na trampingu... Kinge bija

Data: 2009-03-29 20:59:24
Autor: Titus Atomicus
na trampingu... Kinge bija
Witam,
Przy okazji Kolosow (www.kolosy.pl) na pl.turystyka.tramping Kinge Baranowska bija. O, prosze... sami zobaczcie:
<http://groups.google.pl/group/pl.rec.turystyka.tramping/browse_frm/threa
d/25a4f457aafbc9ea/30db05cf3d399508?hl=pl&q=kolosy+kinga+baranowska+group
:pl.rec.turystyka.tramping>
W zasadzie bije to w caly himalaizm.
Niestety, ja juz zakonczylem dyskusje z kol Wasilem.

TA

Data: 2009-03-30 00:20:40
Autor: Tomasz Sójka
na trampingu... Kinge bija
Dnia Sun, 29 Mar 2009 20:59:24 +0200, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world
napisał(a):

http://groups.google.pl/group/pl.rec.turystyka.tramping/browse_frm/threa
d/25a4f457aafbc9ea/30db05cf3d399508?hl=pl&q=kolosy+kinga+baranowska+group
:pl.rec.turystyka.tramping

I co, przyszedłeś się poskarżyć na wrednego Wasilka?... ;) No już dobrze,
dobrze, tutaj nie zagląda...
Pzdr. Tomek

Data: 2009-03-30 01:42:57
Autor: Titus Atomicus
na trampingu... Kinge bija

napisał(a):

> [...]
> :pl.rec.turystyka.tramping

I co, przyszedłeś się poskarżyć na wrednego Wasilka?... ;) No już dobrze,

Hm, wczesniej jakos nie zwracalem na niego uwagi.
Ale zszokowal mnie ta swoja bezinteresowna zawiscia.

TA

Data: 2009-03-30 08:58:40
Autor: Olin
na trampingu... Kinge bija
Dnia Mon, 30 Mar 2009 01:42:57 +0200, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world
napisał(a):

zszokowal mnie ta swoja bezinteresowna zawiscia.

Gdyby Kinga Baranowska piła Activię, sprawa byłaby bardziej zrozumiała.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: Grzegorz.Tracz[NA]ifj.edu.pl

"Moja dziewczyna zawsze sie smieje podczas uprawiania seksu - wszystko
 jedno, co akurat czyta."
Steve Jobs

Data: 2009-03-30 09:40:10
Autor: any
na trampingu... Kinge bija

Ale zszokowal mnie ta swoja bezinteresowna zawiscia.

Iiii, tam bezinteresowną.
Chłopisko się najeżdziło, napstrykało zdjęć, napublikowało w sieci i nic ni huhu...
A tutaj taka koza kolosa dostaje. Rozpacz normalnie.
Ponoć tak wygląda mendopauza u facetów...

Dobrze, że chociaż ojciec przy kasie, bo jest się czego uczepić...

any

Data: 2009-03-30 12:40:17
Autor: Titus Atomicus
na trampingu... Kinge bija
In article <gqpt12$eq4$1@inews.gazeta.pl>,
 any <andrzej.bielak.m@lpka.interia.pl> wrote:

> [...]

Ponoć tak wygląda mendopauza u facetów...

Dobrze, że chociaż ojciec przy kasie, bo jest się czego uczepić...

No, mogl sie jeszcze przyczepic, ze ona nie jest przepoconym facetem w koszuli flanelowej w krate...

TA

Data: 2009-03-30 13:14:18
Autor: Olin
na trampingu... Kinge bija
Dnia Mon, 30 Mar 2009 12:40:17 +0200, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world
napisał(a):

 mogl sie jeszcze przyczepic, ze ona nie jest przepoconym facetem w koszuli flanelowej w krate...

Ciekawe, czy Baranowska używa GPS (w swym samochodzie terenowym), bo
siekierę, 600 gram, na pewno noszą tragarze.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: Grzegorz.Tracz[NA]ifj.edu.pl

prawo Sattingera:
Kazde urzadzenie elektryczne bedzie dzialac lepiej, jezeli wlozyc wtyczke
do gniazdka.

na trampingu... Kinge bija