nad morze trasa - kilka pytań

Data: 2010-06-10 17:47:29
Autor: Bydlę
nad morze trasa - kilka pytań
On 2010-06-10 17:09:42 +0200, pwz <pwz@onet.eu> said:

Witam!

Wybieram się nad morze, a że w tym kierunku bardzo rzadko mnie niesie, więc postanowiłem poprosić BiSwK - zwłaszcza tych, którzy w tamtym kierunku częściej podążają - o porady w następujących sprawach:

2. Gdzie na tej trasie są stacje benzynowe albo np. centra handlowe możliwie blisko drogi (tzn. tak abym nie musiał wjeżdżać do centrum miasta czy zbaczać), które - uwaga - mają przewijaki dla dzieci?

<http://www.alantan.pl/AMA/Aktualnosci/-Stacje-benzynowe-przyjazne-maluchom.php>
<http://www.alantan.pl/Shell-przyjazny-rodzicom-i-dzieciom.php>

--

Bydlę

Data: 2010-06-10 23:26:13
Autor: pwz
nad morze trasa - kilka pytań
W dniu 2010-06-10 17:47, Bydlę pisze:
<http://www.alantan.pl/AMA/Aktualnosci/-Stacje-benzynowe-przyjazne-maluchom.php>

<http://www.alantan.pl/Shell-przyjazny-rodzicom-i-dzieciom.php>

O, fajne. Nie jestem zwolennikiem tej akurat stacji paliw (to inna historia, kiedyś-kiedyś przeze mnie na tej grupie opisywana), ale ładnie, że ktoś zaczął zbierać/propagować informacje na ten temat.
pwz

P.S. [Nie mam żadnego związku z jakąkolwiek firmą (CPN itp.), której może dotyczyć niniejszy wątek.]
pwz

nad morze trasa - kilka pytań