Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   na przejezdzie

na przejezdzie

Data: 2018-03-26 18:31:18
Autor: J.F.
na przejezdzie

https://www.msn.com/pl-pl/motoryzacja/wiadomosci/kierowcy-czekają-szlaban-w-górę-ruszają-i-pociąg-wyrósł-jak-spod-ziemi-policja-publikuje-wideo-ku-przestrodze/ar-BBKBHoU


No co, podniesiony szlaban daje prawo wjazdu za szlaban, ale nadal trzeba ustapic pojazdowi z pierwszenstwem :-)

J.

Data: 2018-03-26 20:27:42
Autor: t-1
na przejezdzie
W dniu 2018-03-26 o 18:31, J.F. pisze:

No co, podniesiony szlaban daje prawo wjazdu za szlaban, ale nadal trzeba ustapic pojazdowi z pierwszenstwem :-)

Jest tysiące powodów dla których nie należy wierzyć podniesionym szlabanom.
Od pijanego dróżnika po awarię sprzętu.
No ale jeśli ma się kilka żyć.

Data: 2018-03-26 22:56:39
Autor: przemek.jedrzejczak
na przejezdzie
-- Od pijanego dróżnika po awarię sprzętu. No ale jeśli ma się kilka żyć.

dobra technika dobrze kosztuje ale mozna tez przycebulic i wsadzic babke za minimum socjalne na 3/4 etatu

Data: 2018-03-27 06:58:16
Autor: ddddddddddddd
na przejezdzie
W dniu 26.03.2018 o 19:27, t-1 pisze:
W dniu 2018-03-26 o 18:31, J.F. pisze:

No co, podniesiony szlaban daje prawo wjazdu za szlaban, ale nadal trzeba ustapic pojazdowi z pierwszenstwem :-)

Jest tysiące powodów dla których nie należy wierzyć podniesionym szlabanom.
Od pijanego dróżnika po awarię sprzętu.
No ale jeśli ma się kilka żyć.

a co robisz jeśli przejazd ze szlabanem nie ma wystarczającej widoczności: powolutku wjeżdżasz na przejazd, wysiadasz i sprawdzasz/słuchasz szyny czy nie nadjeżdża pociąg, czy może przelatujesz 90km/h, bo wtedy najkrótszy czas jesteś na przejeździe?
Pytam bo IMO nie sposób na każdym przejeździe ocenić w 100% czy coś nie nadjeżdża. Teoria z upewnieniem się jest fajna, ale IMO nie zawsze do osiągnięcia.

--
Pozdrawiam
Łukasz

Data: 2018-03-27 10:05:01
Autor: t-1
na przejezdzie
W dniu 2018-03-27 o 07:58, ddddddddddddd pisze:

a co robisz jeśli przejazd ze szlabanem nie ma wystarczającej widoczności: powolutku wjeżdżasz na przejazd, wysiadasz i sprawdzasz/słuchasz szyny czy nie nadjeżdża pociąg, czy może przelatujesz 90km/h, bo wtedy najkrótszy czas jesteś na przejeździe?
Pytam bo IMO nie sposób na każdym przejeździe ocenić w 100% czy coś nie nadjeżdża. Teoria z upewnieniem się jest fajna, ale IMO nie zawsze do osiągnięcia.


Sugerujesz, że istnieją przypadki gdzie należy zagrać w ruletkę o życie swoje i pasażerów?
Mi się jednak wydaje, że jazda w ciemno licząc, że akurat nie będzie jechał pociąg nie jest właściwym rozwiązaniem.
Inna sprawa, że nie powinno być takich przejazdów gdzie nie można zobaczyć pociągu.

Data: 2018-03-27 11:02:01
Autor: ddddddddddddd
na przejezdzie
W dniu 27.03.2018 o 09:05, t-1 pisze:
W dniu 2018-03-27 o 07:58, ddddddddddddd pisze:

a co robisz jeśli przejazd ze szlabanem nie ma wystarczającej widoczności: powolutku wjeżdżasz na przejazd, wysiadasz i sprawdzasz/słuchasz szyny czy nie nadjeżdża pociąg, czy może przelatujesz 90km/h, bo wtedy najkrótszy czas jesteś na przejeździe?
Pytam bo IMO nie sposób na każdym przejeździe ocenić w 100% czy coś nie nadjeżdża. Teoria z upewnieniem się jest fajna, ale IMO nie zawsze do osiągnięcia.


