D

Użytkownik "Jawi" <tajny@poufny.pl> napisał w wiadomości news:50e18cc8$0$1221$65785112news.neostrada.pl...

Ja dla przykładu w poniżej 2 minuty znalazłem choćby ten "TRIUMPH DES WILLENS" rip z DVD (1,5GB) i to na żadnym jakimś YouTube, bo takie źródło wskazywać to rzeczywiście obciach.

Takie fulmy to w sieci potrafi znaleźć nawet mój pies - a jest na pewno bardziej inteligenty i ma większą wiedzę niż Andrzej Lawa.
Znajdź mi coś z filmów dokumentalnych - "März des Jahres" albo "Warschau Führerparade" - tego nie ma w gównie w którym się pławicie bo bo ludzie którzy to trzymają się z tym na jutubie nie wychylają. Trzeba mieć dooatep do binarek i to tematycznych - i bardzo grzecznie prosiłem o jakaś alternatywe dla pobieraczka bo ja takiej nie znam.

Przelejesz mi na konto tyle co brał ten Twój niezastąpiony złodziejski pobieraczek i wskażę ci źródło lub ściągnę i udostępnię, jeśli tak bardzo chcesz.

Wskaż - bardzo proszę.

Ręce opadają jakich pobieraczek ma obrońców.

A jakich ma prześladowców - opada wszystko, nie tylko ręce.
Niemniej jednak wygraliście  - "już żaden internauta nie zostanie przez ten portal zamordowany" - gratulacje, na łonecie sie nie płaci :D

Konrad

Data: 2012-12-31 15:22:09
Autor: Jawi
na pohybel Pobieraczkowi :-D
W dniu 2012-12-31 15:03, Konrad pisze:

[...]

Widać Twój własny pies bardziej rozgarnięty niż Ty sam :)

Znajdź mi coś z filmów dokumentalnych - "März des Jahres" albo "Warschau
Führerparade" - tego nie ma w gównie w którym się pławicie bo bo ludzie

Jeszcze się zdenerwuje i Ci znajdę cholera ten nazistowski propagandowy szmatławiec.
Za to będziesz musiał przestać nosić bokserki ze swastyką.
Pomyleńcu

A jakich ma prześladowców - opada wszystko, nie tylko ręce.
Niemniej jednak wygraliście  - "już żaden internauta nie zostanie przez
ten portal zamordowany" - gratulacje, na łonecie sie nie płaci :D

kurde dziecko neostrady dojrzewa

Data: 2012-12-31 15:41:05
Autor: Konrad
na pohybel Pobieraczkowi :-D

Użytkownik "Jawi" <tajny@poufny.pl> napisał w wiadomości news:50e19f91$0$26695$65785112news.neostrada.pl...

Jeszcze się zdenerwuje i Ci znajdę cholera ten nazistowski propagandowy szmatławiec.
Za to będziesz musiał przestać nosić bokserki ze swastyką.
Pomyleńcu

Znajdź a wszystko odszczekam i przeproszę, zjebie.
Tak naprawdę tylko o to mi chodzi od początku.
Sprawdziłe i już wiem że Lawa to przygłup - ale o co chodzi tobie jakby nie łapię.

kurde dziecko neostrady dojrzewa

Swój pozna swego? LOL - pudło, chłoptasiu :D

Konrad

Data: 2012-12-31 14:04:38
Autor: Andrzej Lawa
na pohybel Pobieraczkowi :-D
W dniu 31.12.2012 13:26, Konrad pisze:

[...]

Chciałeś jej film - dostałeś.

Jeśli nie umiesz ściągnąć - twój problem, widać jesteś aż tak
sztandarowo durny.

A póki co *plonk* - radź sobie sam, ćwoku.

Data: 2012-12-30 23:28:57
Autor: Andrzej Lawa
na pohybel Pobieraczkowi :-D
W dniu 30.12.2012 22:49, Konrad pisze:

[...]

A czego potrzebujesz?

I ile mi zapłacisz za pomoc? W sumie wystarczy tyle samo, co
pobieraczkowi... tylko z góry zapłacić za cały okres, przez jaki
planujesz korzystać z tej wiedzy ;->

Data: 2012-12-31 13:50:53
Autor: Konrad
na pohybel Pobieraczkowi :-D

Użytkownik "Andrzej Lawa" <alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com> napisał w wiadomości news:50e0c029$1news.home.net.pl...

