na wsi 24 wlanie

Data: 2010-12-25 02:32:57
Autor: zinek
na wsi 24 wlanie
pokazja pana karnowskiego w sopocie - ktory wspiera bezdomnych...

macie jeszcze jakies pytania ?
bo ja nie.

Data: 2010-12-25 03:34:51
Autor: Grzegorz Z.
na wsi 24 wlanie
zinek napisał:

pokazja pana karnowskiego w sopocie - ktory wspiera bezdomnych...

macie jeszcze jakies pytania ?
bo ja nie.

Mamy. Jak gruby jest łańcuch którym przykuto cię przed telewizorem i
zabrano pilota.

--
"Tylko nie wołajcie Miśka!"
http://www.youtube.com/watch?v=kpGKZE4TBa0

Data: 2010-12-25 11:28:57
Autor: rAzor
na wsi 24 wlanie
Darz bór! Użytkownik... he he - zinek raczył napisać:
pokazja pana karnowskiego w sopocie - ktory wspiera bezdomnych...

macie jeszcze jakies pytania ?
bo ja nie.

Ludzkie panisko. A jaki szczodry. łuhu-hu-hu
--
Sátoraljaújhely

Data: 2010-12-26 01:12:09
Autor: Jaksa
na wsi 24 wlanie

Użytkownik "zinek" <unknown@op.pl> napisał w wiadomości news:if3htt$aen$1mx1.internetia.pl...
pokazja pana karnowskiego w sopocie - ktory wspiera bezdomnych...

macie jeszcze jakies pytania ?
bo ja nie.

Prezydent Sopotu, niejaki Karnowski, dawnej członek PO i drużyny
Ryżego Chuja, to modelowy, niczym z żurnalu, nieudacznik i oferma.

Przez kilkanaście lat swojej służby publicznej nie dorobił się nasz drogi
biedaczyna niczego! Aż musiał żebrać u Pana Julke, lokalnego bizensmena,
takiego w białych adidasach i z torbą reklamową w łapie, o dwa czy też
może trzy mieszkania wziatki, w formie nadbudówki w remontowanej
przez tegoż kamiennicy.

Powiadam wam, Karnkowski to albo wzorzec uczciwości urzędnicznej,
albo też niudacznictwa i braku zapobiegliwości!

Weźmy takiego Pana Łużkowa, byłego mera Moskwy. Ten to zachamęcił
w trakcie swojego urzędowania jakieś 10 miliardów dolarów, a taki
Karnowski, debil, nie potrafił nawet wyrwać 3 malutkich mieszkań na
poddaszu!

Tfu! Matoł, jak to z PO!

Jaksa

Data: 2010-12-26 10:43:41
Autor: Bogdan Idzikowski
na wsi 24 wlanie

Użytkownik "Jaksa" <Jaksa@podole.pl> napisał w wiadomości news:if66lc$p15$5news.eternal-september.org...

[...]

Gdyby był z PiS-u to by się zakręcił i nakradł?

Data: 2010-12-27 00:46:14
Autor: Jaksa
na wsi 24 wlanie

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4d170e4e$0$2497$65785112news.neostrada.pl...

> [...]
> poddaszu!
>
> Tfu! Matoł, jak to z PO!

Gdyby był z PiS-u to by się zakręcił i nakradł?

Nie znam żadnego przykładu.

Jakoś tak tylko ścierwa z PO(dawnej UW/KLD) i SLD skaczą na publiczną kasę.
Ale ten jest ewidentnie ofermą.

Jaksa

na wsi 24 wlanie