nadgorliwość Citi (KK Wizz)

Data: 2012-03-12 06:46:01
Autor: Dominik & Co
nadgorliwość Citi (KK Wizz)
dopuszczalna więc spuszczam ich na drzewo. Zadzwoniłem na infolinię i zastrzegłem kontakt w celach marketingowych. Telefony nie ustały. Za
(ciach)
zaległości. To co ja mam limit 2k czy 1,5k?? Wychodzi na to, że aby dali mi spokój nie mogę przekraczać limitu powyżej 75% i że niby mam to w umowie... Bosz!

Oj, niestety nie... ja nie przekraczam, a wydzwaniajÄ….
Co prawda BlackBaller spuszcza ich na drzewo, ale jak ostatnio widzÄ™
w logach trzy telefony dzień w dzień wyłączam blokadę i odbieram.
Oczywiście super propozycja pożyczki...

No to uprzejmie informuję, że następny telefon z ich strony (już
wcześniej nie wyrażałem zgody na informacje marketingowe, mam rozmowy
nagrane) spowoduje natychmiastowe rozwiązanie umowy i zgłoszenie
żądania ścigania wykroczenia z Art. 10 Ustawy o świadczeniu usług
drogą elekroniczną. Ciekawe, czy potraktują to poważnie (bo ja tak :-)

--
Dominik & kÄ…pany (via slrn)

nadgorliwość Citi (KK Wizz)