nadgarstki

Data: 2009-09-26 14:29:31
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
nadgarstki
yapann bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne skreślić):
Wyczytałam o jakiejś 'owijce korkowej' - ale to chyba nie jest wystarczające pacanum na takie cierpiętnicze nadgarstki.

Sprawdź owijkę. Ja miałem problemy z drętwieniem dłoni, zmieniłem gripy na
owijkę i było lepiej, a potem wywaliłem owijkę żelową i kupiłem korkową.
Korkowa rządzi światem (dodatkowy plus: owijka nie ocieka potem tak jak
sztuczne gripy)
Pokombinuj ze zmianą pozycji na rowerze: pomyśl o innej kierownicy (jaką
masz teraz?), poeksperymentuj. Może baranek Ci zasmakuje (problem: trzeba
kupić nowe klamkomanetki :-/), może lemondka, a może po prostu wystarczy
podnieść/obniżyć mostek?

nadgarstki