naciÄ…gacze od Czarneckiego

Data: 2011-07-19 20:15:05
Autor: Maruda
naciÄ…gacze od Czarneckiego
Zadzwonił do mnie pan twierdzący, że od Idea Bank.
W rozmowie napomknął, że z "Tax Care", ale w imieniu IB. Zaprosił mnie na rozmowę do "oddziału" (TC), w wyniku której mogą mi zaproponować podwyższenie % lokat o "ponad 1%, a nie dziesiętne procenta". Na moją wyraźną uwagę, że jeśli ma na myśli "struktury", to niech idzie za róg i wychędoży się sam odparł, że nie będzie mowy o strukturach, tylko o lokatach.
No to poszłem (wiem, że pisze się "poszedłem"). Mam czas, a co-mi-tam...
Trafiłem na całkiem miłego i kompetentnego gościa (ubranego z imponującym, subtelnym wyczuciem i proszę mi nie imputować odmiennych orientacji!), któren najpierw mnie zapytał jak oceniam swoje doświadczenie inwestycyjne. Po moim dwuminutowym monologu powiedział "no cóż, to niewiele możemy panu zaoferować" :)
Pogawędziliśmy sobie miło jeszcze przez pół godziny o ultrasocjaliście Obamie, pareto, wyższym % lokat niż WIBORu i paru innych, po czym pożegnaliśmy się miło.
Nie uważam tej godziny za straconą :) , ale jak do Was zadzwonią, to od razu proponujcie pójście za róg.

--

Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

Data: 2011-07-19 21:01:59
Autor: george

"Maruda" <maruda@null.com> wrote in message news:j04hj9$inf$1news.onet.pl...
[...]

świetny post :).
uśmiłem sie. dzieki.

george

Data: 2011-07-19 21:17:11
Autor: Szymon
naciÄ…gacze od Czarneckiego
Do mnie dziś dzwonili i mówili "o możliwościach negocjacji podwyższenia oprocentowania posiadanych lokat do 8%".

Data: 2011-07-19 22:19:37
Autor: Waldek

Użytkownik "Maruda" <maruda@null.com> napisał w wiadomości news:j04hj9$inf$1news.onet.pl...

[...]

Gadki gatkami ;)  ale w koncu zaproponowali ten % wyzej czy nie :D

Data: 2011-07-20 04:15:34
Autor: Q

No przeciez napisal - z lekka nutka marudzenia, ale napisal :).

--
idea bank, struktury, multistrategia, ...

Data: 2011-07-20 09:42:17
Autor: Waldek

Użytkownik "Q" <no@spam.pl> napisał w wiadomości news:j05dne$pmp$1news.task.gda.pl...
Gadki gatkami ;)  ale w koncu zaproponowali ten % wyzej czy nie :D

No przeciez napisal - z lekka nutka marudzenia, ale napisal :).

Ale nie pomarudzil jak "elegancik"  wyjasnial np. wyzszy % 3m lokat od wibor
- swoja droga, ciekawe ile zarabiaja na lokatach
zrywanych przed terminem zapadalnosci :D

Pozdrawiam

Data: 2011-07-20 04:06:47
Autor: Q
naciÄ…gacze od Czarneckiego
No to poszłem (wiem, że pisze się "poszedłem").

Jak blisko to "poszlem" - jak dalej to "poszedlem".
:)

naciÄ…gacze od Czarneckiego