I ile mi zapłacisz za pomoc? W sumie wystarczy tyle samo, co
pobieraczkowi... tylko z góry zapłacić za cały okres, przez jaki
planujesz korzystać z tej wiedzy ;->

Niestety, ani na youtube ani nawet na fejsbuku (czyli w całym twoim internecie) nie ma tego czego potrzebuję, ostrzegam również że jak kupisz telefon za złotówkę to będą co miesiąc przychodzić rachunki nawet jak będziesz twierdził że nie dzwonisz i z każdym przeciez możesz paszczą pagadać bo masz podstawy inteligencji i koleżanki ci mówią że jesteś strasznie mądry kiedy im gangan stajl na jutubie pokazujesz :D

Konrad

Data: 2012-12-31 14:02:53
Autor: Andrzej Lawa
na pohybel Pobieraczkowi :-D
W dniu 31.12.2012 13:50, Konrad pisze:

[...]

Kornadzik, tępy chujku, zaprzestań może projekcji swoich kompleksów na
innych, w szczególności na mnie, hmm?

Data: 2012-12-31 15:19:30
Autor: Konrad
na pohybel Pobieraczkowi :-D

Użytkownik "Andrzej Lawa" <alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com> napisał w wiadomości news:50e18cfd$1news.home.net.pl...

Kornadzik, tępy chujku, zaprzestań może projekcji swoich kompleksów na
innych, w szczególności na mnie, hmm?

No i cudownie trafiony w punkt - a ja, tępy chujek, nie byłem pewien :D

Konrad

Data: 2012-12-31 15:25:11
Autor: Jawi
na pohybel Pobieraczkowi :-D
W dniu 2012-12-31 14:02, Andrzej Lawa pisze:
[...]

Daj spokój gimnazjaliście, wystraszysz człowieka i się zamknie w sobie.
Nieedukacyjne takie.

Data: 2012-12-31 15:39:42
Autor: Andrzej Lawa
na pohybel Pobieraczkowi :-D
W dniu 31.12.2012 15:25, Jawi pisze:

Kornadzik, tępy chujku, zaprzestań może projekcji swoich kompleksów na
innych, w szczególności na mnie, hmm?

Daj spokój gimnazjaliście, wystraszysz człowieka i się zamknie w sobie.
Nieedukacyjne takie.

Może lepiej żeby się zamknął w sobie... bo patrząc na jego
zainteresowania to jakiś zasrany naziolek, a ci jak nie są izolowani i
zamknięci w sobie to są niebezpieczni dla otoczenia.

Data: 2012-12-31 15:42:53
Autor: Konrad
na pohybel Pobieraczkowi :-D

Użytkownik "Andrzej Lawa" <alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com> napisał w wiadomości news:50e1a3ae$1news.home.net.pl...

Może lepiej żeby się zamknął w sobie... bo patrząc na jego
zainteresowania to jakiś zasrany naziolek, a ci jak nie są izolowani i
zamknięci w sobie to są niebezpieczni dla otoczenia.

Obejrzyj coś więcej niż "Czterej Pancerni" to się trochę więcej o historii dowiesz, zasmarkańcu :D

Konrad

Data: 2013-01-02 14:14:20
Autor: RadoslawF
na pohybel Pobieraczkowi :-D
Dnia 2012-12-31 15:42, Użytkownik Konrad napisał:

[...]

Masz następcę pobieraczka.
http://internet.gadzetomania.pl/2012/12/31/uwaga-na-plikostrade-klon-pobieraczka-zarejestrowany-w-dubaju

Pozdrawiam

Data: 2013-01-02 16:57:35
Autor: Maruda
na pohybel Pobieraczkowi :-D
W dniu 2013-01-02 14:14, RadoslawF pisze:

Masz następcę pobieraczka.
http://internet.gadzetomania.pl/2012/12/31/uwaga-na-plikostrade-klon-pobieraczka-zarejestrowany-w-dubaju

No to będziemy mieli ogólnonarodowy test inteligencji i podatności na edukację :)
.... podobno pies uczy się już za drugim doświadczeniem :)

--

Dziękuję. Pozdrawiam.   Ten Maruda

Data: 2013-01-03 11:19:38
Autor: RadoslawF
na pohybel Pobieraczkowi :-D
Dnia 2013-01-02 16:57, Użytkownik Maruda napisał:

[...]

Znam takich (ludzi) których i pięć nie nauczyło.

Pozdrawiam

na pohybel Pobieraczkowi :-D