nadpłata na KK

Data: 2009-06-17 13:37:21
Autor: Michał
nadpłata na KK
scholastyk pisze:
Załóżmy że moje saldo na KK wynosi 700 zł, a przelewam na jej rachunek 1000 zł. Co się wtedy dzieje z nadpłatą 300 zł - wraca na konto z którego wyszła wpłata czy powiększa limit dostępnych środków na KK?

W większości (wszystkich?) banków zwiększy limit karty. Czemu wpadło Ci do głowy, że bank chciałby zwrócić nieoprocentowany depozyt? :>

--
pzdr, Michał
http://finances.pl/

Data: 2009-06-17 14:57:03
Autor: scholastyk
nadpłata na KK

W większości (wszystkich?) banków zwiększy limit karty. Czemu wpadło Ci do głowy, że bank chciałby zwrócić nieoprocentowany depozyt? :>

W sumie racja, dla banku to czysty zysk :) Tak sobie wymyśliłem, bo to rozwiązanie byłoby wygodne :)

Pozdrawiam
scholastyk

Data: 2009-06-17 18:11:10
Autor: Marcin Mokrzycki
nadpłata na KK
On Wed, 17 Jun 2009 13:37:21 +0200, Michał wrote:

W większości (wszystkich?) banków zwiększy limit karty. Czemu wpadło Ci do głowy, że bank chciałby zwrócić nieoprocentowany depozyt? :>

Kołacze mi się po głowie informacja, że w którymś z banków można zadzwonić
w takim wypadku na infolinię i poprosić o zwrot nadpłaty.

--
Marcin Mokrzycki
gg:659336  o2:mmokrzycki

Data: 2009-06-17 20:02:34
Autor: Michał
nadpłata na KK
Marcin Mokrzycki pisze:
[...]

Nie widzę żadnego powodu czy prawa by jakikolwiek bank mógł odmówić zwrot nadpłaty. Jednak wątkotwórcy chodziło raczej o to czy bank zwróci z własnej inicjatywy.

--
pzdr, Michał
http://finances.pl/

Data: 2009-06-18 08:40:44
Autor: MK
nadpłata na KK
"Michał" <rot13.zvpuny@xbeqhyrjfxv.cy> wrote in message news:h1bb3p$bq5$1news.ds.pg.gda.pl...

Nie widzę żadnego powodu czy prawa by jakikolwiek bank mógł odmówić zwrot nadpłaty. Jednak wątkotwórcy chodziło raczej o to czy bank zwróci z własnej inicjatywy.

Citi zwraca bez problemu, ale liczy prowizje jak za transakcje gotowkowa :).

MK

nadpłata na KK