[CKMK] nadpobudliwy kierowca

Data: 2009-11-07 18:55:05
Autor: Bydlę
[CKMK] nadpobudliwy kierowca
On 2009-11-06 20:41:48 +0100, japu <japu@boxnet.ceti.pl> said:

Z zona jechalem to sie nie bede denerwowal wiec mu tylko pokazalem palec wlasciwy

A to ty chamem jesteś?
Po rodzicach, czy po żonie?
;>>>

--
Bydlę

Data: 2009-11-07 19:12:52
Autor: japu
On 2009-11-06 20:41:48 +0100, japu <japu@boxnet.ceti.pl> said:

Z zona jechalem to sie nie bede denerwowal wiec mu tylko pokazalem palec wlasciwy

A to ty chamem jesteś?
Po rodzicach, czy po żonie?
;>>>
Eeee, nie o tym jest watek :)
Poza tym wydaje mi sie, ze 'wlasciwy' palec stracil juz swoje pierwotne znaczenie i jest dosc pospolitym gestem wyrazania dezaoprobaty.

--
japu

Data: 2009-11-12 10:30:03
Autor: Bydlę
japu wrote:

> Eeee, nie o tym jest watek :)

Wiem :-)

Ale nie rozmiem, w czym mogłoby pomóc pokazanie komuś tego palca.
W zasadzie niczym nie różni się od opuszczenia szyby i wydzierania się: ty penisie!
Dało coś?

> Poza tym wydaje mi sie, ze 'wlasciwy' palec stracil juz swoje pierwotne
> znaczenie i jest dosc pospolitym gestem wyrazania dezaoprobaty.

IMO nie - wciąż  nie  oznacza: "niezbyt spodobało mi się to, co przed chwilą zrobiłeś".

:)

--
Bydlę

[CKMK] nadpobudliwy kierowca