[OT] na szutrach coraz szybciej

Data: 2009-09-14 06:54:36
Autor: szerszen
[OT] na szutrach coraz szybciej

Użytkownik "marjan" <klero8.tk9@gmail.com> napisał w wiadomości news:h8iuag$g40$1inews.gazeta.pl...

Wytłumaczy mi ktoś dlaczego w obecnych czasach tak mało osób prowadzi auto z zachowaniem tych podstawowych zasad bezpieczeństwa (które są pokazane na filmie)

na tym filmie?
zasady bezpieczenstwa?
przeciez to nieswiadomy morderca, ktory powinien byc ukarany przynajmniej czasowym odbraniem prawka, wystarczy pijak wylaniajacy sie z krzakow na swojej zdezolowanej ukrainie, dzieciaki jadace na rowerach wjezdzajace z poprzecznej w ktora bez zasanowienia raczyl skrecic na niezlym gazie, a na ktora nie mial kompletnie zadnego widoku z powodu krzakow itd
to ze to droga szutrowa i malo uczesczana, nie znaczy ze ktos nie moze sie na niej pojawic, a wtedy nieszczescie gotowe

Data: 2009-09-14 06:00:56
Autor: to
szerszen wrote:

na tym filmie?
zasady bezpieczenstwa?
przeciez to nieswiadomy morderca (...)

Porozmawiaj o tym z neeliksem, dla ktĂłrego zmiana pasa ruchu przy 5 km/h to manewr "na granicy wypadku".

--
cokolwiek

Data: 2009-09-14 07:25:14
Autor: MarcinJM
szerszen pisze:
[...]

Mlody czlowieku, zanim zaczniesz szafowac mocnymi slowami wiedz, ze:
Najpierw przejechalem cala trase wlacznie z ta droga w lewo, ktora prowadzi do nikad, na polwysep jeziora.
Ta szeroka szutrowka prowadzi do 2 domow oddalonych o kilka km, gdzie byl ustawiony obserwator z CBradiem recznym i meldowalby o wszelkim zagrozeniu, a poza tym jest ona doskonale widoczna, stad moglem z duzej odleglosci zauwazyc czlowieka w krzakach i odpowiednio zwolnic. Obserwator mial rowniez doskonala widocznosc na ta droge w lewo.
Droga zostala wybrana nieprzypadkowo. Brak jakichkolwiek drzew z jednej strony powoduje, ze zawsze mam gdzie odbic, nawet jakbym mial zrolowac auto.
Na drodze w lewo jest jeden kawaleczek, kolo drzewa niewidoczny i jak bylbys laskaw zauwazyc zwolnilem tam na wszelki wypadek.
Zeby dalej zminimalizowac ryzyko jest to niedziela rano, gdzie raczej nikt sie nie bedzie szwendal.

Jeszcze cos?

MarcinJM

Data: 2009-09-14 08:13:29
Autor: szerszen
[OT] na szutrach coraz szybciej

Użytkownik "MarcinJM" <marcin@inetia.pl> napisał w wiadomości news:h8kk3t$7mn$1news.onet.pl...

Jeszcze cos?

cza bylo to na wstepie zaznaczyc :P

Data: 2009-09-14 09:15:08
Autor: MarcinJM
szerszen pisze:

Użytkownik "MarcinJM" <marcin@inetia.pl> napisał w wiadomości news:h8kk3t$7mn$1news.onet.pl...

Jeszcze cos?

cza bylo to na wstepie zaznaczyc :P

No dobra, to rozwieje wszystkie twoje watpliwosci: nawet bylem trzezwy ;)

MarcinJM

Data: 2009-09-14 10:34:41
Autor: szerszen

Użytkownik "MarcinJM" <marcin@inetia.pl> napisał w wiadomości news:h8kqhs$qag$1news.onet.pl...

No dobra, to rozwieje wszystkie twoje watpliwosci: nawet bylem trzezwy ;)

no teraz jestem juz zupelnie usatyfakcjonowany ;)
w takim razie odszczekuje (hauhau) poprzednie i powodzenia w treningach :)

Data: 2009-09-14 09:51:15
Autor: MichałG
MarcinJM pisze:
szerszen pisze:
[...]

Tylko to, by młodzi nasladowcy przeczytali powyższe 3 razy - ze zrozumieniem (jeśli to mozliwe)i zastosowali!

W innych okolicznościach i przy innym zabezpieczeniu trasy to proszenie sie o tragedię. Wystarczy jeden zapomniany rowerzysta, który zjechał z niebezpiecznej krajówki na bezpieczną polną drogę .....

Pozdrawiam
Michał

Data: 2009-09-14 07:32:53
Autor: MarcinJM
[...]