nadsterowność roweru

Data: 2010-09-24 11:37:47
Autor: mmateusz
nadsterowność roweru
z czego może wynikać nadsterowność/podsterowność roweru? Mam nową ramę i
jest ona zdecydowanie nadsterowna. Moja poprzednia rama nie miała takich
tendencji - nowa owszem ma. Przy zakręcaniu w pewnym moemencie kierownica
zaczyna lecieć do środka zakrętu. Nie jest to jakoś uciąliwe  być może
nawet mi sie podba :) ale chciałem sie dowiedzieć z czego sie to bierze?

tak dla 100% pewności:
Felt Nine to 29'er - czy nie przełożyłeś przypadkiem kół i widelca 26' do tej ramy?
Mk.

Data: 2010-09-24 12:26:29
Autor: ...::QRT::...
nadsterowność roweru
Dnia Fri, 24 Sep 2010 11:37:47 +0200, mmateusz@poczta.onet.pl napisał(a):

[...]

Chyba nie - co prawda wydawło mi sie dziwne ze pedałami szoruje po ziemi a
szczeki V-brake zaciskają mi sie na oponie ale nie sadze bym popełnił aż
taki błąd :D

Data: 2010-09-24 16:34:00
Autor: mmateusz
nadsterowność roweru
> [...]
szczeki V-brake zaciskają mi sie na oponie ale nie sadze bym popełnił aż

heh :D
po prostu gugiel wypluwa same twentynajnery

a może po prostu "poka fote"
--
mk

Data: 2010-09-24 17:10:55

[...]