na stacjonarne - gdzie najtaniej?

Data: 2009-06-05 10:17:05
Autor: adresss
na stacjonarne - gdzie najtaniej?
czesc,

jak dzwonic najtaniej na stacjonarne z komorki?

w Play jest taryfa na firmie: firmowa 25 zl/netto i w ramach abo jest
1000 minut na stacjonarne i play. W wyzszych jest odp. wiecej.

Czy u innych komorkowcow sa jakies podobne taryfy, gdzie duzo jest
stacjonarnych?

--
ThinkXtra

--
ThinkXtra

Data: 2009-06-05 08:28:56
Autor: Olgierd
Dnia Fri, 05 Jun 2009 10:17:05 +0200, adresss napisał(a):

Czy u innych komorkowcow sa jakies podobne taryfy, gdzie duzo jest
stacjonarnych?

Zależy w jakich godzinach. W Ornąż jest 1000 minut za 25 zeta, z tym, że tylko 16-8 oraz w weekendy.

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd
Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

Data: 2009-06-05 10:59:18
Autor: adresss
na stacjonarne - gdzie najtaniej?

a jaka to taryfa?

--
ThinkXtra

Data: 2009-06-05 09:05:59
Autor: Olgierd
Dnia Fri, 05 Jun 2009 10:59:18 +0200, adresss napisał(a):

Zależy w jakich godzinach. W Ornąż jest 1000 minut za 25 zeta, z tym, że
tylko 16-8 oraz w weekendy.

a jaka to taryfa?

W zasadzie w każdej. Najtaniej to jakiś Mix albo abo za dziesięć zeta; wówczas masz ok. 30 minut dziennie na stacjonarne i Ornąż za 35 zł (wyjąwszy te 40 godzin w tygodniu).

Data: 2009-06-05 10:53:53
Autor: ztomasz
adresss@poczta.pl pisze:
[...]

W erze w tak-tak masz natomiast za 6zl 20minut jesli masz staz ponizej 4 miesiecy lub 40 minut jesli masz staz dluzszy. Dodatkowo dodam ze oprocz tego pakietu za kazde odebrane 2 minuty polaczenia dostajesz minute na stacjonarne i ere. Same jednostki naliczaja sie nawet jesli np. wykonasz minute polaczenia to dostaniesz 30 sekund. Przy pakiecie daje to koszt 15gr za minute polaczenia po 4 miesiacach.

W Play fresh masz natomiast 100 minut za 5zl co daje 5gr za minute. Z tego co mi wiadomo mozna taki pakiet uruchomic 3 razy w miesiacu. Poza pakietem minuta do wszystkich sieci 29gr.

W w mixplusie tez sa pakiety na plus i stacjonarne za 5zl otrzymujesz 100 minut. Sam pakiet mozesz aktywowac 4 razy na 30 dni, a same polaczenia masz mozliwosc wykonywania w godzinach od 16-8 oraz cala dobe w weekendy w ramach uslugi tanie popoludnia i weekendy.

--

Tomasz

Zarejestruj się i odbierz 2 zł na doładowanie oraz 3% zwrotu za każdą transakcję:-) https://www.blue.pl/?idAgent=MzI3NDc=&idBanner=LTE=

Data: 2009-06-05 11:51:54
Autor: Titus Atomicus
In article <h0amf5$ok$1@news.wp.pl>, ztomasz <ztomasz@nospam.o2.pl> wrote:

adresss@poczta.pl pisze:
> [...]
> W erze w tak-tak masz natomiast za 6zl 20minut jesli masz staz ponizej 4 miesiecy lub 40 minut jesli masz staz dluzszy.

A co z tym 29gr/GODZINE?

TA

Data: 2009-06-05 11:55:33
Autor: Michal L
na stacjonarne - gdzie najtaniej?
Na stacjonarne? Nie ma lepszej opcji jak w Tak Tak 29 groszy za GODZINE....I tego nic nie pobije....Zadne tam pakiety i inne bzdety ....

Data: 2009-06-05 11:57:53
Autor: tl

Użytkownik "Michal L" <michal_lasocki@opicon.eu> napisał w wiadomości news:h0aq2o$6fv$1inews.gazeta.pl...
Na stacjonarne? Nie ma lepszej opcji jak w Tak Tak 29 groszy za GODZINE....I tego nic nie pobije....Zadne tam pakiety i inne bzdety ....

