na zielonym dajesz przyklad dzieciom

Data: 2009-08-03 10:42:30
Autor: smiechu
na zielonym dajesz przyklad dzieciom
Użytkownik "irytator" <irytator@tamtam.t.am> napisał w wiadomości news:h54gno$jkq$1nemesis.news.neostrada.pl...
A przykład czego daje stojąc jak słup, gdy w promieniu kilometra nic nie jedzie w żadną stronę, a czerwone tak jak się paliło, tak się pali i cholera bierze od czekania? Należy zawsze i bezwzględnie czekać na zielone?

Należy, należy  a w tzw międzyczasie możesz pisać pisma o zmianę organizacji kierowania ruchem na skrzyżowaniach.
BTW zawsze mnie zastanawiało co za idiota tak ustawia sygnalizatory, że po wciśnięciu przysciku pieszy MUSI czekać, niezależnie od pory dnia (tym bardziej nocy) i od czasu, jaki upłynął od ostatniego wzbudzenia (np godz. 04:15, od ostatniego zapalenia się zielonego światła dla pieszych minęł 1godz, 45 min, pieszy wciska przyciski i co? i czeka nie wiadomo po co. Więc się wkr&##ia i przechodzi na czerwonym. 30 sek później nadjeżdżam samochodem , patrze - pieszy już na drugiej stronie a tu mi się czerwone włącza i znowu biedny, debilowaty proyektant ruchu otrzymuje komplet zjebek tym razem od kierowcy).
A żeby nie było całkowicie OT: kto odpowiada za zmianę takiego ustawienia (do kogo pisać?). Droga w mieście wojewódzkim.
pozdr
smiechu

na zielonym dajesz przyklad dzieciom