Sugerujesz, że istnieją przypadki gdzie należy zagrać w ruletkę o życie swoje i pasażerów?

ruletka to by była jakby nie było szlabanów, jak są to ryzyko się zmniejsza

Mi się jednak wydaje, że jazda w ciemno licząc, że akurat nie będzie jechał pociąg nie jest właściwym rozwiązaniem.
Inna sprawa, że nie powinno być takich przejazdów gdzie nie można zobaczyć pociągu.

niestety są takie i w zasadzie można tam próbować dwóch opcji: wysuwać się bardzo powoli i mieć nadzieję, że gdy uda się dojrzeć pociąg, to będzie czas na cofanie albo miejsce na zatrzymanie; ewentualnie można jechać trochę szybciej, nasłuchując i przyjmując, że jednak szlaban jest podniesiony, bo nic nie jedzie.
Niestety nie przytoczę lokalizacji żeby było o czym podyskutować, bo nie przychodzi mi do głowy - ale na pewno nie jeden taki przejazd w życiu spotkałem

--
Pozdrawiam
Łukasz

Data: 2018-03-27 14:05:20
Autor: yabba
na przejezdzie
W dniu 27-03-2018 o 12:02, ddddddddddddd pisze:
W dniu 27.03.2018 o 09:05, t-1 pisze:
W dniu 2018-03-27 o 07:58, ddddddddddddd pisze:

a co robisz jeśli przejazd ze szlabanem nie ma wystarczającej widoczności: powolutku wjeżdżasz na przejazd, wysiadasz i sprawdzasz/słuchasz szyny czy nie nadjeżdża pociąg, czy może przelatujesz 90km/h, bo wtedy najkrótszy czas jesteś na przejeździe?
Pytam bo IMO nie sposób na każdym przejeździe ocenić w 100% czy coś nie nadjeżdża. Teoria z upewnieniem się jest fajna, ale IMO nie zawsze do osiągnięcia.


Sugerujesz, że istnieją przypadki gdzie należy zagrać w ruletkę o życie swoje i pasażerów?

ruletka to by była jakby nie było szlabanów, jak są to ryzyko się zmniejsza

Mi się jednak wydaje, że jazda w ciemno licząc, że akurat nie będzie jechał pociąg nie jest właściwym rozwiązaniem.
Inna sprawa, że nie powinno być takich przejazdów gdzie nie można zobaczyć pociągu.

niestety są takie i w zasadzie można tam próbować dwóch opcji: wysuwać się bardzo powoli i mieć nadzieję, że gdy uda się dojrzeć pociąg, to będzie czas na cofanie albo miejsce na zatrzymanie; ewentualnie można jechać trochę szybciej, nasłuchując i przyjmując, że jednak szlaban jest podniesiony, bo nic nie jedzie.
Niestety nie przytoczę lokalizacji żeby było o czym podyskutować, bo nie przychodzi mi do głowy - ale na pewno nie jeden taki przejazd w życiu spotkałem


Proszę bardzo:

https://www.google.pl/maps/@52.6707619,15.3081279,3a,75y,159.56h,83.14t/data=!3m6!1e1!3m4!1sPKjAzTcsK2rk-iCT40ZCig!2e0!7i13312!8i6656

https://www.google.pl/maps/@52.5927761,15.4921148,3a,75y,80.58h,86.69t/data=!3m6!1e1!3m4!1slfYUTWwscPU-4XyHcM1yxA!2e0!7i13312!8i6656


I piękny przykład przegięcia w drugą stronę. Pełnoprawny, oznakowany przejazd kolejowy, na którym trzeba zawsze zachować szczególną ostrożność. Dobrze, że znaku STOP nie postawili.

https://www.google.pl/maps/@52.5630639,15.9944973,3a,75y,93.33h,100.94t/data=!3m6!1e1!3m4!1sVJqO4GwemG7pn8-GpBqrTQ!2e0!7i13312!8i6656


yabba

Data: 2018-03-27 14:25:53
Autor: Yakhub
na przejezdzie
Dnia Tue, 27 Mar 2018 14:05:20 +0200, yabba napisał(a):

