na rozweselenie

Data: 2009-06-07 10:32:51
Autor: Batman
na rozweselenie
Leci sobie duży pasażerski samolot.
Spokojnie, bez ciśnień, pogoda ładna.
Nagle podlatuje do niego wojskowy F16, którego pilotowi straszliwie sie nudzi i zaczyna wqrwiać pilota dużej maszyny.
Przelatuje nad nim, pod nim, jakieś beczki, korkociągi w niebezpiecznej odległości itp.
Przy czym cały czas szydzi z pilota samolotu pasażerskiego:
- Czym ty latasz? Stodołą? Patrz na to gościu. Zrobisz tak? Nie zrobisz!
Mam lepszy samolot i nie ma czegoś takiego co potrafisz ty i twoja maszyna, czego ja bym nie zrobił milion razy lepiej!
Koleś w pasażerce coraz bardziej wnerwiony po którejśtam sugestii by się żołnierzyk odstosunkował w końcu proponuje:
- Oki deltatangocharliecośtam.
Teraz wykonam taki myk ale jak go nie powtórzysz - na dole stawiasz kolację, panienki i na kadłubie swojego "odkurzacza" piszesz: JESTEM ZŁOMEM. Umowa?
- Dawaj misiu. Nie ma takiej opcji żebyś wygrał więc to Ty napiszesz to na swoim kadłubie i wódeczka, panienki itp. na Twój koszt!
- Uwaga zaczynam, to się nieco odsuń!
Pilot F16 czeka. Mija pół minuty, pułap ten sam, prędkość ta sama, nic się nie zmienia. Mija minuta, dalej nic.
W końcu pilot pasażerskiego odzywa się w słuchawce:
- Dobra skończyłem.
- A co to kufa miało niby być?!?

- Byłem się odlać.

____________________
Pozdrawiam
Batman
batman@(a po co)op.pl

Data: 2009-06-07 13:51:18
Autor: placebo
na rozweselenie
słabe...

Data: 2009-06-07 16:47:40
Autor: Inead
na rozweselenie

Użytkownik "placebo" <tomekd@tkdami.net> napisał w wiadomości news:h0g74a$2as$1news.vectranet.pl...
słabe...
Chyba niedokończone ;-)

Data: 2009-06-07 17:22:58
Autor: JJR
na rozweselenie
Użytkownik "Inead" <a.frost@gazeta.pl> napisał
Chyba niedokończone ;-)

Dokończone, tylko trza było przewinąć do końca :)

Ja to znam w innej wersji. Po komendzie "no to zrób to co ja" i minucie niczego myśliwiec pyta co on niby zrobił i dostaje odpowiedź "właśnie wyłaczyłem dwa silniki".

--
pzdr,
Jędrzej

Na początku był chaos. Od tamtej pory entropia rośnie.

na rozweselenie