na prawach rękopisu do użytku służbowego

Data: 2011-07-22 17:19:28
Autor: Robert Tomasik
na prawach rękopisu do użytku służbowego
Użytkownik "smerf" <bez-konta@net.pl> napisał w wiadomości news:4e27f8ec$0$2501$65785112news.neostrada.pl...
Jako Powód otrzymałem pismo procesowe z załącznikiem-dowodem
będącym opinią
- wykonanÄ… na zlecenie Pozwanego przed procesem,
- wydaną "na prawach rękopisu do użytku służbowego", co czyniło ją dotąd niedostępną dla osób trzecich i krytyki.

Z treścią opinii się nie zgadzam.

Czy mogę skutecznie bronić się i pokazywać ten dowód innym
 - prawnikom, innemu specjaliscie do recenzji itd.?

Czy mogę opinię opublikować tak by uzyskać jej krytykę?

W mojej ocenie te zapisy są wiążące pomiędzy autorem opinii, a zlecajacym. On nie powinien takiego dokumentu przesłać do sądu. Skoro Tobie go ujawniono, to możesz z niego normalnie korzystać. To znaczy oczywiście nei wolno Ci tego publikować, ale możesz pokazywać to komuś, robić kopie itp.

na prawach rękopisu do użytku służbowego