nad-Prezes jak zwykle się obraził

Data: 2010-09-26 11:50:46
Autor: Andrzej Adam Filip
nad-Prezes jak zwykle się obraził
"mastodont" <mastodont@op.pl.invalid> pisze:
[...] Serio się zapytowywuję: CO TAKIEGO musi się wydarzyć, by prezes powiedział choć raz w życiu: "pomyliłem się" lub "nie mam racji"?

Zlecenie poniĹĽej progu 5% twoim zdaniem nie wystarczy?

--
Andrzej Adam Filip : Ĺšwiat jaki jest kaĹĽdy widzi (inaczej).
Niektórym ludziom należałoby wytoczyć proces myślenia.

Data: 2010-09-26 12:02:16
Autor: mastodont
nad-Prezes jak zwykle się obraził
Użytkownik "Andrzej Adam Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:h7ceea0pw4+A9Q@david.huge.strangled.net...
"mastodont" <mastodont@op.pl.invalid> pisze:
[...] Serio się zapytowywuję: CO TAKIEGO musi się wydarzyć, by prezes
powiedział choć raz w życiu: "pomyliłem się" lub "nie mam racji"?

Zlecenie poniżej progu 5% twoim zdaniem nie wystarczy?

-- Andrzej Adam Filip : ¦wiat jaki jest każdy widzi (inaczej).
Niektórym ludziom należałoby wytoczyć proces my¶lenia.
 -- Lec, Stanisław Jerzy (1909-1966)

Dla mnie tak. Ale dla niego? Wyjdzie że wyborcy to sama agentura.

--
mastodont
www.polityczni.eu

Data: 2010-09-26 16:09:48
Autor: Andrzej Adam Filip
Użytkownik "Andrzej Adam Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości news:h7ceea0pw4+A9Q@david.huge.strangled.net...
[...]

Dla mnie tak. Ale dla niego? Wyjdzie ĹĽe wyborcy to sama agentura.

Należy niezwłocznie rozwiązać naród i wybrać nowy! ;-)

--
Andrzej Adam Filip : Ĺšwiat jaki jest kaĹĽdy widzi (inaczej).
Wysoki jak brzoza, a głupi jak koza.

Data: 2010-09-26 16:18:43
Autor: bolek
nad-Prezes jak zwykle się obraził

Użytkownik "Andrzej Adam Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:7q808uyipx+A9Q@david.huge.strangled.net...
[...]

Należy niezwłocznie rozwi±zać naród i wybrać nowy! ;-)

--
To niech startuje w Izraelu.
Polacy s± dle onego za głupi.

bolek

Data: 2010-09-26 16:01:39
Autor: cyc
[...]

To wdlg niego oznaczaloby , ze narod zawiazal przeciwko niemu spisek a nie brak poparcia .

cyc

nad-Prezes jak zwykle się obraził