nad morze trasa - kilka pytań

Data: 2010-06-10 23:41:09
Autor: Michal Jankowski
nad morze trasa - kilka pytań
pwz <pwz@onet.eu> writes:

1. Wybrałem "klasyczną" trasę, tzn. Warszawa (Łomianki, Zakroczym),
Płońsk, Mława, Nidzica, Olsztynek, Ostróda, Pasłęk, Elbląg, Nowy Dwór
Gdański, Gdańsk, Rumia, Wejherowo. Czy spotkam na niej jakieś
nadzwyczajne utrudnienia, które np. opóźniłyby mnie o długi czas?

Wyłącznie i na okrągło.

Ja bym pojechał jednak do autostrady.

  MJ

Data: 2010-06-14 19:50:54
Autor: Czarek Daniluk
nad morze trasa - kilka pytań
W dniu 2010-06-10 23:41, Michal Jankowski pisze:
pwz<pwz@onet.eu>  writes:

[...]

W weekend jechałem w tą i z powrotem.

Rano sobota wyjazd z DC około 6:30, ze std przerwą 30minut w Ostródzie byłem na 11 w Chałupach.
Na obwodnicy trójmiejskiej stałem w jakimś 4km korku :( ale dość sprawnie i szybko poszło. Jechałem 7mką.

Powrót w niedzielę - wyjazd z Chałup około 9:30 - 10:00, 10:52 wjechałem na autostradę. Oczywiście standardowo jadąc tą trasą stałem z pół godziny pod MC w Grudziądzu. Nie stałem w żadnym korku.
Jechałem - Grudziądz, Radzyń Chełmiński, Jabłonowo Pomorskie, Brodnica, Rypin, Sierpc i dalej jak z bicza strzelił.

Wychodzi jedną i drugą trasą około 5,5h. Z jednym ALE - jadąc autostradą mam dubeltowy koszt ;) na 80 czy tam 100km trasy :)

Czy się opłaca czy nie opłaca policzyć trzeba sobie samemu.

Pozdrawiam !!

Data: 2010-06-14 23:32:40
Autor: Michal Jankowski
nad morze trasa - kilka pytań
Czarek Daniluk <czarek@nospamcedaniluk.com> writes:

Powrót w niedzielę - wyjazd z Chałup około 9:30 - 10:00, 10:52
wjechałem na autostradę.

Uroki niesezonu. W lipcu o 10:52 dojezdzalbys do Wladyslawowa... 8-)

  MJ

nad morze trasa - kilka pytań