nadajnik ślęża

Data: 2011-11-14 10:41:00
Autor: hit\(wytnij to\)okazja@o2.pl
nadajnik ślęża
nadajnik slęża wrocałw nadaje już jakiś czas stąd ponowię moje pytanie czy ktos z okolic kamiennej góry boguszowa odbiera programy cyfrowe z tego nadajnika
Pozdrawiam

Data: 2011-11-14 13:27:55
Autor: pawell32
nadajnik ślęża
W dniu 2011-11-14 10:41, hit(wytnij to)okazja@o2.pl pisze:
nadajnik slęża wrocałw nadaje już jakiś czas stąd ponowię moje pytanie czy
ktos z okolic kamiennej góry boguszowa odbiera programy cyfrowe z tego
nadajnika
Pozdrawiam

czego sam nie sprawdzisz?
to nie jest daleko, a moc nadajnika jest duża.
wg mnie nie powinno być najmiejszych problemów

Data: 2011-11-14 20:24:43
Autor: Domator
nadajnik ślęża
No właśnie nic  nie odbieram ,mam do nadajnika ok 100 km
Pozdrawiam

Data: 2011-11-18 11:16:37
Autor: adresss
nadajnik œlęża
On Mon, 14 Nov 2011 20:24:43 +0100, "Domator" <juliusz1@go2.pl> wrote:

No właśnie nic  nie odbieram ,mam do nadajnika ok 100 km

na drucie to pewnie tego nie zlapiesz, bo wg mnie to juz spory
kawalek. Musisz sprawdzic antene - musi to byc antena kierunkowa o
sporym zysku i bardzo dobrym (krotkim kablu), bo nadajnik pracuje na
58k z moca 50kW.

Kup sobie moze antene TriDigit, bo ona ma dosyc rowna charakterysytke
wzgl. kanalow na poziomie 15-16dB zysku i bezposrednio kablem zejdz do
tv (bez zwrotnic, rozdzielaczy itp). Jak zlapiesz to wtedy mozesz
probowac dzielic sygnal, dodawac inne kierunki. Do tego "lekki"
wzmaczniacz pare dB (aby ew. zniwelowac straty na kablu). Jak
uruchomia pozostale muxy ze Slezy tez bedzie dobra. Poza tym taka
antena pozwoli ci troche "potestowac" inne muxy w okolicy.

--
ThinkXtra

nadajnik ślęża