na slowacji bez gps

Data: 2009-12-08 17:30:06
Autor: Konstanty Wycirowski
na slowacji bez gps

<adresss@poczta.pl> schrieb im Newsbeitrag news:n5ash5tuoq74kspc9lgcmj9knnlu1jk8034ax.com...
http://www.pressmedia.com.pl/sn/index.php?option=com_content&task=view&id=12909&Itemid=40

--
No to moze ktos grupowym tlukom wytlumaczy, ze slowacy zabraniaja umieszczania jakichkolwiek przedmiotów zaslaniajacych widocznosc. Wiec nie "Krzyzyki" ale wszelkie gówniadelka kolyszace sie na lusterku. I o to samo chodzi z przyzsawkami do GPS, telefonu, czy innego badziewia.

Data: 2009-12-08 17:45:20
Autor: Paul
na slowacji bez gps
Konstanty Wycirowski pisze:
No to moze ktos grupowym tlukom wytlumaczy, ze slowacy zabraniaja
umieszczania jakichkolwiek przedmiotĂłw zaslaniajacych widocznosc. Wiec
nie "Krzyzyki" ale wszelkie gĂłwniadelka kolyszace sie na lusterku. I o
to samo chodzi z przyzsawkami do GPS, telefonu, czy innego badziewia.

może ktoś wytłumaczy temu tłumokowi, że można tak zamontować tą
przy*s*sawkę, żeby zasłaniała plastik w środku samochodu i ani o
milimetr nie zmniejszała widoczności na drogę.

Data: 2009-12-08 21:42:18
Autor: Konstanty Wycirowski
na slowacji bez gps

"Paul" <example@example.com> schrieb im Newsbeitrag news:hflvr2$em0$1achot.icm.edu.pl...
[...]

Bardzo chętnie zobaczę przyssawkę na szybie nie zasłaniająca ani o MILIMETR widoczności.

Data: 2009-12-09 09:34:43
Autor: Wojtekk
na slowacji bez gps

Data: 2009-12-09 11:57:00
Autor: Konstanty Wycirowski
na slowacji bez gps

Data: 2009-12-09 11:05:24
Autor: Waldek Godel
na slowacji bez gps

Data: 2009-12-09 15:01:16
Autor: Arek (G)
na slowacji bez gps
[...]

może kto¶ wytłumaczy temu tłumokowi, że można tak zamontować t±
przy*s*sawkę, żeby zasłaniała plastik w ¶rodku samochodu i ani o
milimetr nie zmniejszała widoczno¶ci na drogę.

Bardzo chętnie zobaczę przyssawkę na szybie nie zasłaniaj±ca ani o MILIMETR widoczno¶ci.

Ja mam zamontowane po lewej stronie kierownicy. Jest na wysoko¶ci licznika prędko¶ci tylko nieco z boku. Zasłania mi drogę w taki sam sposób jak licznik. Czy uważasz, że licznik prędko¶ci powinienem też zdemontować? Dodam, że wycieraczki bardziej zasłaniaj± mi drogę niż GPS. Co powinienem zrobić droga redakcjo Bravo.

A.

Data: 2009-12-08 21:43:24
Autor: Konstanty Wycirowski
na slowacji bez gps

[...]

                                                      ^^^^^^^
a tak przy okazji, uderz w stĂłl a noĹĽyce siÄ™ odezwÄ…?

Data: 2009-12-09 09:11:13
Autor: LEPEK
na slowacji bez gps

Data: 2009-12-08 18:24:41
Autor: Bydlę
na slowacji bez gps
On 2009-12-08 17:30:06 +0100, "Konstanty Wycirowski" <dudziodu@dupa.de> said:

[...]

A tak z czystej ciekawo¶ci - Słowacy maj± montowane kamery w radiowozach?

(przyssawka przez z to literówka, mam nadzieję? :-))

--
Bydlę

na slowacji bez gps