Pod WARUNKIEM że KAŻDA rozmowa trwa dłużej niż 6 MINUT !

Data: 2009-06-05 12:07:34
Autor: Michal L

"tl" <tl111@poczta.gazeta.pl> wrote in message news:h0aq71$6fc$1news.onet.pl...

[...]

Wystarczy sobie wyliczyc srednia miesieczna....

Data: 2009-06-05 12:11:54
Autor: Titus Atomicus
In article <h0aq71$6fc$1@news.onet.pl>, "tl" <tl111@poczta.gazeta.pl> wrote:

> [...]

Pod WARUNKIEM że KAŻDA rozmowa trwa dłużej niż 6 MINUT !

Ale przy krotkich rozmowach to nie ma znaczenia.

Poza tym w pakietch nie sposob tego w 100% upilnowac.

TA

Data: 2009-06-05 13:16:21
Autor: Bebe
Użytkownik "tl" <tl111@poczta.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h0aq71$6fc$1news.onet.pl...

[...]

dlaczego niby 6 minut?? - jak w super PLEJ i innych masz 29 groszy za minutę??

--
tylko mięczaki jedzą miód, twardziele żują pszczoły

Data: 2009-06-05 13:20:18
Autor: Liwiusz
Bebe pisze:
[...]

   Nieprawda, w PLEJ jest 5gr/min.

--
Liwiusz

Data: 2009-06-05 13:29:22
Autor: Bebe
Użytkownik "Liwiusz" <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h0av1g$kgr$1news.onet.pl...
Bebe pisze:
[...]

a możesz konkretniej??

--
tylko mięczaki jedzą miód, twardziele żują pszczoły

Data: 2009-06-05 13:31:38
Autor: Liwiusz
Bebe pisze:
[...]

   A może sobie sprawdzisz, skoro już na ten temat dyskutujesz?

http://web.playmobile.pl/pl/uslugi/pakiet-100-minut-w-play-fresh/index.html

--
Liwiusz

Data: 2009-06-05 13:46:48
Autor: gregor
Liwiusz pisze:

  Nieprawda, w PLEJ jest 5gr/min.

Tak naprawde wychodzi 10 groszy - przy zalozeniu, ze wygadasz 100% pakietu 100 min, ktory kupujesz za 5 zl, dzieki czemu pozniej masz mozliwosc wygadania tych minut po 5 gr ...

gregor

Data: 2009-06-05 13:53:32
Autor: Liwiusz
gregor pisze:
Liwiusz pisze:

  Nieprawda, w PLEJ jest 5gr/min.

Tak naprawde wychodzi 10 groszy - przy zalozeniu, ze wygadasz 100% pakietu 100 min, ktory kupujesz za 5 zl, dzieki czemu pozniej masz mozliwosc wygadania tych minut po 5 gr ...

   Ludzie, czytajcie!

   Jak wykupisz pakiet 100 minut za 5zł, to przez 100 kolejnych minut rozmawiasz za 0gr/min, jeśli już tak rozumujesz.

--
Liwiusz

Data: 2009-06-05 15:18:29
Autor: Valdi.Pavlack
na stacjonarne - gdzie najtaniej?
"Liwiusz" news:h0b0vq$qt7$1news.onet.pl

   Ludzie, czytajcie!

Większość społeczeństwa ma z tym problem jak widzisz.

   Jak wykupisz pakiet 100 minut za 5zł, to przez 100 kolejnych minut
rozmawiasz za 0gr/min, jeśli już tak rozumujesz.

Jak im to powtórzysz tak jeszcze z 1000 razy to może zrozumieją i... i po
dwóch dnia znowu zapomną :)

Data: 2009-06-05 15:03:36
Autor: Animka
gregor pisze:
Liwiusz pisze:

  Nieprawda, w PLEJ jest 5gr/min.

Tak naprawde wychodzi 10 groszy - przy zalozeniu, ze wygadasz 100% pakietu 100 min, ktory kupujesz za 5 zl, dzieki czemu pozniej masz mozliwosc wygadania tych minut po 5 gr ...

Czy do tego trzeba jeszcze płacić za abonament m-cznie?

--
animka

Data: 2009-06-05 16:40:12
Autor: Animka
Liwiusz pisze:

[...]