I piękny przykład przegięcia w drugą stronę. Pełnoprawny, oznakowany przejazd kolejowy, na którym trzeba zawsze zachować szczególną ostrożność. Dobrze, że znaku STOP nie postawili.

https://www.google.pl/maps/@52.5630639,15.9944973,3a,75y,93.33h,100.94t/data=!3m6!1e1!3m4!1sVJqO4GwemG7pn8-GpBqrTQ!2e0!7i13312!8i6656

https://goo.gl/maps/cg5K3gQQWUx
https://goo.gl/maps/YqT55yZYFZr
https://goo.gl/maps/sWcKBNBbRoo

Może być?

--
Yakhub

Data: 2018-03-27 15:32:01
Autor: T.
na przejezdzie
W dniu 2018-03-27 o 14:25, Yakhub pisze:
Dnia Tue, 27 Mar 2018 14:05:20 +0200, yabba napisał(a):

I piękny przykład przegięcia w drugą stronę. Pełnoprawny, oznakowany
przejazd kolejowy, na którym trzeba zawsze zachować szczególną
ostrożność. Dobrze, że znaku STOP nie postawili.

https://www.google.pl/maps/@52.5630639,15.9944973,3a,75y,93.33h,100.94t/data=!3m6!1e1!3m4!1sVJqO4GwemG7pn8-GpBqrTQ!2e0!7i13312!8i6656

https://goo.gl/maps/cg5K3gQQWUx
https://goo.gl/maps/YqT55yZYFZr
https://goo.gl/maps/sWcKBNBbRoo

Może być?


Raz widziałem, jak gość by się wpakował pod "pociąg" na takim nieużywanym przejeździe - jechał dźwig kolejowy z kilkoma platformami, prawdopodobnie rozbierał ten tor za sobą... :-)
T.

Data: 2018-03-29 22:04:45
Autor: J.F.
na przejezdzie
Dnia Thu, 29 Mar 2018 21:48:02 +0200, Uncle Pete napisał(a):
https://goo.gl/maps/cg5K3gQQWUx
https://goo.gl/maps/YqT55yZYFZr
https://goo.gl/maps/sWcKBNBbRoo

Ciekawe, że w dwóch ostatnich przypadkach znak STOP jest tylko z jednej strony.

Slupek stoi, to pewnie ukradli.

Bo jakos nie chce mi sie wierzyc, ze ktos uznal, ze z drugiej strony
jest lepsza widocznosc, wiec stop niepotrzebny ...

J.

Data: 2018-03-29 21:56:08
Autor: Shrek
na przejezdzie
W dniu 27.03.2018 o 14:05, yabba pisze:

I piękny przykład przegięcia w drugą stronę. Pełnoprawny, oznakowany przejazd kolejowy, na którym trzeba zawsze zachować szczególną ostrożność. Dobrze, że znaku STOP nie postawili.

https://www.google.pl/maps/@52.5630639,15.9944973,3a,75y,93.33h,100.94t/data=!3m6!1e1!3m4!1sVJqO4GwemG7pn8-GpBqrTQ!2e0!7i13312!8i6656

Prosisz, masz:)

https://www.google.pl/maps/@52.2030031,20.8763815,3a,75y,43.66h,67.54t/data=!3m6!1e1!3m4!1svx9Lm8SV2gY20d_SdseVcA!2e0!7i13312!8i6656

Data: 2018-03-30 08:32:46
Autor: cyklista
na przejezdzie
Shrek pisze:
W dniu 27.03.2018 o 14:05, yabba pisze:

I piękny przykład przegięcia w drugą stronę. Pełnoprawny, oznakowany
przejazd kolejowy, na którym trzeba zawsze zachować szczególną
ostrożność. Dobrze, że znaku STOP nie postawili.

https://www.google.pl/maps/@52.5630639,15.9944973,3a,75y,93.33h,100.94t/data=!3m6!1e1!3m4!1sVJqO4GwemG7pn8-GpBqrTQ!2e0!7i13312!8i6656


Prosisz, masz:)

https://www.google.pl/maps/@52.2030031,20.8763815,3a,75y,43.66h,67.54t/data=!3m6!1e1!3m4!1svx9Lm8SV2gY20d_SdseVcA!2e0!7i13312!8i6656



WY się śmiejecie, a może w przyszłości odnajdą ten złoty pociąg z znienacka takimi torami wyjedzie?

