naczynia

Data: 2010-09-07 23:27:36
Autor: Grzexs
naczynia
Chciałem się Was poradzić: nie mam kasy na garnki i patelnie Zeptera czy Philipiaka. Czy można kupić coś, co znacznie przewyższa jakością hipermarketową chińszczyznę, i jednocześnie jest sporo tańsze od wymienionych Zeptera czy Philipiaka? Najlepiej, żeby można było kupić pojedyńczo?

Ja odziedziczyłem garnek i patelnie AMC. Nie do zabicia. Przypalone (znaczy spalone na węgiel) daje się "odskrobać" drewnianą łopatką. Eksploatowane na ceramicznej płycie. Fakt, ciut ciężkie.

--
Grzexs

Data: 2010-09-11 13:04:51
Autor: Przesmiewca