nabyłem prawo do nieruchomości poprzez jej zasiedzenie

Data: 2010-03-31 13:33:20
Autor: Goomich
nabyłem prawo do nieruchomości poprzez jej zasiedzenie
609 kpc

--
Pozdrawiam   Krzysztof Ferenc
goomich@usun.to.wp.pl   UIN: 6750153

Data: 2010-03-31 16:29:31
Autor: george2604
nabyłem prawo donieruchomości poprzez jej zasiedzenie
Witam
Nie mogę odczytać tej wiadomości

Data: 2010-03-31 18:27:40
Autor: MadMan
Dnia Wed, 31 Mar 2010 16:29:31 +0200, george2604 napisał(a):

Nie mogę odczytać tej wiadomości

Masz szukać w artykule 609 Kodeksu Postępowania Cywilnego :)

--
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-03-31 20:46:14
Autor: george2604
nabyłem prawo do nieruchomości poprzez jej zasiedzenie
ok przeczytałem paragraf 609 ale  dalej wszystkiego nie rozumiem i nie wiem co
mam robić.
Proszę o podpowiedź --

Data: 2010-03-31 21:01:14
Autor: Andrzej Lawa
george2604 pisze:
ok przeczytałem paragraf 609 ale  dalej wszystkiego nie rozumiem i nie wiem co mam robić.
Proszę o podpowiedź

Zatrudnij prawnika.

nabyłem prawo do nieruchomości poprzez jej zasiedzenie