Data: 2018-03-30 18:47:26
Autor: T.
na przejezdzie
W dniu 2018-03-29 o 21:56, Shrek pisze:
W dniu 27.03.2018 o 14:05, yabba pisze:

I piękny przykład przegięcia w drugą stronę. Pełnoprawny, oznakowany przejazd kolejowy, na którym trzeba zawsze zachować szczególną ostrożność. Dobrze, że znaku STOP nie postawili.

https://www.google.pl/maps/@52.5630639,15.9944973,3a,75y,93.33h,100.94t/data=!3m6!1e1!3m4!1sVJqO4GwemG7pn8-GpBqrTQ!2e0!7i13312!8i6656


Prosisz, masz:)

https://www.google.pl/maps/@52.2030031,20.8763815,3a,75y,43.66h,67.54t/data=!3m6!1e1!3m4!1svx9Lm8SV2gY20d_SdseVcA!2e0!7i13312!8i6656

Już go tam nie ma. Torów też (zostały tylko w ulicy).
T.

Data: 2018-03-27 13:47:36
Autor: yabba
na przejezdzie
W dniu 27-03-2018 o 10:05, t-1 pisze:
W dniu 2018-03-27 o 07:58, ddddddddddddd pisze:

a co robisz jeśli przejazd ze szlabanem nie ma wystarczającej widoczności: powolutku wjeżdżasz na przejazd, wysiadasz i sprawdzasz/słuchasz szyny czy nie nadjeżdża pociąg, czy może przelatujesz 90km/h, bo wtedy najkrótszy czas jesteś na przejeździe?
Pytam bo IMO nie sposób na każdym przejeździe ocenić w 100% czy coś nie nadjeżdża. Teoria z upewnieniem się jest fajna, ale IMO nie zawsze do osiągnięcia.


Sugerujesz, że istnieją przypadki gdzie należy zagrać w ruletkę o życie swoje i pasażerów?

Tak, są takie miejsca. Bez wjechania na przejazd nie widać torów na odpowiednią odległość.

Mi się jednak wydaje, że jazda w ciemno licząc, że akurat nie będzie jechał pociąg nie jest właściwym rozwiązaniem.

Powiedz to bezmyślnym projektantom takich przejazdów.

Inna sprawa, że nie powinno być takich przejazdów gdzie nie można zobaczyć pociągu.

Ale jednak przejazdy bez widoczności istnieją i nawet są budowane/modernizowane nowe.

https://www.google.com/maps/@49.9846043,20.5150183,3a,75y,316.25h,79.38t/data=!3m6!1e1!3m4!1siICbdKpbEb4XutYaCBpy2A!2e0!7i13312!8i6656

Janusz Kulig zginął na przejeździe bez widoczności.


yabba

Data: 2018-03-27 11:55:17
Autor: T.
na przejezdzie
W dniu 2018-03-26 o 18:31, J.F. pisze:

https://www.msn.com/pl-pl/motoryzacja/wiadomosci/kierowcy-czekają-szlaban-w-górę-ruszają-i-pociąg-wyrósł-jak-spod-ziemi-policja-publikuje-wideo-ku-przestrodze/ar-BBKBHoU No co, podniesiony szlaban daje prawo wjazdu za szlaban, ale nadal trzeba ustapic pojazdowi z pierwszenstwem :-)

J.





Kulig zginął na strzeżonym. Zawsze trzeba uważać...
T.

Data: 2018-03-27 21:14:20
Autor: kk
na przejezdzie
W dniu 2018-03-26 o 18:31, J.F. pisze:

https://www.msn.com/pl-pl/motoryzacja/wiadomosci/kierowcy-czekają-szlaban-w-górę-ruszają-i-pociąg-wyrósł-jak-spod-ziemi-policja-publikuje-wideo-ku-przestrodze/ar-BBKBHoU No co, podniesiony szlaban daje prawo wjazdu za szlaban, ale nadal trzeba ustapic pojazdowi z pierwszenstwem :-)

Jasne, pociąg powinien ustąpić samochodowi jak samochód pieszemu

na przejezdzie

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona