na zakonczenie watku

Data: 2011-03-14 08:30:32
Autor: whitey
na zakonczenie watku
witam ponownie

Panowie, mieliscie racje z tymi 23mm. rozmawialem wczoraj z tubylcami
(UK Dorset) ktorzy powiedzieli ze na 20 to fajnie jak sie do francji
jedzie na gladki asfalt, a w uk niestety to bedzie "pain in the ass"
doslownie i w przenosni, wiec zakup wydaje sie byc ok.
nie wiem czym to spowodowane jest, ale w uk wszystkie drogi sa
delikatnie mowiac "chropowate" tzn ciezko znalesc gdzies gladki asfalt a
w wiekszosci wyglada to jak zlepione ze soba kawalki kamieni, (byc moze
chodzi o deszcz i jego odprowadzanie z jezdni? nie wiem)
w kazdym razie, ubylcy pochwalili wybor opon i powiedzieli ze dla
takiego rajdera jak ja bedzie ok

whitey

"nie badz glupia, szatan lubi male piersi" - http://drescesarza.blox.pl

na zakonczenie watku