nabijanie w CNG

Data: 2012-10-01 21:33:38
Autor: megrims
nabijanie w CNG
W dniu 2012-04-11 01:21, Pa_blo pisze:
(ciach)

A da si to wsadzi do w216 z v12 biturbo?

Jak to zrobi, to moe ona wystpi z pozwem
rozwodowym :D

--
http://www.pobralem.pl
I'm still clean....

Data: 2012-10-01 22:54:55
Autor: tο
nabijanie w CNG
megrims wrote:

Jak to zrobię, to może żona wystąpi z pozwem rozwodowym :D

Yeti nie zadziałał? ;)

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2012-10-02 07:26:02
Autor: megrims
nabijanie w CNG
W dniu 2012-10-02 00:54, tο pisze:
megrims wrote:

Jak to zrobię, to może żona wystąpi z pozwem rozwodowym :D

Yeti nie zadziałał? ;)

:( nie zadziałał. Ale może zagazowanie V12 zadziała ;)
Yeti to nawet mi się bardzo podoba. Szkoda tylko, że nie
zrobili jakiejś wersji szybszej. Np. z silnikiem V6 TDI
biturbo 313 KM. Fajnie to by jeździło.

140KM i DSG to niestety trochę szybszy żółw.

--
http://www.pobralem.pl
I'm still clean....

Data: 2012-10-02 11:51:50
Autor: tο
nabijanie w CNG
megrims wrote:

:( nie zadziałał.

A numer "jeżyk dzisiaj śpi z nami" wypróbowałeś?

Ale może zagazowanie V12 zadziała ;)

Myślę, że to bardzo rozsądny pomysł, w końcu lepiej płacić mniej niż więcej za paliwo.

Yeti to nawet mi
się bardzo podoba. Szkoda tylko, że nie zrobili jakiejś wersji szybszej.
Np. z silnikiem V6 TDI biturbo 313 KM. Fajnie to by jeździło.

140KM i DSG to niestety trochę szybszy żółw.

Ze 180 KM da się zrobić samym programem. Jeszcze najlepiej jakiś większy intercooler, żeby nie puchł i będzie jakoś jeździć.

PS. Skody są fajne i się nie psują, szkoda, że jedną rozbiłem.

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2012-10-02 15:47:58
Autor: megrims
nabijanie w CNG
W dniu 2012-10-02 13:51, tο pisze:
megrims wrote:

[...]

Na razie jest na gwarancji więc nie będę się bawił w czipowanie.
W sumie to sie zastanawiam: czy silnik 2.0 140 i 2.0 170 to ten
sam silnik mechanicznie, czy jednak inny. I pytanie czy to DSG
wytrzyma.

--
http://www.pobralem.pl
I'm still clean....

Data: 2012-10-02 15:52:59
Autor: tο
nabijanie w CNG
megrims wrote:

Na razie jest na gwarancji więc nie będę się bawił w czipowanie. W sumie
to sie zastanawiam: czy silnik 2.0 140 i 2.0 170 to ten sam silnik
mechanicznie, czy jednak inny.

Pewnie jak zwykle różni się jakimiś szczegółami osprzętu, ew. jakimiś jeszcze drobiazgami.
I pytanie czy to DSG wytrzyma.

Lekki chiptuning na pewno. ;)

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2012-10-02 14:52:41
Autor: BartekK
nabijanie w CNG
W dniu 2012-10-01 21:33, megrims pisze:
W dniu 2012-04-11 01:21, Pa_blo pisze:
(ciach)

A da się to wsadzić do w216 z v12 biturbo?

Jak to zrobię, to może żona wystąpi z pozwem
rozwodowym :D
To raczej polecałbym instalację na holtzgaz, z gustownym zbiornikiem peletów.

Data: 2012-10-02 15:43:17
Autor: tο
nabijanie w CNG
BartekK wrote:

To raczej polecałbym instalację na holtzgaz, z gustownym zbiornikiem
peletów.

Ciekawym pomysłem jest też samodzielne malowanie plastidipem:
http://www.youtube.com/watch?v=bgha_fKlJIw

Po wszystkim można łatwo usunąć. ;)

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