Jeszcze ok. półtora roku bedę się męczyła z tym abonamentam m-cznym za 55 zł, ale już się nie dam otumanić przez Propozycję Orange.

--
animka

Data: 2009-06-05 15:19:19
Autor: Valdi.Pavlack
na stacjonarne - gdzie najtaniej?
"Animka" news:h0arq2$hm1$1node1.news.atman.pl

Czy do tego trzeba jeszcze płacić za abonament m-cznie?

Pakiet dostępny w ofercie na kartę. Nie ma abonementu - min. zasilenie konta
za 5 zł na rok.

Data: 2009-06-05 16:43:15
Autor: Animka
Valdi.Pavlack pisze:
"Animka" news:h0arq2$hm1$1node1.news.atman.pl

Czy do tego trzeba jeszcze płacić za abonament m-cznie?

Pakiet dostępny w ofercie na kartę. Nie ma abonementu - min. zasilenie konta
za 5 zł na rok.

No tak, ale za tą kartę też trzeba zaplacić.
Myślę, że jednorazowo i niewiele kosztuje.

--
animka

Data: 2009-06-05 17:43:15
Autor: Valdi.Pavlack
na stacjonarne - gdzie najtaniej?
"Animka" news:h0b1qh$ih3$1node1.news.atman.pl

No tak, ale za tą kartę też trzeba zaplacić.
Myślę, że jednorazowo i niewiele kosztuje.

5, 9 lub 30 zł jeżeli nie przenosisz numeru.
9 lub 30 zł jeżeli przenosisz numer.

Data: 2009-06-05 20:13:41
Autor: Valdi.Pavlack
na stacjonarne - gdzie najtaniej?
"Animka" news:h0b77b$j5m$1node1.news.atman.pl

Dzięki.

No problem :)

Data: 2009-06-06 18:17:07
Autor: SDD

Użytkownik "Valdi.Pavlack" <Valdi.Pavlack@PSL.NOspam.pl> napisał w wiadomości news:h0bddt$c7v$1news.interia.pl...

5, 9 lub 30 zł jeżeli nie przenosisz numeru.
9 lub 30 zł jeżeli przenosisz numer.

Przy czym 9 - tylko w teorii.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-06-09 08:46:38
Autor: Dominik & Co
SDD napisał(a):

9 lub 30 zł jeżeli przenosisz numer.

Przy czym 9 - tylko w teorii.

W praktyce też, sprawdzone osobiście w Germanosie na 9 maja w Bełchatowie.

--
Dominik (& kąpany)
Wyrażam wyłącznie prywatne poglądy, do czego mam prawo zgodnie z Art. 54 Konstytucji RP

Data: 2009-06-05 12:37:03
Autor: SDD
[...]

To sie zgadza, ale zalezy do czego :)
Najbardziej tagretowe obszary 0,29/h to:

1. Posiadanie niekonkubentnego partnera, dostepnego pod Era/stacjonarnym.
2. Zastosowania typu zdalna pomoc egzaminacyjna.

Gdyby jeszcze dorzucili konferencje w TT, to by mozna bylo robic za rodzinnego telefoniste :)

Data: 2009-06-05 13:28:21
Autor: Titus Atomicus
na stacjonarne - gdzie najtaniej?
In article <h0asgj$d55$1@news.onet.pl>,
 "SDD" <sddwytnij@towszechwiedza.pl> wrote:

> [...]

2. Zastosowania typu zdalna pomoc egzaminacyjna.

Gdyby jeszcze dorzucili konferencje w TT, to by mozna bylo robic za rodzinnego telefoniste :)

OK, to sa jakies ektremalne zastosowania.
Tyle ze te 29gr minute jest konkurencyjne juz po pierwszej minucie.

TA

Data: 2009-06-05 19:10:54
Autor: tl

Użytkownik <Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world> napisał w wiadomości news:Titus_Atomicus-EB69E5.13282105062009news.onet.pl...

Tyle ze te 29gr minute jest konkurencyjne juz po pierwszej minucie.

Czy możesz to udowodnić matematycznie?

Data: 2009-06-06 08:52:18
Autor: wk
Użytkownik "tl" <tl111@poczta.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h0bjiu$cec$1news.onet.pl...

[...]

