nabijanie bieżni na rurę sterową 1 1/8

Data: 2011-03-11 13:26:41
Autor: Zyga
nabijanie bieżni na rurę sterową 1 1/8
Witam

Jaki jest patent na równe nabicie bieżni na rurę sterową 1 1/8"?
Jakaś rura by się przydała, tylko skąd taką dobrać? Ktoś może już przerabiał temat.

pzdr
Zyga

Data: 2011-03-11 13:32:38
Autor: kml

Użytkownik "Zyga" <zyga.dude@wp.pl> napisał w wiadomości news:4d7a14fe$0$2442$65785112news.neostrada.pl...
Witam

Jaki jest patent na równe nabicie bieżni na rurę sterową 1 1/8"?
Jakaś rura by się przydała, tylko skąd taką dobrać? Ktoś może już przerabiał temat.

Rura od odkurzacza.

http://endurorider.pl
02/03/11 zaczęło się!

Data: 2011-03-11 13:40:13
Autor: ...::QRT::...
Dnia Fri, 11 Mar 2011 13:26:41 +0100, Zyga napisał(a):

Witam

Jaki jest patent na równe nabicie bieżni na rurę sterową 1 1/8"?
Jakaś rura by się przydała, tylko skąd taką dobrać? Ktoś może już przerabiał temat.

ja zakładałem i zdejmowałem bez żadnych problemów - delikatnie młotkiem
dookoła przez jakieś drewno.

Data: 2011-03-11 14:09:26
Autor: granat
Zyga pisze:

Jaki jest patent na równe nabicie bieżni na rurę sterową 1 1/8"?
Jakaś rura by się przydała, tylko skąd taką dobrać? Ktoś może już przerabiał temat.

w sumie odpowiedz juz udzielona ale dodam od siebie:
rura od odkurzacza + stara klepka sosnowa /chyba ze ktos posiada gumowy mlotek/.

granat

Data: 2011-03-11 14:14:41
Autor: bans
W dniu 2011-03-11 14:09, granat pisze:

w sumie odpowiedz juz udzielona ale dodam od siebie:
rura od odkurzacza + stara klepka sosnowa /chyba ze ktos posiada gumowy
mlotek/.

Tą rurą mnie zabiliście (zakładam, że do 1" też się nada ;) , ostatnio miałem odkurzacz pod ręką, a szukałem czegoś do nabicia bieżni ;)

--
bans

Data: 2011-03-11 20:28:07
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
Zyga pisze:
Witam

Jaki jest patent na równe nabicie bieżni na rurę sterową 1 1/8"?
Jakaś rura by się przydała, tylko skąd taką dobrać? Ktoś może już przerabiał temat.

Zawsze używałem parktoola :-) Dobierając rurę zwróć uwagę aby nie katowała samej bieżni. A jak masz niepasująca rurę, możesz dołożyć część sterów starych - tą miskę zakładaną z góry na rurę sterową, tyle że odwracasz ją  do góry nogami. Wtedy masz dystans pomiędzy bieżnią a rurą, a miska dopasowuje się do krawędzi bieżni :-)

Mam nadzieję, że wyraziłem sie jasno :-)

--
Szukam pracy:
http://www.goldenline.pl/bartosz-suchecki

nabijanie bieżni na rurę sterową 1 1/8