nadbagaz czy cargo?

Data: 2009-09-29 00:00:56
Autor: Titus Atomicus
nadbagaz czy cargo?
Witam,
Czy w przypadku nadbagazu zawsze wybieracie cargo?
Czy rzeczywiscie jest to duzo taniej? Ile mozna 'zaoszczedzic' w przypadku powiedzmy 30kilogramowego nadbagazu?

TA

Data: 2009-09-29 19:55:20
Autor: Titus Atomicus
nadbagaz czy cargo?
PS
Przepraszam za offtopic ktory popelnilem crosspostujac na pl.rec.gory, ale liczylem na to, ze wlasnie na tej grupie znajda sie ludzie, ktorzy z racji uczestnictwa w wyprawach maja do czynienia z takimi problemami.
TA

Data: 2009-09-29 21:20:51
Autor: Doczu
nadbagaz czy cargo?
W dniu 2009-09-29 19:55, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
[...]

hmmm nie sądzę, abys tu znalazł kogoś, kto lubi nosić 30 kg nadbagażu :-)
Ja mam 10 kg nadbagażu, ale sam sobie go wyhodowałem ;D
--
Pozdrawiam Doczu
Adres do korespondencji

Data: 2009-09-29 22:58:22
Autor: @ndrzej
nadbagaz czy cargo?
Wyjazdy windsurfngowe maja zawsze nadbagaz
Dla przykladu sprzet dla dwoch osob zagle deski i cala reszta potrafi sie zalapac na 160 kg
i na dodatek jest strasznie niepakowny - quiwery dlugie po 250/300 cm
Czasami sie placi czasami nie z naszego doswiadczenia wynika ze warto probowac
Warunek zawsze deklarujesz ze bedziesz mial sprzet / bo czasem moga nie miec miejsca
Raz placisz w jedna np ok 50-100 Euro a druga cie puszczaja bez kasy srednia wychodzi niezla
Ale nie ma reguly, zalezy od ludzia przy odprawie linii lotniczych ...etc
pzdr
andrzej/gdy

Data: 2009-12-02 19:06:48
Autor: Titus Atomicus
nadbagaz czy cargo?
In article <h9tshp$r99$1@atlantis.news.neostrada.pl>,
 "@ndrzej" <alewik@ciachu.aol.pl> wrote:

[...]

Ojej, to ja nie wiem.
:(
Teraz chce poleciec z bagazem ok. 50-60kg.
Limit jest 20-25 kg wiec bede mial okolo 35kg nadbagazu.

W tamta strone mam zaplacic jakies 20zl/kilogram.

Z powrotem - jeszcze gorzej. Linie Qatarskie. Mozzna miec 12 kg nadbagazu za ryczalt 175$.

TA

nadbagaz czy cargo?