Matematycznie nie.
Raczej psychologicznie.
Mi bardzo odpowiada ze rozmawiajac nie musze sie streszczac :)
Wszystko zalezy od sposobu uzywania telefonu.
Dla ludzi czesto wykonujacych krotkie rozmowy w stylu: "wyjdz, czekam pod klatka" oferta jest bez sensu, ale osob ktore lubia czasami dluzej pogadac zabawa zaczyna byc oplacalna.
Zauważ ze w pleju 5gr/min to pakiety, ktorych trzeba pilnowac i minuty sa terminowe.
Poza tym dochodzi bardzo nieprzyjemny wysoki interconnect do pleja...

Jak dla mnie wystarczy.

pozdrawiam, wk

Data: 2009-06-06 11:20:48
Autor: tl

Użytkownik "wk" <jozin@z.bazin> napisał w wiadomości news:h0d3n4$cra$1news.onet.pl...
[...]

No właśnie. Co też czynią marketingowcy ery.

[...]

I takie podejście do tematu jest bardziej uczciwe. Wciskanie kitu 29<5 jest manipulacją.

Zauważ ze w pleju 5gr/min to pakiety, ktorych trzeba pilnowac i minuty sa terminowe.

Generalnie w prepaidzie tarzeba czegoś pilnować. To oferta nie dla leniwych
ale za to nagrodą są też niższe koszty. Dla leniwych jest abonament i tam się
płaci za ten komfort .

Poza tym dochodzi bardzo nieprzyjemny wysoki interconnect do pleja...

Rujnujący budżet dzwoniących? ~ 70-80 gr w naliczaniu sekundowym do playa ?
A w ubiegłym roku jakoś takie stawki nie rujnowały nikogo. W taktaku Happy jest
nadal 77 gr w pierwszych miesiącach do oranża i plusa. :-)))

Data: 2009-06-06 13:53:06
Autor: wk
Użytkownik "tl" <tl111@poczta.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h0dcdg$uav$1news.onet.pl...

[...]

Mowiac "psychologicznie" mialem na mysli moj wewnetrzny spokoj w trakcie dluzszej rozmowy ;)

[...]

29gr/h < 5gr/min, prawda? ;)
Oczywiscie dla lubiacych dlugo rozmawiac.
Idac Twoim tokiem rozumowania minuta w TT kosztuje ponad 17zł! (przy rozmowach trwajacych 1s).
Tylko ze to bez sensu jest.

[...]

Ale wlasnie w TT 29gr/h nic nie trzeba pilnowac!
I jest to bardzo wygodne.

[...]

Przy 80gr/min sobie dluzej nie pogadasz, bo szkoda kasy...

Reasumujac, kupilem 2 startery play fresz dla dziadków, zeby mieli aktywne karty przez caly rok. Zeby mogli zadzwonic w razie czego a nie co chwila doladowywac i zeby kasa zostawala. Po co? Bo jest to bardzo wygodne i tanie :)

pozdrawiam, wk

Data: 2009-06-06 14:28:22
Autor: tl

Użytkownik "wk" <jozin@z.bazin> napisał w wiadomości news:h0dlb3$ic5$1news.onet.pl...
[...]

A co ze spokojem w rozmowach do np. 3 minut gdy wiesz, że mogłbyś zapłacic 15 gr, a
płacisz 29 gr ? A półtoraminutowe? Kiedy np. ustalasz miejsce spotkania? 7,5 gr => 29 gr.?
Czy to nie jest frustrujące?

29gr/h < 5gr/min, prawda? ;)
Oczywiscie dla lubiacych dlugo rozmawiac.
Idac Twoim tokiem rozumowania minuta w TT kosztuje ponad 17zł! (przy rozmowach trwajacych 1s).
Tylko ze to bez sensu jest.

Ale tak jest :-) Zresztą sprawdź w bilingu ile masz minut pozostających do 6, a ile je przewyższających.
Odejmij jedne od drugich i wyjdzie Ci w przybliżeniu czy ta wersja naliczania w Twoim przypadku ma sens.

[...]

A konto uzupełnia się samo ? ;-) Ale ok. koszt tej wygody to te krotkie
połączenia taryfikowane w wyższej opłacie za sekundę. Chcesz to masz :-)

[...]

I tego brakuje mi w erze, i to będzie powodem mojego przeniesienia numeru do playa w październiku.
Na chwilę obecną mam erę i playa, i wolałbym ten stan utrzymać.Dlatego nie chcę aby era zadowalała
się tą wersją magicznej "29" bo dla mnie jest bez sensu. Jako fon do pogaduszek rodzinnych mam Voipa.

