na stacjonarne - gdzie najtaniej?

Data: 2009-06-09 10:06:17
Autor:
na stacjonarne - gdzie najtaniej?
adresss@poczta.pl napisał(a):
czesc,

jak dzwonic najtaniej na stacjonarne z komorki?

w Play jest taryfa na firmie: firmowa 25 zl/netto i w ramach abo jest
1000 minut na stacjonarne i play. W wyzszych jest odp. wiecej.

Czy u innych komorkowcow sa jakies podobne taryfy, gdzie duzo jest
stacjonarnych?

jednak TT, mi się wydaję, że większość rozmów na stacjonarne jest dłuższa niż
kilka minut, i wtedy te 29 groszy za 60 minut się sprawdza

Data: 2009-06-09 16:19:36
Autor: polek86
  <wasa20.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
> [...]
niż
kilka minut, i wtedy te 29 groszy za 60 minut się sprawdza

Bardzo dobry przyklad, jednak jezeli chodzi o telefony stacjonarne to super sprawa 29gr/h stawka jest naprawde bardzo dobra.

--

na stacjonarne - gdzie najtaniej?