nadęty polski futbol

Data: 2010-08-05 20:37:51
Autor: Fidelio
nadęty polski futbol
Data: 2010-08-05 12:16:13
Autor: Rowerex
nadęty polski futbol
On 5 Sie, 19:37, "Fidelio" <tmackow...@onet.eu> wrote:
http://www.sport.pl/pilka/1,65041,8219188,Po_odpadnieciu_Lecha_Poznan...

Jaga właśnie prowadzi z Arisem 2:1 na wyjeździe. Jak się trochę chce i
ma szczęście, to można...

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2010-08-05 19:22:40
Autor: Viking
nadęty polski futbol
Rowerex <rowerex@op.pl> wrote in
m:
[...]

juz nie...
ten karny to ale jakis dowcip, pomijam wejscie strzelca bramki w pilkarza jagi ktore imho czysta czerwien od reki... sedzia czuwa

V.I.K.I.N.G.: Vigilant Individual Keen on Infiltration
and Nocturnal Gratification
ICQ: 50985493 GG: 10684393

Data: 2010-08-05 12:26:28
Autor: Rowerex
nadęty polski futbol
On 5 Sie, 20:22, Viking <jonnyb@poczta_ns_onet.pl> wrote:
Rowerex <rowe...@op.pl> wrote innews:0990db91-7b3a-446c-a8be-8fb68672610ef42g2000yqn.googlegroups.co
m:

> [...]

ten karny to ale jakis dowcip, pomijam wejscie strzelca bramki w
pilkarza jagi ktore imho czysta czerwien od reki... sedzia czuwa

Sędzia chyba zwariował. Nie dziwię się Probierzowi, że tak się
wściekł.

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2010-08-05 18:59:23
Autor: Viking
nadęty polski futbol
"Fidelio" <tmackowiak@onet.eu> wrote in
http://www.sport.pl/pilka/1,65041,8219188,Po_odpadnieciu_Lecha_Pozn
an_z_LM__Nadety_polski_futbol_.html

jak nie lubie jego wypisywania bzdrur tak tutaj ma racje
ruch juz 3:0 w plecy, 20 minut potrzebowali zeby stracic 3 bramki
jestesmy zasciankiem ligowym na rowni ze wszelkimi amatorksimi ligami europy... napinka jednego czy drugiego prezesa a za nia jednego czy drugiego fana lecha czy jagi o tym jak to zwojujemy europe jest zalosna, bo prawda jest taka ze nawet lewy w lechu by nie pomogl i tyle...

Data: 2010-08-05 21:00:54
Autor: Mane
nadęty polski futbol
W dniu 2010-08-05 20:59, Viking pisze:

jak nie lubie jego wypisywania bzdrur tak tutaj ma racje
ruch juz 3:0 w plecy, 20 minut potrzebowali zeby stracic 3 bramki

Od 4 minuty w 10-ke.

Data: 2010-08-05 19:03:17
Autor: Viking
nadęty polski futbol
Mane <mane1@wp.pl> wrote in news:i3f1q4$oig$3inews.gazeta.pl:

W dniu 2010-08-05 20:59, Viking pisze:

jak nie lubie jego wypisywania bzdrur tak tutaj ma racje
ruch juz 3:0 w plecy, 20 minut potrzebowali zeby stracic 3 bramki

Od 4 minuty w 10-ke.

a to nawet nie wiem, wlaczylem sie w 6 minucie, a kto sie taki rostropny okazal?

Data: 2010-08-05 21:05:50
Autor: Mane
nadęty polski futbol
W dniu 2010-08-05 21:03, Viking pisze:

a to nawet nie wiem, wlaczylem sie w 6 minucie, a kto sie taki
rostropny okazal?

Grodzicki

Data: 2010-08-05 19:07:18
Autor: Viking
nadęty polski futbol
Mane <mane1@wp.pl> wrote in news:i3f23c$oig$4inews.gazeta.pl:

W dniu 2010-08-05 21:03, Viking pisze:

a to nawet nie wiem, wlaczylem sie w 6 minucie, a kto sie taki
rostropny okazal?

Grodzicki

tak cos widze ze 3jka w obronie biegaja, ale generalnie taka sama halka ja reszta, nie umia wyjsc ze swojej polowy nawet, za to kibicow fajnie slychac:)

Data: 2010-08-06 12:51:16
Autor: Doomin
nadęty polski futbol
A tam, rok temu Rosenborg odpadl z Karabachem
nie jest az tak zle ;)

nadęty polski futbol