Data: 2009-06-06 23:44:42
Autor: jack
[...]

A czego ja mam pilnowac, na koncie 1000 zl i waznosc do maja 2010

Data: 2009-06-07 00:34:29
Autor: JoteR
"jack" napisał:

A czego ja mam pilnowac, na koncie 1000 zl

Odsetek od tego kapitału ;->

JoteR

Data: 2009-06-07 10:20:03
Autor: tl

Użytkownik "JoteR" <joter@pf.pl> napisał w wiadomości news:h0eqtr$30b$1inews.gazeta.pl...
"jack" napisał:

A czego ja mam pilnowac, na koncie 1000 zl

Odsetek od tego kapitału ;->

Bingo :-DDD To niezła lokata na rok. Ile Ci skapnie z odsetek? Jakiś fundusz wspomagania operatora w trudnych czasach ? Dzieli się zyskiem? Pewnie w ramach wypłaty zysku masz indywidualną obniżkę ceny za minutę rozmowy ? :->>>

Data: 2009-06-05 20:47:34
Autor: Tomasz Pająk
na stacjonarne - gdzie najtaniej?
Najbardziej tagretowe obszary 0,29/h to:

1. Posiadanie niekonkubentnego partnera, dostepnego pod Era/stacjonarnym.
2. Zastosowania typu zdalna pomoc egzaminacyjna.

3. Elektroniczna niania

Data: 2009-06-05 14:27:21
Autor: adresss
On Fri, 05 Jun 2009 10:17:05 +0200, adresss@poczta.pl wrote:

[...]

ale sie rozgadaliscie, dzieki

ale nie do konca zrozumieliscie moja intencje. Przeliczajac Play dla
Firm za 25 zl/netto dostaje sie 1000 minut (stacjonarne i Play - ale
play tu nie biore pod uwage). A chodzilo o zastosowanie typu
"stacjonarne dzwonienie".

wiec: 25zl/1000min = 0,025 zl = 2.5 gr za minute

czytelne, proste, bez jakis warunkow typu.........................
Gdzies mam szukac dalej? Czy nic nie znajde lepszego?

--
ThinkXtra

Data: 2009-06-05 15:20:29
Autor: tomek

Play biznes bez telefonu "Tylko SIM" masz ten abo za 12,5 zl. netto. http://dlafirm.playmobile.pl/resources/pdf/Regulamin_Promocji_Umowa_Bez_Telefonu.pdf

Data: 2009-06-05 15:23:05
Autor: tomek
na stacjonarne - gdzie najtaniej?

Play biznes bez telefonu "Tylko SIM" masz ten abo za 12,5 zl. netto.
http://dlafirm.playmobile.pl/resources/pdf/Regulamin_Promocji_Umowa_Bez_Telefonu.pdf

tylko w tych taryfach chyba jest 500 minut tylko do Playa i drugie 500 minut do Play i stacjonarne.

Data: 2009-06-06 10:38:11
Autor: adresss
On Fri, 5 Jun 2009 15:23:05 +0200, "tomek" <tomek@nie.mam> wrote:

[...]

tu jest tylko Play, o stacjonarnych nic nie jest napisane

--
ThinkXtra

Data: 2009-06-06 20:05:15
Autor: tomek

Ja rozumiem to tak ze w ofercie Tylko SIM Firmowa 25 dostajesz 500 do Play i 500 do Play na stacjonarne oraz upust 50% na abonament http://dlafirm.playmobile.pl/pl/oferta/Promocje/umowa-bez-telefonu/index.html Dopytaj w Play.

Data: 2009-06-09 10:06:17
Autor:
adresss@poczta.pl napisał(a):
[...]

jednak TT, mi się wydaję, że większość rozmów na stacjonarne jest dłuższa niż
kilka minut, i wtedy te 29 groszy za 60 minut się sprawdza

Data: 2009-06-09 16:19:36
Autor: polek86
  <wasa20.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
> [...]
niż
kilka minut, i wtedy te 29 groszy za 60 minut się sprawdza

Bardzo dobry przyklad, jednak jezeli chodzi o telefony stacjonarne to super sprawa 29gr/h stawka jest naprawde bardzo dobra.

--

na stacjonarne - gdzie najtaniej?